Aan RR gevraagd op insta of hij zijn set begint met de main track van ze album net als vorig jaar en hij zei ja. Ben benieuwd 
Tering wat een bizar vet feest!!
D-Sturb +100000
RR ook al aan die kickswrote:Aan RR gevraagd op insta of hij zijn set begint met de main track van ze album net als vorig jaar en hij zei ja. Ben benieuwd
Fuck hen ook. Stoerdoenerij met hun platen die in 10 minuten in elkaar gedraaid zijn.wrote: Aggressive ook erg vet. In de OST track van het album van Malice zitten dus ook 'fuck de Mainstream' vocals.
Deze zin snap ik ff niet...wrote:Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi.
Vond je niet dat t bpm echt belachelijk hoog lag op een gegeven moment? Nu weet ik wel dat dit vaak is met die acts, maar alsnog..kan wel even paar %jes minder. En dat de helft hun set met hardcore afsloot had ook wel achterwege gelaten worden imo.wrote:Was super vet!Rebelion zoals verwacht de set van de nacht. Wat een geweld, kicks en drive
. Aggressive ook erg vet. In de OST track van het album van Malice zitten dus ook 'fuck de Mainstream' vocals
. Digital Punk heeft me het meest verrast. Die tracks klonken echt allemaal lekker. Regain en Delete was heerlijk beuken geblazen. D-Sturb zoals altijd enorm bazig. Ook de sets waar ik niet echt naar uit keek heb ik me toch prima kunnen vermaken. Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi
.
Stage en show waren dik in orde!
Was er niet bij, maar zou dat Sin geweest kunnen zijn?wrote:
Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is.:
Was een nieuwe industrial plaat van Deletewrote:Was er niet bij, maar zou dat Sin geweest kunnen zijn?wrote:
Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is.:
Industrial plaat van Delete.
Weet niet of je die plaat echt industrial kan noemen tho...maar Sin was het niet neewrote:Was een nieuwe industrial plaat van Deletewrote:Was er niet bij, maar zou dat Sin geweest kunnen zijn?wrote:
Industrial plaat van Delete.
Vind dat zelf nooit z'n probleem. Kan deze muziek wel hebben vind ik haha. Maar buiten wat ik er zelf van vind is het misschien inderdaad wel een tikkeltje overdreven.wrote:Vond je niet dat t bpm echt belachelijk hoog lag op een gegeven moment? Nu weet ik wel dat dit vaak is met die acts, maar alsnog..kan wel even paar %jes minder. En dat de helft hun set met hardcore afsloot had ook wel achterwege gelaten worden imo.wrote:Was super vet!Rebelion zoals verwacht de set van de nacht. Wat een geweld, kicks en drive
. Aggressive ook erg vet. In de OST track van het album van Malice zitten dus ook 'fuck de Mainstream' vocals
. Digital Punk heeft me het meest verrast. Die tracks klonken echt allemaal lekker. Regain en Delete was heerlijk beuken geblazen. D-Sturb zoals altijd enorm bazig. Ook de sets waar ik niet echt naar uit keek heb ik me toch prima kunnen vermaken. Killshot die nog even een GPF plaat draait, mooi
.
Stage en show waren dik in orde!
Verder wel echt vette nacht gehad. Delete is voor mij echt de held van de nacht. Collab met Regain en Rebelion klapte er zo hard op.![]()
Al vond ik die afsluitplaat wel echt herrie. Ben benieuwd wat de normale snelheid van die plaat is.![]()
Fragments van DP is ook echt top! Die man is naar mijn mening weer helemaal terug!
Jup, intro waarna z'n nieuwe remix van Attention werd gedraaid. Verder niets bijzonders opgemerkt.wrote: Edit: weet trouwens iemand wat er anders/bijzonders was aan de act van D-sturb? Naar mijn idee was t 'gewoon'
Jup, ik had een voorzak in mn vest die niet eens werd aangeraakt. Gelukkig kon ik hierdoor mn fruitreepje meenemen, wat erg lekker was voor de terugweg. Nu denk ik sowieso dat je de meeste dingen wel naar binnen kan krijgen met wat voorbereiding, plus hierdoor liep de rij wel snel door, dus ik zou het niet als een probleem zien.wrote: De controle verliep trouwens wel (veel) te soepel, hoefde mijn tas niet te openen en mocht alles in mijn broek houden. Anderen ook opgevallen?
Tot er iemand Allah Akbar roept.wrote:Jup, ik had een voorzak in mn vest die niet eens werd aangeraakt. Gelukkig kon ik hierdoor mn fruitreepje meenemen, wat erg lekker was voor de terugweg. Nu denk ik sowieso dat je de meeste dingen wel naar binnen kan krijgen met wat voorbereiding, plus hierdoor liep de rij wel snel door, dus ik zou het niet als een probleem zien.wrote: De controle verliep trouwens wel (veel) te soepel, hoefde mijn tas niet te openen en mocht alles in mijn broek houden. Anderen ook opgevallen?
Eens. Alhoewel het logisch is dat er veel nieuw gedraaid wordt bij zijn eerste album set, was ik wellicht hyped voor platen van hierboven.wrote:Heel leuk feestje gehad, met als hoogtepunten Warface en Regain, wat een sets zette deze heren neer zeg. Delete viel ergens beetje tegen, te veel nieuw spul (bijna alleen maar volgens mij). Hij heeft zo veel platen links moeten laten liggen, helaas. Louder, Kick It, Victorious, Pulse Remix, Syndrome Remix, Lunatic, Relentless, Sin, Chaos & Order onder andere allemaal niet gedraaid, erg jammer.