Past

Thrillogy, oktober 2013

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14700 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
En rekening houden met wanneer artiesten al een andere boeking hebben staan. Lijkt me ook niet onlogisch.
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Wel fijn, die 5 minuten pauze na de set van Agressive.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Hahahah idd, wtf?
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Ben benieuwd naar de ruimte aangezien het uitverkocht gaat raken. Vorig jaar was naar mijn idee al flink druk in de crypsis zaal
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
De stages zijn het zelfde opgedeeld als vorig jaar. Zal dus wel vergelijkbaar worden.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
ErikZ wrote:
TiMOTHYb wrote:Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.

Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..
Dan mag jij mij vertellen wat Digital Punk doet na Frequencerz/E-Force/G4H als het om een logische TT gaat ;)
Het zal een combinatie zijn van beide denk ik zo
Digital Punk kan prima hard/raw draaien, als het moet harder dan E-Force/Frequencerz/G4H. Wat dat betreft zijn dat stuk voor stuk wel soortgelijke artiesten/acts vind ik. En in combinatie met Adaro komt dat echt wel goed. Ik zie er in ieder geval niks onlogisch in.
Hardtraxx Addict
1025 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Duruz wrote:
ErikZ wrote:
TiMOTHYb wrote:Hé Erikz ik denk dat het meer te maken heeft met de (logische) opbouw in de TT hoor, anders hadden ze Crypsis (grotere naam dan Titan) wel af laten sluiten. Had 't totaal niet verwacht maar wel echt baas dat ze Titan twee keer af laten sluiten, precies de plek waar hij hoort.

Ben 't verder wel met Parvuz eens, al denk ik dat het toch best een exclusieve set kan worden. Het lijkt me alleen echt vervelend om uit de Adaro zaal naar de FL te moeten..
Dan mag jij mij vertellen wat Digital Punk doet na Frequencerz/E-Force/G4H als het om een logische TT gaat ;)
Het zal een combinatie zijn van beide denk ik zo
Digital Punk kan prima hard/raw draaien, als het moet harder dan E-Force/Frequencerz/G4H. Wat dat betreft zijn dat stuk voor stuk wel soortgelijke artiesten/acts vind ik. En in combinatie met Adaro komt dat echt wel goed. Ik zie er in ieder geval niks onlogisch in.
Ik zou het niet anders kunnen verwoorden.
D
Hardtraxx Veteran
JEFSKI wrote: Ik zou het niet anders kunnen verwoorden.
^^

Hoop deze editie weer wat originele oude knalplaten voorbij te horen komen.
Hardtraxxer
168 posts member since 2011
last seen Jun 2024
Ben toch bang dat als ik de Adaro zaal in ga er ook niet meer uit kom, zin in! :D
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja precies ben wel blij dat DP zo laat staat eigenlijk, gozer kan aardig gassen.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Kan eigenlijk niet meer wachten... :$ Helaas heb ik geen keus xd
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Hopen dat ie de origenele No Time To Sleep draait en niet de CR remix..
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
hotymoty wrote:Hopen dat ie de origenele No Time To Sleep draait en niet de CR remix..
Ik denk dat ze allebei vast wel voorbij zullen komen tijdens die 8 uur dat Adaro draait.. :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Rossieking wrote:Ben benieuwd naar de ruimte aangezien het uitverkocht gaat raken. Vorig jaar was naar mijn idee al flink druk in de crypsis zaal
Vond het juist wel meevallen, van mij mag het net zo 'ruimtevol' zijn als afgelopen jaar.
B
Nog mensen waarmee ik mag dansen? de groep waarbij ik meereis is van de hardcore :$
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Thrillogy [26-10-2013, Jaarbeurs Utrecht]
Kleine zaal van Adaro.. vreemd
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Even zitten puzzelen, maar dit is hem dan uiteindelijk geworden. M'n vriendin mag kiezen of het Crypsis of Ran-D word :P

22.00-23.00 Atmozfears
23.00-00.00 Max Enforcer
00.00-00.30 Adaro
00.30-01.30 Adaro vs Alpha Twins
01.30-02.30 Frontliner vs Noisecontrollers
02.30-03.30 Adaro vs Frequencerz
03.30-04.00 Gunz for Hire
04.00-05.00 Adaro vs Digital Punk
05.00-06.00 Adaro vs Crypsis of Frontliner vs Ran-D
06.00-07.00 B-Frontliner
07.00-08.00 Frontliner vs Adaro vs Partyraiser
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
hotymoty wrote:Thrillogy [26-10-2013, Jaarbeurs Utrecht]
Kleine zaal van Adaro.. vreemd
Hetzelfde als vorig jaar dus.
D
Hardtraxx Veteran
hotymoty wrote: Kleine zaal van Adaro.. vreemd
Hoezo vreemd?
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Ff vraagje, kloppen de tijden eigenlijk wel? want deze nacht gaat de wintertijd in xd
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
SL8492 wrote:Ff vraagje, kloppen de tijden eigenlijk wel? want deze nacht gaat de wintertijd in xd
Als je het officieel doet klopt het niet, maar B2S gaat tot 8:00 door (dus een uur langer omdat de klok een uur terug gaat). Dus ze zetten fictief gezien niet de klok terug om 03:00
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Kevin-Raw wrote:
SL8492 wrote:Ff vraagje, kloppen de tijden eigenlijk wel? want deze nacht gaat de wintertijd in xd
Als je het officieel doet klopt het niet, maar B2S gaat tot 8:00 door (dus een uur langer omdat de klok een uur terug gaat). Dus ze zetten fictief gezien niet de klok terug om 03:00
Ah op die manier, thanks ^^
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Als ik filmpjes van vorig jaar keek vond ik het toch bijzonder klein uitzien.. Crypsis stage was al helemaal weinig lichten opgehangen en lasers enzo.. als je achter staat zie je helemaal niks meer haha :D mag je toch wel verwachten van 50 euro xd
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Volgens mij hadden ze vorig jaar ook de zaal wat kleiner doen lijken met doeken aan de zijkant omdat er niet veel kaarten waren verkocht
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Thrillogy is in de jaarbeurs nooit erg indrukwekkend geweest qua stages vind ik.
Maar het geluid en de sfeer was dat zeker wel. Ik heb er weer zin in! :D

Enige jammere is dat de Adaro zaal op t begin vreselijk irritant is omdat iedereen die binnenkomt daar doorheen moet. Wel het achterste gedeelte van de zaal maar toch

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago