Past

Thrillogy, oktober 2013

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 4 days ago
enige dat ik jammer vind is dat ik de line-up van Adaro deze zomer/dit jaar al op zoveel feestjes ben tegen gekomen, de combi's van vorig jaar waren soms echt magistraal vet, maar nu zul je waarschijnlijk veel kunnen voorspellen.

zei het een paar pagina's terug al, maar aangezien Adaro een stuk of 15?? eigen platen of collabs (en het merendeel daarvan met iemand van de line-up) heeft hoop ik dat hij de rest van de avond lekker creatief gaat oplossen qua platenkeuze :) denk dat dat nog best genieten kan worden :thumbsup:
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Rickzel wrote:aangezien Adaro een stuk of 15?? eigen platen of collabs (en het merendeel daarvan met iemand van de line-up)
wel meer dan merendeels, de enige van degene met wie hij een collab deed die ontbreken zijn b-front en the r3belz, had hier eigenlijk wel cr verwacht eerlijkgezegd, voor de rest erg voorspelbare line up, maar wel nice :thumbup:
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Wie kan mij uitleggen waarom Ran-D niet bij Adaro in de zaal draait? Ze zijn toch dikke maatjes van elkaar en zijn samen doorgebroken. En ja, als G4H hebben ze een set, maar een uur b2b is toch een stuk normaler.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D, dus zal Adaro de keuze gemaakt hebben: Ran-D & Adaro OF Gunz 4 Hire.

En omdat het een avond is die naar de wensen van Adaro ingevuld mocht worden qua line-up snap ik wel dat de keuze valt op G4H.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
pecola-tje wrote:Ran-D staat ook al in de Frontliner zaal. 3x een set wordt misschien wat veel op een avond voor Ran-D, dus zal Adaro de keuze gemaakt hebben: Ran-D & Adaro OF Gunz 4 Hire.

En omdat het een avond is die naar de wensen van Adaro ingevuld mocht worden qua line-up snap ik wel dat de keuze valt op G4H.
idd ik vind het veel opvallender dat chain reaction dr niet bij staat, had hem eerder verwacht als titan, had b-front ook wel een beetje verwacht
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Khadber wrote:Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.
Bente en ik zijn ook aanwezig. Extra feestmaatje zou niet verkeerd zijn ^^
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Hoop stiekem dat B-Front & Frontliner aan een nieuw nummer werken :innocent:
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Khadber wrote:Begin wel langzaam te twijfelen.. Adaro heeft de kans om er iets heel vets van te maken, B-Frontliner platen zijn alle 5 echt geniaal, Ran-D is op zich aardig bezig de laatste tijd en zo kan ik even doorgaan.
verwacht toch dat ze wel wat mainstreamer gaan draaien met met frontliner samen, ik twijfel eerder om af en toe even te switchen naar partyraiser
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Syztrax wrote:
verwacht toch dat ze wel wat mainstreamer gaan draaien met met frontliner samen, ik twijfel eerder om af en toe even te switchen naar partyraiser
Er zit natuurlijk ook wel een flink verschil tussen Hardstyle en Hardcore.
Toch wil iedere DJ zijn nieuwste platen ook draaien, dus ik gok dat velen toch wel een beetje hun eigen ding doen icm Frontliner platen en wat collabs van vroeger. Frontliner heeft zat platen gemaakt die ook redelijk hard kunnen gaan (Greenhouse, Warphole, The First Cut, Toxxxic, Frozen, On The Rise, B-Front collabs etcetera) die prima in een iets harder setje passen.
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Khadber wrote:
Syztrax wrote:
Er zit natuurlijk ook wel een flink verschil tussen Hardstyle en Hardcore.
Toch wil iedere DJ zijn nieuwste platen ook draaien, dus ik gok dat velen toch wel een beetje hun eigen ding doen icm Frontliner platen en wat collabs van vroeger. Frontliner heeft zat platen gemaakt die ook redelijk hard kunnen gaan (Greenhouse, Warphole, The First Cut, Toxxxic, Frozen, On The Rise, B-Front collabs etcetera) die prima in een iets harder setje passen.
ja maar toch denk ik wat mainstreamere plaatjes tussendoor, maar ik heb er niet veel verstand van, ik hou ook wel van hardcore dus dan ga ik persoonlijk tussendoor liever naar partyraiser
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Natuurlijk komen er ook wat mainstream dingen voorbij, daar is de line-up ook wel naar. Echter dus niet alleen gok ik zo.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago
Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
ErikZ wrote:Ik zeg met ze alle meeten met Syztrax!!
Foto's! :woot:
B
en met Bloemkool
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
ik wordt beroemd :clap:
kan helaas niet met iedereen meeten, zijn me iets teveel mensen
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Syztrax wrote:
:list:
A
Syztrax wrote:
nobody cares

Zeker aanwezig!!! Al vanaf het begin gigantisch fan van Adaro dus dit ga ik voor geen goud missen! Laat Frontliner en Partyraiser maar voor wat het is ik sta de hele avond bij Adaro :yay: :yay: :yay:

(okee misschien eventjes Partyraiser. En heel misschien B-Frontliner. Maardat is het dan ook)
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
AndyAsteroids wrote:
Syztrax wrote:
nobody cares

Zeker aanwezig!!! Al vanaf het begin gigantisch fan van Adaro dus dit ga ik voor geen goud missen! Laat Frontliner en Partyraiser maar voor wat het is ik sta de hele avond bij Adaro :yay: :yay: :yay:

(okee misschien eventjes Partyraiser. En heel misschien B-Frontliner. Maardat is het dan ook)
geld ook voor mij, adaro is echt een held
misschien even bij degene wie ik wat minder vind even switchen naar partyraiser, maar ik ga zoizo voor adarostage
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
zin zin zin! :cool:
B
Hoe is het geluid ?
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Geluid stond naar mijn idee vorig jaar veel te hard
werd zelfs misselijk van de bass
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
geluid in de crypsis zaal stond erg hard.. brokstukken kwamen op een gegeven moment van het plafond. zou dus zeker oordopjes meenemen ;)
B
Oke thanks :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
dennisje030 wrote:geluid in de crypsis zaal stond erg hard.. brokstukken kwamen op een gegeven moment van het plafond. zou dus zeker oordopjes meenemen ;)
Ja en een helm >.<

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 13 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago