Syztrax snapt de essentie van het zaken doen gewoon.

leuk gifje gr gr hopelijk zie ik je op loudness weerwrote:Syztrax snapt de essentie van het zaken doen gewoon.
Kan je me zeker weer lastigvallen met Lellebel.wrote:leuk gifje gr gr hopelijk zie ik je op loudness weerwrote:Syztrax snapt de essentie van het zaken doen gewoon.
30 euro per kaartje, wat een liefde.wrote:Vanmiddag 4 kaarten gekocht en allemaal verkocht voor 120 euro joepie
haha naam, ik woon namelijk in Malden misschien ken ik deze droeftoeter.wrote:Kansloze figuren op marktplaats
Niet door de wachtrij heen gekomen?
Ik wel, meteen 4 kaarten gekocht.
Ik verkoop er 3 zodat ik (bijna) gratis kan gaan. Crisis hè.
€90 per stuk.
E-tickets uitgeprint af te halen in Malden.
Als je een kopie van m'n legitimatie er bij wil dan krijg jij dat.
Bellen, smsen, e-mailen, whatsappen: het kan allemaal tegenwoordig.
Ja ik weet het, ik ben een klootzak.
hahaha kan er wel om lachen maar wat een triest figuur zeg.wrote:Kansloze figuren op marktplaats
€90 per stuk.
Kan ik er anders 1 kopen? Ik heb 2 oktober namelijk mijn salariswrote:hahaha kan er wel om lachen maar wat een triest figuur zeg.wrote:Kansloze figuren op marktplaats
€90 per stuk.
Wij hebben ook expres 4 kaarten teveel gekocht omdat we normaal wel zoveel mensen kennen die nog een kaartje willen. Inmiddels zijn er al 2 door vrienden overgenomen. Laat het nog wel weten als ik de andere 2 niet kan verkopen
Ik bied max 80wrote:ik wacht eerst even af of ik er nog iemand die ik ken blij mee kan maken maar anders zet ik ze denk ik hier wel neer voor de normale prijs, maar bieden mag altijd natuurlijk haha.
dan heb jij hele goeie verkooppraatjes :')wrote: ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens
Zal ik eens 150 euro in je reet stouwen? Echt, hopelijk raak je ze niet kwijt en kun je ze steken waar het daglicht niet zal schijnen!wrote:ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens
Chris Two is backwrote:Zal ik eens 150 euro in je reet stouwen? Echt, hopelijk raak je ze niet kwijt en kun je ze steken waar het daglicht niet zal schijnen!wrote:ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens
Zoals andere hier zeggen, je bent je respect echt hier kwijt, kun je niet beter naar een ander forum gaan nu? Of ben jij zo'n vieze troll account?
hoop hetMark Eefting @MarkEefting 8m
Psst @Frequencerz, zaterdag 23 november wat te doen? Ik ga namelijk naar #Qlimax en zou het leuk vinden als jullie daar ook komen! Tot dan?
Retweeted by Frequencerz
wrote: b-freqz zou al helemaal mooi zijn
De Frequencerz kennende kunnen ze ook gewoon lekker lopen kutten. Als ze er echt zouden staan zouden ze misschien niet reageren op zulke tweets.wrote:hoop hetMark Eefting @MarkEefting 8m
Psst @Frequencerz, zaterdag 23 november wat te doen? Ik ga namelijk naar #Qlimax en zou het leuk vinden als jullie daar ook komen! Tot dan?
Retweeted by Frequencerz![]()
b-freqz zou al helemaal mooi zijn
Iddwrote:De Frequencerz kennende kunnen ze ook gewoon lekker lopen kutten. Als ze er echt zouden staan zouden ze misschien niet reageren op zulke tweets.
wrote:Ooooooof zij weten dat wij zo denken. Dus dat wij denken dat zij er dus niet staan maar ze staan er dus wel omdat ze ons op het verkeerde been zetten.... Oftewel, gewoon wachten tot Q-Dance de line up geeft.

Hahahawrote:Ooooooof zij weten dat wij zo denken. Dus dat wij denken dat zij er dus niet staan maar ze staan er dus wel omdat ze ons op het verkeerde been zetten.... Oftewel, gewoon wachten tot Q-Dance de line up geeft.