Poster: Qlimax - Immortal Essence
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Tickets in the pocket, gaat weer een mooie nacht worden :clap:
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Kansloze figuren op marktplaats
Niet door de wachtrij heen gekomen?
Ik wel, meteen 4 kaarten gekocht.
Ik verkoop er 3 zodat ik (bijna) gratis kan gaan. Crisis hè.

€90 per stuk.
E-tickets uitgeprint af te halen in Malden.
Als je een kopie van m'n legitimatie er bij wil dan krijg jij dat.
Bellen, smsen, e-mailen, whatsappen: het kan allemaal tegenwoordig.

Ja ik weet het, ik ben een klootzak.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tja, met alle respect.. Het wordt mede mogelijk gemaakt door de mensen die die kaartjes kopen. Als ze weigeren zoveel geld te betalen moeten ze dat dus gewoon niet doen. Neemt natuurlijk niet weg dat het dieptriest is.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Triest zeg, ik heb al 2 kaarten doorverkocht voor normale prijs omdat ze niet erdoorheen kwamen.. zo hoort het toch? Naaiers
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Om 11:30 de site van tickets ingegaan,

Zat ik er eindelijk in, alles aangeklikt etc voor 2 kaarten, persoonlijke gegevens alles klaar.
Wil ik betalen, ligt die site van paylogic eruit, moeten ze opnieuw processen, ofc. Daar gaan met tickets.

Daarna terug in de wachtrij, 20 min later; uitverkocht.

Btw; als ik op mijn paylogic kijk staat er dat mijn bestelling geannuleerd is?
Zelf niets geannuleerd deed paylogic zelf,
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Jeuuuuuj kaartje is in de pocket! Wordt mijn 5e Qlimax alweer ^^
provehito wrote:Om 11:30 de site van tickets ingegaan,

Zat ik er eindelijk in, alles aangeklikt etc voor 2 kaarten, persoonlijke gegevens alles klaar.
Wil ik betalen, ligt die site van paylogic eruit, moeten ze opnieuw processen, ofc. Daar gaan met tickets.

Typisch gevalletje van "jammer, maar helaas.."
Klinkt misschien lullig en dat is t ook :P
Maar je kunt er weinig meer aan veranderen nu..
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
pecola-tje wrote:Jeuuuuuj kaartje is in de pocket! Wordt mijn 5e Qlimax alweer ^^
provehito wrote:Om 11:30 de site van tickets ingegaan,

Typisch gevalletje van "jammer, maar helaas.."
Klinkt misschien lullig en dat is t ook :P
Maar je kunt er weinig meer aan veranderen nu..
ja dat had ik al in de gaten.
P
Hardtraxx Newbie
42 posts member since 2013
last seen Nov 2014
Ook kaartje binnen, zat op 3 computers, waarvan 2 60 minuten en 1 45 minuten. Gelukkig vrienden er sneller doorheen en via hun een kaart. Was weer eens één grote loterij..
Hardtraxx Veteran
5526 posts member since 2010
Vorig jaar was er nog een 2e verkoopronde een paar weken voor Qlimax met uit de handel genomen kaartjes. Je had toen nog enkele uren om ze te halen. Hou hun twitter enzo in de gaten en je hebt een goede kans om ze nog te krijgen.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
hurricane wrote:Vorig jaar was er nog een 2e verkoopronde een paar weken voor Qlimax met uit de handel genomen kaartjes. Je had toen nog enkele uren om ze te halen. Hou hun twitter enzo in de gaten en je hebt een goede kans om ze nog te krijgen.
ja toevallig wist ik dat, dus ga ik zeker nog proberen!
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Via een vriendin een kaartje geregeld! Had op dit moment geen geld en zat te twijfelen totdat ik zag wie er allemaal gingen en kon het niet laten om toch te zeggen dat ik het kaartje overnam :)

En nu te horen gekregen dat hij dus niet kan wachten op het geld. Maar later kan ik vast nog wel 1 vinden voor max 75 :)
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
cb92 wrote:Via een vriendin een kaartje geregeld! Had op dit moment geen geld en zat te twijfelen totdat ik zag wie er allemaal gingen en kon het niet laten om toch te zeggen dat ik het kaartje overnam :)

En nu te horen gekregen dat hij dus niet kan wachten op het geld. Maar later kan ik vast nog wel 1 vinden voor max 75 :)
ga er maar van uit dat kaarten overkopen minstens 120 kost, waarschijnlijk nog meer
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Syztrax wrote:
cb92 wrote:Via een vriendin een kaartje geregeld! Had op dit moment geen geld en zat te twijfelen totdat ik zag wie er allemaal gingen en kon het niet laten om toch te zeggen dat ik het kaartje overnam :)

ga er maar van uit dat kaarten overkopen minstens 120 kost, waarschijnlijk nog meer
Het is altijd proberen waard he ;)
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
cb92 wrote:
Syztrax wrote:

Het is altijd proberen waard he ;)
ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens
Hardtraxx Addict
last seen Apr 2024
Naja, als de line-up kut is koop ik je kaartje voor 80. Deal? :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Syztrax wrote: ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens
Dan heb jij hierbij het laatste beetje respect van mij verloren. Well done :thumbup:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Lang leve de voorinschrijvingen! :thumbsup: Wat ben ik blij dat ik al die wachtrij stress niet heb gehad
Syztrax wrote: ja maar vooral qlimax kaarten zijn echt duur als je ze niet meteen hebt, ga er maar vanuit dat je ze met wat geluk voor 120 krijgt, grote kans dat je er zelfs nog meer voor moet betalen, als de line up te kut is ga ik er echt wel 150 voor vragen minstens
150 euro bende gij gek! Minstens 200 denk
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Dafuqqqqqqq
S
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
The Skribbler wrote:
Dan heb jij hierbij het laatste beetje respect van mij verloren. Well done :thumbup:
hoezo dat, je raakt het toch wel kwijt en de meesten die het verkopen doen dat ook, heeft niks met respect te maken.
maar als de line up een beetje mee valt hou ik hem toch zelf ^^
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
ach over een maand komen er nog een paar kaarten vrij net als vorig jaar
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Syztrax wrote:
The Skribbler wrote:
hoezo dat, je raakt het toch wel kwijt en de meesten die het verkopen doen dat ook, heeft niks met respect te maken.
maar als de line up een beetje mee valt hou ik hem toch zelf ^^
Ik hoop echt dat je een troll bent. Zo niet, dan heb ik medelijden met je. :(
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Idd, waarom vroeg je niet meer, gij bent ook nie slim joh
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Verdammt! Elk jaar weer twijfel ik of ik kaarten ga halen , en uiteindelijk doe ik het niet omdat er nog geen line-up is. En dan is het uitverkocht en krijg ik enorme spijt :P Volgend jaar zwz maar kaarten halen, desnoods maar doorverkopen als de line-up tegenvalt.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Syztrax triest mannetje
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Vanmiddag 4 kaarten gekocht en allemaal verkocht voor 120 euro joepie

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.