Wat heeft hij voor pauper shirt aan dan.wrote:
van links naar rechts.. The I's, XtD, Andre Pronk, Chris Two, P-Stylez, Solutio & Prefix
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Waarom ik hem bescherm:wrote:Het was nog niet eens verteld wat er gebeurd waswrote:Ik vind dat het nu wel is klaar mag zijn met dat gebash op Arboza! Moet dat nou 20x naar voren gehaald worden in tijdsbestek van 3-4 pagina's?
![]()
Waarom bescherm je hem terwijl hij gewoon keihard faalde? Geloof me, ik had/ heb het echt met hem te doen, maar dan mag het toch wel verteld worden?
Hij was al extreem zenuwachtig, dat komt offcourse door het vele publiek, maar dat zelfde vele publiek.. Is wel het meest kritische publiek van de scène i.m.o. Dan is het natuurlijk logisch dat je nog meer zenuwen hebt, want een fout word nou eenmaal eerder herkend door "ons", dan door menig dagjesmens. Maar is het dan nodig om met dat kleine beetje info wat je hebt, Arboza zo geweldig onderuit te halen? Als hij dit leest, dan durft hij straks helemaal niet meer achter de decks te gaan staan. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, en daar zal hij vast door Barry dan wel Alain op gewezen zijn. Maar dat je het hier nu zo neerzet dat hij "compleet gefaald" heeft, vind ik toch ietwat te ver gaan! Ik snap ook wel dat zulke fouten niet gemaakt mogen worden, en bovenal snap ik jullie motivatie natuurlijk ook wel, maar om het nou op zo'n manier neer te zetten. Nee dat vind ik dan weer heel erg jammer! Daar heeft hij helemaal niks aan! Nogmaals, het gaat mij de manier waarop.. Hij mixed niet voor niets maar 3 tracks in, en deed daarna afstand!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.
Eindelijk weer thuis...
Maar mooi feestje gehad
Zeer goed vermaakt 
Maar mooi feestje gehad
Jij snapt er weinig van maat. Als die vent niet kan draaien dan moet hij daar niet gaan staan, zo simpel is t. Kiest hij er wel voor dan weet hij wat voor reacties hij kan verwachten. Overigens was de set van S, I en A verder wel vet. Mooi feestje gehad!wrote:Waarom ik hem bescherm:wrote:Het was nog niet eens verteld wat er gebeurd waswrote:Ik vind dat het nu wel is klaar mag zijn met dat gebash op Arboza! Moet dat nou 20x naar voren gehaald worden in tijdsbestek van 3-4 pagina's?
![]()
Waarom bescherm je hem terwijl hij gewoon keihard faalde? Geloof me, ik had/ heb het echt met hem te doen, maar dan mag het toch wel verteld worden?
Hij was al extreem zenuwachtig, dat komt offcourse door het vele publiek, maar dat zelfde vele publiek.. Is wel het meest kritische publiek van de scène i.m.o. Dan is het natuurlijk logisch dat je nog meer zenuwen hebt, want een fout word nou eenmaal eerder herkend door "ons", dan door menig dagjesmens. Maar is het dan nodig om met dat kleine beetje info wat je hebt, Arboza zo geweldig onderuit te halen? Als hij dit leest, dan durft hij straks helemaal niet meer achter de decks te gaan staan. Natuurlijk heeft hij fouten gemaakt, en daar zal hij vast door Barry dan wel Alain op gewezen zijn. Maar dat je het hier nu zo neerzet dat hij "compleet gefaald" heeft, vind ik toch ietwat te ver gaan! Ik snap ook wel dat zulke fouten niet gemaakt mogen worden, en bovenal snap ik jullie motivatie natuurlijk ook wel, maar om het nou op zo'n manier neer te zetten. Nee dat vind ik dan weer heel erg jammer! Daar heeft hij helemaal niks aan! Nogmaals, het gaat mij de manier waarop.. Hij mixed niet voor niets maar 3 tracks in, en deed daarna afstand!
Gangsterdwerg: Snap je het zelf nog wel?wrote:Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.
Gast leer lezen ? hij heeft 2 x persongeluk de zelfde plaat in gestart ! dus dan kan je niet draaien? lol
Last edited by Asylum on , edited 1 time in total.
Nouja dat van die plaat kan gebeuren, maar de overgang was ook een beetje raar. Hij zag er ook heel zenuwachtig uit, wat uiteraard logisch is met een heel kritisch publiek voor je neus. Toch heb ik me er niet zo aan zitten ergeren, vond het wel leuk om 2x de mid Intro van We Burn te horen
haha. Wel jammer voor die jongen, maar hij komt er wel.
