Poster: Supremacy
Past

Supremacy, september 2018

Time
– (Sun)
Price
€51,50 + €4,25 fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
74 posts member since 2017
last seen May 2023
pim0412 wrote:
wokkie wrote:ook leuk dat hij gewoon in z'n korte trainingsbroek stond te draaien.
Echt super ja
ja sorry dat ik ook een mening heb hoor
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Ook nog maar ff kort verslagje van mijn kant:

Rond een uur of 17.00 al aangekomen in Den Bosch om met wat Scandinavische vrienden wat te eten en te drinken (Bar35 Den Bosch, zieke hamburgers en lekker bier dus dikke aanrader :drool: ). Wilde eigenlijk op tijd binnen zijn voor The Beholder maar dit werd helaas iets later. Controle verliep verder vlug en kwamen tegen het begin van Rvge binnen. Lekker wat biertjes weggetikt en fijne setjes geluisterd (Rvge, Sub Sonik, Crypsis Classics, E-Force Live, Digital Punk Live allemaal in orde). D-Sturb zette wat mij betreft een van de setjes van de avond neer, zijn stijl is enorm bij me gegroeid. Radical daarna deels op het VIP-deck meegekregen, kan ik helemaal niks meer mee op een enkel nummer na, toen ook maar fijn ff wat gaan eten. Daarna de set die voor mij het hoogtepunt van de avond had moeten worden: Delete. Wat heeft dit me de avond zelf teleurgesteld; ik had me ingesteld op platen als Lunatic, Louder en Sin in ieder geval wel te horen, naast wat nieuw spul, helaas werd dit voor mij nagenoeg alleen maar onbekend werk (inmiddels realiseer ik me wel dat de set nog altijd vet was, ik was alleen toen enigszins teleurgesteld. Waarom draai je de Sub Sonik Remix van Sucka for Pain terwijl Sub Sonik er zelf ook staat).

Act of Rage heeft me daarna nog aardig verrast, Warface, Killshot en N-Vitral waren imo ook prima in orde (met name N-Vitral heb ik me nog uitstekend op vermaakt). Tijdens Minus Militia weer even wat gegeten omdat ik daar geen zin in had. Zelfs Rebelion kon er goed mee door. Enige act waar ik echt niks mee kon was Agressive Act, deze stijl ligt me gewoon totaal niet en zal ik voortaan ook ver vandaan blijven als ik de mogelijkheid hiertoe heb.

Productioneel was het een topfeest: podium, licht en geluid waren vet. Als ik een kritiekpuntje mag geven mogen ze wel wat nieuws verzinnen voor die opstijgende DJ-booth want volgens mij doen ze dat nu al voor het 4e jaar op rij, dus daar is het bijzondere en verrassingseffect wel een beetje van af.
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
Is die GPF remix van beastmode al in hq. Wat een track is dat zeg
A
FTN wrote:Is die GPF remix van beastmode al in hq. Wat een track is dat zeg
Die kan niet in HQ uitkomen :(
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Jaa echt fucking geweldig! Maar hij heet toch eigenlijk Greazemode?
F
Hardtraxxer
176 posts member since 2015
last seen Aug 2022
DonnyD wrote:
Jaa echt fucking geweldig! Maar hij heet toch eigenlijk Greazemode?
Zou zomaar is kunnen kan hem in ieder geval niet hq vinden haha
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 25 days ago
Ik hoop diep van binnen dat de berichten hierboven een troll zijn
K
Hardtraxxer
382 posts member since 2010
last seen Mar 2026
De teeeering wat een dikke aftermovie. Petje af! :drool: :drool: :drool:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Koever wrote:De teeeering wat een dikke aftermovie. Petje af! :drool: :drool: :drool:
Vind je? :/ ik vind de aftermovie die AoD tegenwoordig maakt juist matig. Deze ook weer.
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Nolz heeft best wel een lieve stem in de aftermovie xd
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
The Ace of Bass wrote:
Koever wrote:De teeeering wat een dikke aftermovie. Petje af! :drool: :drool: :drool:
Vind je? :/ ik vind de aftermovie die AoD tegenwoordig maakt juist matig. Deze ook weer.
Vind deze wel weer vet, vond de vorige van AoD ook wat minder. Moest wel even wennen aan de 60fps. Ook de wat minder snelle beelden bevielen me wel, krijg je toch wat meer een beeld van hoe het er uitzag :thumbsup:

Edit: Zie gewoon dat je 5k kan streamen op Youtube
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Wat is 60 FPS toch lekker in aftermovies (en in het algemeen)
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 9 days ago
broodjebeenham wrote:Wat is 60 FPS toch lekker in aftermovies (en in het algemeen)
Eens, heerlijk :drool: Helaas vinden veel mensen het te smooth voor een aftermovie.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
makrooy wrote:
broodjebeenham wrote:Wat is 60 FPS toch lekker in aftermovies (en in het algemeen)
Eens, heerlijk :drool: Helaas vinden veel mensen het te smooth voor een aftermovie.
Voor veel mensen is het denk ik gewoon gewenning, aangezien de meeste content die ze zien 30 fps is(of 24 in het geval van films).
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 25 days ago
Weer eens wat anders dan z'n normale aftermovie met allemaal voorspelbare shots van het feest, lijkt me opzich ook wel een vette manier om een anthem te releasen.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago