De afsluiter in The Dungeon was echt bizar hard
Lem-X - More Drumming
Lem-X - More Drumming
Vorig jaar sloten D&R daar ook al mee af.wrote:De afsluiter in The Dungeon was echt bizar hard![]()
Lem-X - More Drumming
Min of meer ja, want hoe de fuck wil je het voor elkaar krijgen om 2 keer dezelfde plaat te draaien zonder het van te voren te merken?wrote:Gangsterdwerg: Snap je het zelf nog wel?wrote:Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.
Gast leer lezen ? hij heeft 2 x persongeluk de zelfde plaat in gestart ! dus dan kan je niet draaien? lol
Sutra, Communicate, Shadow en Pounding senses zijn dan heel erg vet! Alleen Lose my mind past er niet helemaal tussen!wrote:Over smaak valt niet te twisten
Dit was in ieder geval onze TL:
1. Juized - World of Dreams
2. Josh & Wesz - Like Thiz
3. Zero Sanity - Citadel of Sound (Paradise Edit)
4. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
5. Jurgen de Vries - The Theme (Juized Bootleg)
6. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
7. Wildstylez - Shadow
8. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
9. Submotion - U.F.O.
10. Da Tweekaz - Break The Spell
11. Taio Cruz ft. Flo Rida - Hangover (Juized vs. San Miquel DJ Tool)
12. Tuneboy - Tell Me About It
13. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
14. Juized - Vault of Heaven
15. Gostosa - Sutra
16. Pavo – Communicate
Huh? Ik dacht dat jij nog tegen mij zei dat er niet veel aan waswrote:Scope DJ was echt genietenWat een topproducer is het toch ook, die reverse bass van hem klinkt zo lekker!
Haha, nee Toneshifterz begonnen toen, daar vond ik niks aanwrote:Huh? Ik dacht dat jij nog tegen mij zei dat er niet veel aan waswrote:Scope DJ was echt genietenWat een topproducer is het toch ook, die reverse bass van hem klinkt zo lekker!
Nu begrijp ik waar de naam Chris Two vandaan komt. Ik had serieus het idee dat Chris One er ook rondliep, dat was Chris Two dus.wrote:
van links naar rechts.. The I's, XtD, Andre Pronk, Chris Two, P-Stylez, Solutio & Prefix
Thx Daniel!wrote:9. Submotion - U.F.O.
Hele vette plaat! Voor de rest vond ik jullie wel een leuke set hebben. Jullie stonden zelf in ieder geval lekker te springen!
Oooooh ik dacht dat je bedoelde dat Scope niet zo vet waswrote:Haha, nee Toneshifterz begonnen toen, daar vond ik niks aanwrote:Huh? Ik dacht dat jij nog tegen mij zei dat er niet veel aan waswrote:Scope DJ was echt genietenWat een topproducer is het toch ook, die reverse bass van hem klinkt zo lekker!
Daarom ging ik ff bij TMS kijken.
Dat moet volgens mij Luna & E-Force - Evolved (Frequencerz Remix) zijn.wrote: 2. Frequencerz & DV8 - Evolve
Zo klopt het volgens mijwrote:Had een tracklist gemaakt van zany b2b frequencerz voor een vriend die niet mee kon.
Niet zeuren dat ik de hele tijd met me mobiel heb gestaan, en hopelijk klopt het een beetje.
1. Zany - Nightmare into Reality
2. E-Force & Luna - Evolve (Frequencerz Remix)
3. Zany - World Belongs to You
4. Frequencerz & In-Phase - Fight for our Survival
5. Zany - Dance
6. Frequencerz & E-Force - Attention
7. Zany - My Beat
8. Gunz4Hire - Bolivia
9. Zany & Nitrouz - Lonely Dark
10. Frequencerz - Revolution (2012 edit)
11. Asys - Acid Nightmare (Zany remix)
12. B-front & Frequencerz - Night Colours Black (E-Force Remix)
13. Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers edit) Ik denk dat dit de Fusion mash-up was.
14. Frequencerz - No Escape
15. Zaza Front - De Grote Dikke Bassplaat
16. Tartaros & Juized - The Dungeon
17. Crypsis - Strike
18. Frequencerz - Bitch
19. Titan - The Hour of the Night
20. Crypsis & Luna - Torture
Heb je nou serieus de hele tijd met je telefoon in de handen gestaan?wrote:Had een tracklist gemaakt van zany b2b frequencerz voor een vriend die niet mee kon.
Niet zeuren dat ik de hele tijd met me mobiel heb gestaan, en hopelijk klopt het een beetje.
2. Frequencerz & DV8 - Evolve
4. Frequencerz - Fight for our Survival
5. Zany - Dance
6. Frequencerz - Attention
7. Zany - My Beat
8. Gunz4Hire - Straight from Bolivia
9. Zany - Lonely Dark
12. B-front & Frequencerz - Night Colours Black
13. Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers edit)
17. Crypsis - Strike
18. Frequencerz - Bitch
20. Crypsis - Torture
Lekker boeiend de één is naar lasers aan het kijken tijdens een set en de ander houdt de tracklist bij. Dat laatste kan ik iig wel goed waarderen, tenminste nog mensen die bezig zijn met de tracks. Losgaan kan iedereen.wrote:Heb je nou serieus de hele tijd met je telefoon in de handen gestaan?wrote:Had een tracklist gemaakt van zany b2b frequencerz voor een vriend die niet mee kon.
2. Frequencerz & DV8 - Evolve
4. Frequencerz - Fight for our Survival
5. Zany - Dance
6. Frequencerz - Attention
7. Zany - My Beat
8. Gunz4Hire - Straight from Bolivia
9. Zany - Lonely Dark
12. B-front & Frequencerz - Night Colours Black
13. Southstylerz - Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers edit)
17. Crypsis - Strike
18. Frequencerz - Bitch
20. Crypsis - Torture
Zie je het nu?wrote:wrote:wrote: Niet zeuren dat ik de hele tijd met me mobiel heb gestaan, en hopelijk klopt het een beetje.
Heb je nou serieus de hele tijd met je telefoon in de handen gestaan?
Lekker boeiend de één is naar lasers aan het kijken tijdens een set en de ander houdt de tracklist bij. Dat laatste kan ik iig wel goed waarderen, tenminste nog mensen die bezig zijn met de tracks. Losgaan kan iedereen.
En de ander die doet niets anders dan de hele dag genieten zonder een moment los te gaan (buiten het beetje meebewegen met het hoofd en de voeten).. haha. Losgaan is voor dagjesmensen toch.wrote:Lekker boeiend de één is naar lasers aan het kijken tijdens een set en de ander houdt de tracklist bij. Dat laatste kan ik iig wel goed waarderen, tenminste nog mensen die bezig zijn met de tracks. Losgaan kan iedereen.wrote:Heb je nou serieus de hele tijd met je telefoon in de handen gestaan?wrote:Had een tracklist gemaakt van zany b2b frequencerz voor een vriend die niet mee kon.
LIJST
Als je 3 keer verkeerd gaat in een kwartier vraag je erom.wrote:Oja en dan vergeet ik nog het uitlachen van mensen als ze te vroeg/laat los gaan of een pitchkic/kickroll verkeerd meedoen. He...