Hopen is gejank in jouw optiek ?wrote:Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.wrote:Wat ?wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dat gejank op dat gejank is ook weer begonnen. Je bent er vroeg bij, Stefan.wrote:Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.wrote:Wat ?wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
Het gejank op het gejank van iemand die op gejank jankt ook. Je bent er vroeg bij, kipwrote:Dat gejank op dat gejank is ook weer begonnen. Je bent er vroeg bij, Stefan.wrote:Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.wrote: Wat ?
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
+ oneindigwrote:+1wrote:Adaro is altijd magistraal, dus verbaast me niks
Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.wrote:Jankception.
Als ik je een protip mag geven: neem het niet zo serieuswrote:Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.wrote:Jankception.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Well saidwrote:Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.wrote:Jankception.
Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
Good job missing the point. Maar goed, laten we maar weer terug gaan naar onze wensen voor dit feest, dit kost alweer meer reacties dan ik nodig achtwrote:Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Mijn wens voor dit feest zijn 8 RAWWWWWWWWWWWWWW stages.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Maar wel lekker snel, zodat het nog harder is
100% aanwezig weer! lekker dicht in de buurt en wat een feest elk jaar weer!

Geef mij maar een Theracords, Spoontech, USB én PRSPCT stagewrote:Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Hopelijk komt er geen hardcore op dit feest, past er echt niet bij
Hardcore op Q-base :')
Daarom een PRSPCT Stage en een USB Stagewrote:Hopelijk komt er geen hardcore op dit feest, past er echt niet bij
Eensch, past totaal niet bij het feest. Q-SPACE MOET RAWSTYLE SIJN!!!!!!!!!wrote:Hardcore op Q-base :')
Wauw man openmindboy !!!!!wrote:Geef mij maar een Theracords, Spoontech, USB én PRSPCT stagewrote:Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
Heel openminded, ik wil er ook nog een Piratenfestijn Stage bijwrote:Wauw man openmindboy !!!!!wrote:Geef mij maar een Theracords, Spoontech, USB én PRSPCT stagewrote:Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
Ongetwijfeld weer aanwezig hier.
Hopelijk wel een bunker die wat spannender is dan vorig jaar, Fusion vs Dirty Workz was beetje taai. Maar Hangar had sowieso alles dubbel en dwars goedgemaakt.
Hopelijk wel een bunker die wat spannender is dan vorig jaar, Fusion vs Dirty Workz was beetje taai. Maar Hangar had sowieso alles dubbel en dwars goedgemaakt.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Btw gooien ze wel even die hardcore in zo'n bunker ipv van een schrale tent op te zetten zoals vorig jaar.
Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internetwrote:wrote:wrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer
Ik hoop op een Bazz Implant Recordings / Dancetraxx bunker
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat er rond die tijd ook andere verplichtingen kunnen zijn, en niet zozeer de beschikbaarheid van kaarten.wrote:Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internetwrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Matties fixen enzo.wrote:Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat er rond die tijd ook andere verplichtingen kunnen zijn, en niet zozeer de beschikbaarheid van kaarten.wrote:Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internetwrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer
Who was there
Nobody has said they're going yet.