Poster: Supremacy
Past

Supremacy, september 2018

Time
– (Sun)
Price
€51,50 + €4,25 fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago
Oke duidelijk geen goede woorden voor Killshot van jullie maar ben dan heel benieuwd waarom niet?

Als Aggressive en Rebelion wel oke waren, waarom hij niet dan?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Killshot was nogal een stap terug na Regain. Ze hadden beter Killshot met Delete kunnen wisselen imo. Op dat tijdstip was zijn muziek denk ik beter tot zijn recht gekomen. Buiten het tijdstip om is zijn Killshot platen vrij 13/12 en tussen andere acts in die de ene na de andere moddervette ram plaat erop gooien, inclusief een hoop gekke kicksels, leek de set van Killshot bijna express als adempauze te zijn ingebouwd.
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
Ik vond Killshot best prima, lekkere drive en enthousiasme achter de draaitafels :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
Killshot platen vrij 13/12...ja nee gelukkig is de rest van een ander niveau..

Als hij het tempo eruit haalde snap ik de weinig goede woorden wel ja
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Svbtwee wrote:Killshot was nogal een stap terug na Regain. Ze hadden beter Killshot met Delete kunnen wisselen imo. Op dat tijdstip was zijn muziek denk ik beter tot zijn recht gekomen. Buiten het tijdstip om is zijn Killshot platen vrij 13/12 en tussen andere acts in die de ene na de andere moddervette ram plaat erop gooien, inclusief een hoop gekke kicksels, leek de set van Killshot bijna express als adempauze te zijn ingebouwd.
Aggressive ook erg vet.
Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi :lol:
Fijn dat ze Agressive Act en Rebelion achter elkaar geprogrammeerd hebben. Word een uur uur lang rammen geblazen
Welterusten Sander. :yawn: :yawn:
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
ErikZ wrote:Oke duidelijk geen goede woorden voor Killshot van jullie maar ben dan heel benieuwd waarom niet?

Als Aggressive en Rebelion wel oke waren, waarom hij niet dan?
Zijn settijd was gewoon te laat. Zijn set was niet eens heel slecht, maar na een dikke set van Regain was het zeker een stap terug. En zoals hierboven aangegeven, voor de aansluiting tussen Regain en AA was Delete perfect geweest.
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
:worship:
View on Facebook
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
TheUnnamed wrote: :worship:
View on Facebook
Belachelijk hard dit :surrender:
T
Hardtraxx Addict
1542 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Kvond Regains set echt het best gister, kwam ook namelijk omdat ik ze live act nog niet eerder had meegemaakt + ik kende geen 1 nummer dus was echt top punt van de avond :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Kippenvel haha en dat van z'n bak herrie. :worship:
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Koever wrote:Ik vond Killshot best prima, lekkere drive en enthousiasme achter de draaitafels :thumbup:
Ik vond dit ook echt prima te doen inderdaad. Het is niet vernieuwend, maar op dat moment kon ik het goed hebben, kicks kwamen overigens ook gewoon hard door.
Hardtraxxer
74 posts member since 2017
last seen May 2023
Killshot was best goed te doen. ook leuk dat hij gewoon in z'n korte trainingsbroek stond te draaien.
S
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2016
last seen Apr 2023
Kluisjes met code zijn kut man!
Vorig jaar op Technofestival LOVELAND (it's all in a name) :whistle: is mijn kluisje leeggehaald.
Waaronder mijn auto sleutels. Beetje domper dat je dan met de trein terug moet.
Alles goed gekomen, verzekering heeft de kosten vd nieuwe autosleutels betaald.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
wokkie wrote:ook leuk dat hij gewoon in z'n korte trainingsbroek stond te draaien.
Echt super ja
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
pim0412 wrote:
wokkie wrote:ook leuk dat hij gewoon in z'n korte trainingsbroek stond te draaien.
Echt super ja
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 20 days ago
pim0412 wrote:
Echt super ja
xd :lol:
M
Hardtraxxer
104 posts member since 2014
last seen Mar 2020
TheUnnamed wrote:Kvond Regains set echt het best gister, kwam ook namelijk omdat ik ze live act nog niet eerder had meegemaakt + ik kende geen 1 nummer dus was echt top punt van de avond :thumbsup:
:/
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Snoeiharder wrote:Kluisjes met code zijn kut man!
Vorig jaar op Technofestival LOVELAND (it's all in a name) :whistle: is mijn kluisje leeggehaald.
Waaronder mijn auto sleutels. Beetje domper dat je dan met de trein terug moet.
Alles goed gekomen, verzekering heeft de kosten vd nieuwe autosleutels betaald.
Op zich heb ik die verhalen ook wel gelezen van toen er nog gewoon met sleutels gewerkt werd. Zou bij voorkeur in ieder geval m'n autosleutel of OV-chipkaart in m'n zak houden. Kun je in ieder geval thuiskomen
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
wokkie wrote:Killshot was best goed te doen. ook leuk dat hij gewoon in z'n korte trainingsbroek stond te draaien.
Ik vond het gekker dat N-Vitral met trui aan en muts op stond te draaien :huh:
Hardtraxx Veteran
last seen 29 days ago
Koever wrote:
wokkie wrote:Killshot was best goed te doen. ook leuk dat hij gewoon in z'n korte trainingsbroek stond te draaien.
N-vitral is een coole gast
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Koever wrote:
Man's not hot
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hij gaat Malice achterna wat dat betreft. Dat zijn de italiaanse hardstylesponsortjes van Adidas. Adidas jacks, adidas t shirt met een korte adidas trainingsbroek en daaronder adidas sokken opgetrokken tot de knieën en daaronder adidas slippers. inb4 Malice - Adidas (Original Mix).
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Pedaalemre wrote:
Hij gaat Malice achterna wat dat betreft. Dat zijn de italiaanse hardstylesponsortjes van Adidas. Adidas jacks, adidas t shirt met een korte adidas trainingsbroek en daaronder adidas sokken opgetrokken tot de knieën en daaronder adidas slippers. inb4 Malice - Adidas (Original Mix).
Madidas

oke doei
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Appelsapman wrote:Wat draaide The Beholder zoal, beetje een classic set?

Ja zaten zeker goeie tracks bij van hem zelf. Maar ook wake up kwam voorbij xd
Hardtraxxer
74 posts member since 2017
last seen May 2023
Pedaalemre wrote:
:lol: :lol:
Malice is toch al 1 grote grap

edit: wtf is dit voor shit, die kick op 2:00 xd star wars is er niks bij
View on YouTube,

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026