Haha wat stond jij te genieten van je broodjewrote: 1 tip, haal er nooit een broodje bal, wat een gigantisch goor broodje was dat zeg![]()
Ja! Was weer gezellig maat!wrote: Speciale dank gaat uit naar Pete, Daveytl, Janus en Wootum!![]()
Haha wat stond jij te genieten van je broodjewrote: 1 tip, haal er nooit een broodje bal, wat een gigantisch goor broodje was dat zeg![]()
Ja! Was weer gezellig maat!wrote: Speciale dank gaat uit naar Pete, Daveytl, Janus en Wootum!![]()
Of bij de bar..wrote: Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
Mindgame wat een pauper plaatwrote:Of bij de bar..wrote: Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
Waar we later stonden met de hele HT bende was ook weinig ruimte links in het midden naast zo'n podiumwrote:Mindgame wat een pauper plaatwrote:Of bij de bar..wrote: Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Pitchkicks aanduidenwrote:Mindgame wat een pauper plaatwrote:Of bij de bar..wrote: Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar goed dat na een uurtje geen bier meer op had. Tegen het einde moest ik even bovenhands naar de wc...wrote:Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was
Ik moest het steeds in m'n eentje doen!
Ik heb jou het hele feest niet eens gezien volgens mij o.0wrote:Oja kut! De balkonsessie vergeten
EN IK DAN!?!?!?!?!?wrote:Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was![]()
Jij vond onze shirts stiekem heeel vetwrote:EN IK DAN!?!?!?!?!?wrote:Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was![]()
Pfff wat een dramawrote:Jij vond onze shirts stiekem heeel vetwrote:EN IK DAN!?!?!?!?!?wrote:Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was![]()
Ik moest het steeds in m'n eentje doen!![]()
Hoe kon ik je vergetenwrote:EN IK DAN!?!?!?!?!?wrote:Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was![]()
Meer voor facebook zeg maarwrote:Niet echt voor op het forum bestemd.. heeft nog een behoorlijk staartje gehad.wrote:Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles
Onbegrijpelijk, doe je zo hard je best en dan krijg je nog niet de waardering die je verdientwrote:Hoe kon ik je vergetenwrote:EN IK DAN!?!?!?!?!?wrote:Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was![]()
hahawrote:Meer voor facebook zeg maarwrote:Niet echt voor op het forum bestemd.. heeft nog een behoorlijk staartje gehad.wrote:Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles
Haha ik moest m'n riem op het eind vd avond ook een gaatje strakker doenwrote:Ben ook 2.5 kilo lichter zag ik net.. Damn ik moet elke dag zo'n feest hebben.
Here it is.wrote:Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben dan
Viel wel mee tochwrote:Dat viel te merken op het eindewrote:Damn wat een feest was dit zegalleen jammer dat het een dure avond is geworden voor mij, 65 euro binnen uitgegeven. En was halverwege het feest eigenlijk al te lazerus om door te gaan
, kwam geen zinnig woord meer uit