Sleepingsouls/Hoodoo Voodoo heeft ook niet echt een dikke kick.. beetje jammer allemaal.
Voor degene die Eindshow niet hebben meegepakt... astjeblieft
View on YouTube
respect dat je zo lang hebt kunnen filmen!
Dat is hetzelfde effect als wat je gisteravond bij alle auto's zag..wrote:Heb het grotendeels ook opgepakt, maar de camera stelde zichzelf slecht in ofzo?? Het beeld werd helemaal wazig na 8 minuten, denk van de hele tijd in mijn warme broekzak te zitten en dan in de koude lucht te zetten...
Stond achter tegen het hek aan bij de mainstage, beetje leunen, arm ondersteunen met de andere en dan niet boven je macht rijken...wrote:respect dat je zo lang hebt kunnen filmen!
de enigste keer dat mij dat gelukt is had ik me telefoon aan iemand anders gegeven
Nu je het zegt trouwens. Dit is het eerste feest sinds tijden dat ik Lose my mind niet gehoord hebwrote:Echt te vreemd trouwens.. Mensen stonden me maar vaag aan te kijken dat ik een paar keer uit het niets Lose my mind begon te zingen... Flauw.. Das toch voor de ekte ekte partypeepz?
Die track is juist boemvet, mattie.wrote:Nu je het zegt trouwens. Dit is whetbeerste feest sinds tijden dat ik Lose mynmind niet gehoord hebwrote:Echt te vreemd trouwens.. Mensen stonden me maar vaag aan te kijken dat ik een paar keer uit het niets Lose my mind begon te zingen... Flauw.. Das toch voor de ekte ekte partypeepz?![]()
jiju ook al? daan ook alwrote:Echt te vreemd trouwens.. Mensen stonden me maar vaag aan te kijken dat ik een paar keer uit het niets Lose my mind begon te zingen... Flauw.. Das toch voor de ekte ekte partypeepz?
ja logisch tochwrote:Hahah! Ja, ik was ermee begonnen geloof ik. Hij begon met de hartjes maken.. En toen besloot ik om Lose my mind te zingen... Al stuiterend door t publiek.. Mensen keken me aan van : WTF?!?!
ik hoorde em ook toen we langs het terrein af liepen voor we binnen waren (omdat die weg afgezet was en de bus niet verder reed)wrote:Heb hem (het nummer) wel gehoord vanop de main toen ik de parking op reed, dacht gelijk al van ow nee !!!
scoor je er nog mee ja?wrote:San miquel en Juized draaiden hem inderdaad, 'makkelijk scoren' als ik davey mag citeren.
8 op de 10 mensen bij de main ofzo jawrote:scoor je er nog mee ja?wrote:San miquel en Juized draaiden hem inderdaad, 'makkelijk scoren' als ik davey mag citeren.
Nee we hebben Gangsta ervoor in de plaats gekregen, jaja we boeken weer vooruitgang...wrote:Nu je het zegt trouwens. Dit is het eerste feest sinds tijden dat ik Lose my mind niet gehoord hebwrote:Echt te vreemd trouwens.. Mensen stonden me maar vaag aan te kijken dat ik een paar keer uit het niets Lose my mind begon te zingen... Flauw.. Das toch voor de ekte ekte partypeepz?![]()
Je hebt wel gelijk, maar toch vind ik het een beetje jammer aangezien je veel leukee/ origineler kunt zijn.wrote:Dan hadden 8 van de 10 mensen een mooi momentje, beter kan niet :-)
Totaal: ieder wat wils toch?wrote:Je hebt wel gelijk, maar toch vind ik het een beetje jammer aangezien je veel leukee/ origineler kunt zijn.wrote:Dan hadden 8 van de 10 mensen een mooi momentje, beter kan niet :-)
Ze draaiden bijvoorbeeld ook Her Voice, wat iets minder makkelijk scoren is,.maar waar je dan (onder andere mij) super mee.kunt laten genieten
Heb ook heel even bij jullie set gestaan. Maar na 20 minuten besloten naar Zero Sanity gegaan. Aan de ene kant kan ik het wel begrijpen dat jullie je gaan aanpassen aan het main publiek, maar ik vind het zo jammer dat er dan tracks gedraaid worden als Lose My Mind (las ik ergens in een verslag dat jullie die gedraaid hebben?) en nog wat bootlegs. Ook al was het publiek vroeg op de dag nog best wel tam, er zijn wel een hoop andere platen die denk ik een soortgelijk effect als een lose my mind kunnen bewerkstelligen. Als iedere dj zich aan gaat passen aan het publiek, krijg je nog vaker dezelfde setjes te horen... Dan is er natuurlijk het argument dat je voor gevarieerde sets naar the dungeon kan gaan, maar het gaat om het principe. Zo nu eerst even een bak koffie naar binnen gooien!wrote:Top feestje! Echt genoten van begin tot het eind....
Uber vet hoeveel publiek er bij ons was... KIPPENVEL!
Hebben zoveel mogelijk geprobeerd de mensen los te laten gaan met onze set, dat is ons vrij goed gelukt zover wij konden overzien
De TL moet je daarop aanpassen uiteraard
Nogmaals bedankt aan alle aanwezigen