Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Wat een pretbek. :lol:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ... :lol:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
mandy wrote: david jij had toch nog meer foto's ? :P
Jep :D Zal ze morgen even online gooien ben nu te lui ^^
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Piaaa wrote:Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ... :lol:
Hahaha echt :P Hoe zie jij eruit want ik heb wel iemand gezien die op Adaro leek xD Foto van gisteren? Volgens mij stond ik gewoon een tijdlang naast/bij je
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
M-arijn wrote:
Piaaa wrote:Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ... :lol:
Hahaha echt :P Hoe zie jij eruit want ik heb wel iemand gezien die op Adaro leek xD Foto van gisteren? Volgens mij stond ik gewoon een tijdlang naast/bij je
Ik kom denk ik vanzelf boven water als de foto's verschijnen, ben de enige die een vage bek trekt op de foto ^^
Ohja, en heb een geweldig gespierd torso!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Piaaa lijkt niet op Adaro hoor? xd Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz. :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Pommer wrote:Piaaa lijkt niet op Adaro hoor? xd Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz. :whistle:
Die kale van Psyko Punkz is een dikke chubby tinus, pas op jij!
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Oh ja xD Ik dacht aan Klos haha :P Was ff in de war :x
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Piaaa wrote:
Pommer wrote:Piaaa lijkt niet op Adaro hoor? xd Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz. :whistle:
Die kale van Psyko Punkz is een dikke chubby tinus, pas op jij!
XXlerator - Raw Pirates (28-01-2012 || Matrixx)

Grapje hoor, ik schat je wel wat hoger in!
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
F-alko92 wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:
:x ik ben een kop groter en mandy was vrolijk
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
M-arijn wrote:Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
You could not be more wrong me gusta
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Dan zou ik het niet weten :P
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Piaaa wrote:Heb ik dat tegen je gezegd ja?
Dan heb je me of verkeerd verstaan of ik kon jou niet verstaan
Ik gok het 2e, bij deze dan meteen mijn oprechte excuses en de vraag hoe ik het natuurlijk goed kan maken!?
Naaaahhh en ik me al helemaal verheugen dat je er zou zijn de 11e! Schandaal :( eeehm ja... Goedmaken... Verzin maar wat leuks :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
M-arijn wrote:Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
Dat was Rawbin ;)
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Topfeestje, goed vermaakt weer en genoeg bekenden gezien :).
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
G1LL wrote:Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering :P
Heerlijke plaat blijft dat ook :clap:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
F-alko92 wrote:owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover :huh:

Wat een avond! :D
Klopt ja, ik weet nog wel waar het over ging maar maak je maar zorgen dat was niet zoveel soeps. :P
Chukkels wrote:
Dat was Rawbin ;)
Rawbin ben ik echt 25x tegen het lijf gelopen, eerste keer herkende ik hem niet eens meer door zijn piratenhoedgeval. xd
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Was echt een topavond. Ik heb echt veel mensen van Hardtraxx gesproken, helaas ben ik de meeste namen alweer vergeten :beer:
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Echt een top feestje gehad! Dikke sets en een lekker sfeertjee :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons >.<
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Henk-Jan wrote:
Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons >.<
Ik had dat gevoel juist niet. Ik vond het juist een van de meest losgaande feesten ooit. Tot het einde ging het merendeel van het publiek dat op de dansvloer stond los. En dat al vanaf Devon K. Er hing echt een heerlijke sfeer en doordat mensen energie hadden voor 10 en de meeste niet te erg vdk waren, was het feest eigenlijk 2 uur te vroeg afgelopen :(
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Chukkels wrote:
Henk-Jan wrote:
Ik had dat gevoel juist niet. Ik vond het juist een van de meest losgaande feesten ooit. Tot het einde ging het merendeel van het publiek dat op de dansvloer stond los. En dat al vanaf Devon K. Er hing echt een heerlijke sfeer en doordat mensen energie hadden voor 10 en de meeste niet te erg vdk waren, was het feest eigenlijk 2 uur te vroeg afgelopen :(
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen :D
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
93Wesley93 wrote:
F-alko92 wrote:owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover :huh:

Wat een avond! :D
Klopt ja, ik weet nog wel waar het over ging maar maak je maar zorgen dat was niet zoveel soeps. :P
Nu maak je me toch wel nieuwsgierig :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators