wrote:fak u
Dat was echt een enorme hap he.

wrote:fak u
Dat was echt een enorme hap he.

haha inderdaadwrote:MC was wel weer om te huilen trouwens.THESE GUYS ARE THE GATEKEEPERS. Ongeveer 12x gehoord
ik vond hem ook wel prima, niet irritant inderdaad, maar op the gatekeepers had ie wel ff lopen oefenenwrote:Ik vond die MC wel goed hoor. Niet zo irritant als Dv8 of villain ofzo. Goede keuze. Hij zal wel lekker schoor zijn haha.
Op het einde van de avond had ie al bijna geen stem meer hahawrote:Ik vond die MC wel goed hoor. Niet zo irritant als Dv8 of villain ofzo. Goede keuze. Hij zal wel lekker schoor zijn haha.
vind shizzler ook wel lachewrote:Shizzler is een diehard! We zijn echt heel blij met hem
Wel goed dat Prefix en De nasty niet draaiden danwrote:Shizzler is een diehard! We zijn echt heel blij met hem
Ja, vooral omdat wij er geen zin in haddenwrote:Plotselinge sit-down bij The Dungeon was trouwens ook wel lachen, zonder dat de MC er iets over had gezegt
Eerste was Neophyte - Braincracking, 2e weet ik niet meer..wrote:Weet iemand welke twee hardcore tracks Adaro gedraaid had? Kon het ff geen naam geven, maar vond het op dat moment wel heel erg vet.
Die edit in die post van mij ging over de tracklist van The Geminizers die ik gevonden had, dus nog niet die tweede harde keur track van Adjedaro!wrote:Eerste was Neophyte - Braincracking, 2e weet ik niet meer..wrote:Weet iemand welke twee hardcore tracks Adaro gedraaid had? Kon het ff geen naam geven, maar vond het op dat moment wel heel erg vet.
Edit: oke
Op de hardstyle-main vroeg Zany het publiek ook een sit-down te doen. JefQ en ik stonden helemaal vooraan en iedereen om ons heen ging zitten. Maar een sit-down is iets wat wij de wereld uit willen helpen en we bleven dus staan. Voelde me zwaar bekeken maar ons standpunt was duidelijk haha.wrote:Plotselinge sit-down bij The Dungeon was trouwens ook wel lachen, zonder dat de MC er iets over had gezegt