Bamn! Word de hele avond partyraiser!
wat een lekkere lineup!
Ga laatste uur Sickest Squad gaf zeker de doorslag!
wat een lekkere lineup!
Zal Dinsdag wel komen.wrote:wanneer is de tijd tafel bekend dan?
Wist wel dat Artic zou openen, kan iemand me meer vertellen over Danny Scandal ? Kan bijzonder weinig over hem vinden. (Kan ook aan mij liggen!)wrote:Zal Dinsdag wel komen.wrote:wanneer is de tijd tafel bekend dan?
Artic gaat openen met klassiekers in de Adaro zaal. Danny Scandal zal wel afsluiten.
Volgens mij een goeie vriend van Adaro, hij draaide ook al samen met adaro op defqon in 2012wrote:Wist wel dat Artic zou openen, kan iemand me meer vertellen over Danny Scandal ? Kan bijzonder weinig over hem vinden. (Kan ook aan mij liggen!)wrote:Zal Dinsdag wel komen.wrote:wanneer is de tijd tafel bekend dan?
Artic gaat openen met klassiekers in de Adaro zaal. Danny Scandal zal wel afsluiten.
Inderdaad, zwaar werk hoor dat DJ-en. Vergis je niet.wrote:Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...
Ik zeg niet dat t zwaar is, maar het is de Thrillogy van Adaro & Frontliner.wrote:Inderdaad, zwaar werk hoor dat DJ-en. Vergis je niet.wrote:Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...
Ik ben blij dat ik maar minimaal 40 uur per week werk!
...
2x na elkaar? Lijkt me stug..wrote:Titan sluit af als t goed is
Denk niet dat Sickest Squad afsluit, Drokz lijkt me logischer.wrote:Bamn! Word de hele avond partyraiser!
wat een lekkere lineup!
Werd me verteld door ene Thijs op Decibel. Vandaar ook de "als het goed is".wrote:2x na elkaar? Lijkt me stug..wrote:Titan sluit af als t goed is
Ik dacht al: "wat veel voor Ran-D"???wrote:Ik zeg niet dat t zwaar is, maar het is de Thrillogy van Adaro & Frontliner.wrote:Inderdaad, zwaar werk hoor dat DJ-en. Vergis je niet.wrote:Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...
Ik ben blij dat ik maar minimaal 40 uur per week werk!
...
Niet die van Ran-D
Dat bedoelde ik ermee te zeggen
denk dat het eerder is omdat je anders 2 keer adaro & ran-d op 1 avond hebt, zou me ook een beetje raar lijken ookal is g4h een liveactwrote:Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...
Denk dat de set Adaro & Ran-D wel interessanter is dan G4H.wrote:denk dat het eerder is omdat je anders 2 keer adaro & ran-d op 1 avond hebt, zou me ook een beetje raar lijken ookal is g4h een liveactwrote:Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...
Wil die twee al tijden buiten hun live act back to back zien draaien, helaas nog ietsje langer geduld hebben.wrote:Denk dat de set Adaro & Ran-D wel interessanter is dan G4H.wrote:denk dat het eerder is omdat je anders 2 keer adaro & ran-d op 1 avond hebt, zou me ook een beetje raar lijken ookal is g4h een liveactwrote:Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D...Weet t eigenlijk wel zeker.
Waarom?wrote:Time table
06.00 – 07.00 B-Frontliner
06.00 – 07.00 Adaro VS. Titan
Is expres om de drukte te verspreiden, hetzelfde geld voor G4H en Tieum/Zatox. Grote namen tegenover elkaar zetten is niets nieuwswrote:Waarom?wrote:Time table
06.00 – 07.00 B-Frontliner
06.00 – 07.00 Adaro VS. Titan
Dan mag jij mij vertellen wat Digital Punk doet na Frequencerz/E-Force/G4H als het om een logische TT gaatwrote:Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.
Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..