Hardcore is ook hard 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik denk dat Da Tweekaz er staan omdat grapje wacht gewoon op de lineup van q dance.
Ja, want sneller is harder!wrote:Hardcore is ook hard
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
jank
E-Force live lijkt me wel een goede kanshebber voor dit jaar 
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Dan denk ik eerder Frequencerz live 
Die verwacht ik er dit jaar eigenlijk ook wel inderdaad.wrote:Dan denk ik eerder Frequencerz live
Maar laten we het gewoon even afwachten, line-up komt toch pas het laatste weekend van oktober
S
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Nov 2014
zo laat pas?wrote:Die verwacht ik er dit jaar eigenlijk ook wel inderdaad.wrote:Dan denk ik eerder Frequencerz live
Maar laten we het gewoon even afwachten, line-up komt toch pas het laatste weekend van oktober
laatste weekend van oktober ben ik bij thillogy, hopen op een dubbel goed weekend met een dikke line up hier
Gehoord wie het anthem gaat doen, belooft veel goeds 
Lekker dit soort uitspraken altijd.wrote:Gehoord wie het anthem gaat doen, belooft veel goeds
Ik weet niet op wie jij doelt, maar sommige onder ons hebben toch al echt met tips lopen strooienwrote:Gehoord wie het anthem gaat doen, belooft veel goeds
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Dan hoop ik toch niet dat jij een Wildstylez fan bent :pwrote:Gehoord wie het anthem gaat doen, belooft veel goeds
B-Front ?wrote:Gehoord wie het anthem gaat doen, belooft veel goeds
wrote:B-Front ?wrote:Gehoord wie het anthem gaat doen, belooft veel goeds
Laat 'm lekker hopenwrote:wrote:B-Front ?wrote:Gehoord wie het anthem gaat doen, belooft veel goeds
Haha, denk dat ze ook kiezen voor een mainstream artiest, maar B-Front's stijl past wel precies in de sfeer van Qlimax imo
edit; bovendien heeft hij ook al een anthem gehad voor hardbass dit jaar. Wel een andere organisatie, maar toch beiden in het Gelredome
edit; bovendien heeft hij ook al een anthem gehad voor hardbass dit jaar. Wel een andere organisatie, maar toch beiden in het Gelredome
Ja, en ik denk dat Ophidian ook perfect in het thema valt (wel waar), maar die kans is ook zo goed als nul 
En over je edit, Undiscovered was niet 'het anthem', maar 1 van de 4 themes, namelijk dat van team green, niet voor HB gemaakt. En als je naar de namen in dat team kijkt was het ook wel logisch dat ze voor een track van Bob zouden gaan.
En over je edit, Undiscovered was niet 'het anthem', maar 1 van de 4 themes, namelijk dat van team green, niet voor HB gemaakt. En als je naar de namen in dat team kijkt was het ook wel logisch dat ze voor een track van Bob zouden gaan.
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Achja, het is iig realistischer dan al die mensen op partyflock die denken dat Radical hier komt draaien
Geloof mij nou maar, dat je van de tips in dit topic uit mag gaan, meer zeg ik nietwrote:Achja, het is iig realistischer dan al die mensen op partyflock die denken dat Radical hier komt draaien
wrote:Ik zeg dat het Wildstylez is, meer zeg ik nietwrote:Achja, het is iig realistischer dan al die mensen op partyflock die denken dat Radical hier komt draaien
Maar geloof 't verder wel hoor
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Hmm, vind de line-up wel tegenvallen..
nog slechter als vorig jaar :S
nog slechter als vorig jaar :S
Prima line-up, heerlijke anthemmaker en heerlijk anthem. Heb hem hier al full liggen.
Mooie aankleding ook.
Mooie aankleding ook.
Dit dus.wrote:Prima line-up, heerlijke anthemmaker en heerlijk anthem. Heb hem hier al full liggen.
Mooie aankleding ook.
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Vind het anthem wel een beetje mager, ben beter gewend..
Who was there
Nobody has said they're going yet.