Wat een pretbek. 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ... 
Jepwrote: david jij had toch nog meer foto's ?
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Hahaha echtwrote:Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ...
Ik kom denk ik vanzelf boven water als de foto's verschijnen, ben de enige die een vage bek trekt op de fotowrote:Hahaha echtwrote:Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ...Hoe zie jij eruit want ik heb wel iemand gezien die op Adaro leek xD Foto van gisteren? Volgens mij stond ik gewoon een tijdlang naast/bij je
Ohja, en heb een geweldig gespierd torso!
Piaaa lijkt niet op Adaro hoor?
Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz. 
Die kale van Psyko Punkz is een dikke chubby tinus, pas op jij!wrote:Piaaa lijkt niet op Adaro hoor?Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Oh ja xD Ik dacht aan Klos haha
Was ff in de war 
wrote:Die kale van Psyko Punkz is een dikke chubby tinus, pas op jij!wrote:Piaaa lijkt niet op Adaro hoor?Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz.

Grapje hoor, ik schat je wel wat hoger in!
wrote:Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
You could not be more wrong me gustawrote:Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
Dan zou ik het niet weten 
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Naaaahhh en ik me al helemaal verheugen dat je er zou zijn de 11e! Schandaalwrote:Heb ik dat tegen je gezegd ja?
Dan heb je me of verkeerd verstaan of ik kon jou niet verstaan
Ik gok het 2e, bij deze dan meteen mijn oprechte excuses en de vraag hoe ik het natuurlijk goed kan maken!?
Dat was Rawbinwrote:Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
Topfeestje, goed vermaakt weer en genoeg bekenden gezien
.
Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering 
Heerlijke plaat blijft dat ookwrote:Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering
Klopt ja, ik weet nog wel waar het over ging maar maak je maar zorgen dat was niet zoveel soeps.wrote:owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover
Wat een avond!
Rawbin ben ik echt 25x tegen het lijf gelopen, eerste keer herkende ik hem niet eens meer door zijn piratenhoedgeval.wrote:Dat was Rawbinwrote:Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Was echt een topavond. Ik heb echt veel mensen van Hardtraxx gesproken, helaas ben ik de meeste namen alweer vergeten 
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Echt een top feestje gehad! Dikke sets en een lekker sfeertjee 
Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..wrote:Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons
Ik had dat gevoel juist niet. Ik vond het juist een van de meest losgaande feesten ooit. Tot het einde ging het merendeel van het publiek dat op de dansvloer stond los. En dat al vanaf Devon K. Er hing echt een heerlijke sfeer en doordat mensen energie hadden voor 10 en de meeste niet te erg vdk waren, was het feest eigenlijk 2 uur te vroeg afgelopenwrote:Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..wrote:Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.wrote:Ik had dat gevoel juist niet. Ik vond het juist een van de meest losgaande feesten ooit. Tot het einde ging het merendeel van het publiek dat op de dansvloer stond los. En dat al vanaf Devon K. Er hing echt een heerlijke sfeer en doordat mensen energie hadden voor 10 en de meeste niet te erg vdk waren, was het feest eigenlijk 2 uur te vroeg afgelopenwrote:Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..wrote:Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
Nu maak je me toch wel nieuwsgierigwrote:wrote:owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover
Wat een avond!Klopt ja, ik weet nog wel waar het over ging maar maak je maar zorgen dat was niet zoveel soeps.
Who was there
Nobody has said they're going yet.