Vond toch wel grappig om te zien dat merendeel van de hardtraxxers vaak stil stonden 
C
Zeg V(l)iegje.... heb je die filmpjes al online... mafkees 
Z'n overgangen waren ook weinig soeps. Snap dat het je maatje is enzo, en ik gun het Arboza ook echt wel maar ga daar gewoon niet staan als je het niet aankan.wrote:Gangsterdwerg: Snap je het zelf nog wel?wrote:Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.
Gast leer lezen ? hij heeft 2 x persongeluk de zelfde plaat in gestart ! dus dan kan je niet draaien? lol
IK vind het een beetje triest dat jullie zeggen dat hij het niet aan kan en blabla,hij heeft genoeg dikke set neer gezet op ze oude boekingen,dat hij nu toevallig niet ze dag had kan hij dus niet draaien? dus had hij maar moeten afbellen ?wrote:Z'n overgangen waren ook weinig soeps. Snap dat het je maatje is enzo, en ik gun het Arboza ook echt wel maar ga daar gewoon niet staan als je het niet aankan.wrote:Gangsterdwerg: Snap je het zelf nog wel?wrote:Als je niet kunt draaien moet je niet op een festival voor een hoop mensen gaan staan draaien. Typisch gevalletje van producer achter de decks.
Raar dat je op je grootste/belangrijkste optreden tot nu toe je dag niet hebt. Vond het ook maar raar dat die onzichtbaar was na een tijdje, leek ook niet echt op doorzettingsvermogen.
Wacht maar tot ik je zie op de volgende party!wrote:Zeg V(l)iegje.... heb je die filmpjes al online... mafkees
Haha. uhh, neejoh, was pas om half 6 wakker haha, en ga vandaag niets anders meer doen dan wat pilsjes naar binnen werken, en beetje tv kijken.
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Met momenten viel dat echt wel opwrote:Vond toch wel grappig om te zien dat merendeel van de hardtraxxers vaak stil stonden
Dagjesmensen he..wrote:Vond toch wel grappig om te zien dat merendeel van de hardtraxxers vaak stil stonden
Ik had beetje last met inkomen haha, vond het ook veelste warm, was blij dat er op een moment een schaduwplek was bij de stage (en ik was niet de enige haha).wrote:Vond toch wel grappig om te zien dat merendeel van de hardtraxxers vaak stil stonden
Ik snap dat jij dat anders ziet maar als Dj collage snap ik het wel,aangezien ik het zelf ook wel eens gehad heb,en vast nog veel meer andere dj,s! laten we verder ontopic gaan dit word een discussie wat nergens op uit draait !wrote:Raar dat je op je grootste/belangrijkste optreden tot nu toe je dag niet hebt. Vond het ook maar raar dat die onzichtbaar was na een tijdje, leek ook niet echt op doorzettingsvermogen.
De apostrof zit naast de puntkomma toets 
Ik heb mij goed vermaakt
. Topsets van Mind.Illusion, The Machine, The Geminizers, Solutio & The I’s vs. Arboza, en Degos & Re-Done
Heb een verslag geschreven :
https://partyflock.nl/report/12736:WiSH ... _2012.html
Op naar Dreamfields
.
Heb een verslag geschreven :
https://partyflock.nl/report/12736:WiSH ... _2012.html
Op naar Dreamfields
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Vervelend hè als er mensen voor je gaan staan
Doe ik wel elke keer als ik wat wil zien 
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Hehewrote:De apostrof zit naast de puntkomma toets
Snap echt niet dat zo veel mensen D.O.N.K.E.Y. zo vet vinden. Gisteren heb ik me er over verbaasd hoe gruwelijk lelijk die kicks klinken 
Vond zelf Voice of Conscience/ Immeasurably/ Sound of the Beat een stuk vetter.
G
kijk zelf hoe je donkey een jaar geleden fzo vond. precies etzelfde.wrote:Snap echt niet dat zo veel mensen D.O.N.K.E.Y. zo vet vinden. Gisteren heb ik me er over verbaasd hoe gruwelijk lelijk die kicks klinken
Klopt, 2 jaar geleden vond ik hem ook vet. Maar toen had ik hem nog niet live gehoord en was die er alleen in lage kwaliteit.wrote:kijk zelf hoe je donkey een jaar geleden fzo vond. precies etzelfde.wrote:Snap echt niet dat zo veel mensen D.O.N.K.E.Y. zo vet vinden. Gisteren heb ik me er over verbaasd hoe gruwelijk lelijk die kicks klinken
Who was there
Nobody has said they're going yet.