Poster: Q-Base Enter the Twilight Zone
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Steffnov wrote:
urbandesigner wrote:
Steffnov wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
Wat ?
Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.
Hopen is gejank in jouw optiek ?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Steffnov wrote:
urbandesigner wrote:
Steffnov wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
Wat ?
Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.
Dat gejank op dat gejank is ook weer begonnen. Je bent er vroeg bij, Stefan. :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
chicken wrote:
Steffnov wrote:
urbandesigner wrote: Wat ?
Dat gejank op dat gejank is ook weer begonnen. Je bent er vroeg bij, Stefan. :)
Het gejank op het gejank van iemand die op gejank jankt ook. Je bent er vroeg bij, kip :mad:
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Jankception.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Fuzzylogic wrote:
Daveytl wrote:Adaro is altijd magistraal, dus verbaast me niks :cool:
+1 :P
+ oneindig
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
pecola-tje wrote:Jankception.
Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Nemesyz wrote:
Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.
Als ik je een protip mag geven: neem het niet zo serieus :thumbup: ieder doet toch lekker zijn eigen ding, ik vind alleen de bekrompen gedachtengang van sommige mensen zo vermakelijk ;)
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Nemesyz wrote:
Well said
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
urbandesigner wrote:Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
Good job missing the point. Maar goed, laten we maar weer terug gaan naar onze wensen voor dit feest, dit kost alweer meer reacties dan ik nodig acht
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Mijn wens voor dit feest zijn 8 RAWWWWWWWWWWWWWW stages.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Maar wel lekker snel, zodat het nog harder is
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
100% aanwezig weer! lekker dicht in de buurt en wat een feest elk jaar weer! :love: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
urbandesigner wrote:Stefan, omdat er hier veel mensen zitten die van Theracords / Spoontech houden, en niet zozeer een USB / PRSPCT stage in hun verwachtingsveld zien liggen, wil dat dan meteen zeggen dat ze bekrompen zijn ?
Geef mij maar een Theracords, Spoontech, USB én PRSPCT stage :P
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Hopelijk komt er geen hardcore op dit feest, past er echt niet bij

Hardcore op Q-base :')
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Jurheinen wrote:Hopelijk komt er geen hardcore op dit feest, past er echt niet bij

Hardcore op Q-base :')
Daarom een PRSPCT Stage en een USB Stage :cool:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jurheinen wrote:Hardcore op Q-base :')
Eensch, past totaal niet bij het feest. Q-SPACE MOET RAWSTYLE SIJN!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Fuzzylogic wrote:
Wauw man openmindboy !!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
urbandesigner wrote:
Fuzzylogic wrote:
Wauw man openmindboy !!!!!
Heel openminded, ik wil er ook nog een Piratenfestijn Stage bij :cool:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ongetwijfeld weer aanwezig hier.

Hopelijk wel een bunker die wat spannender is dan vorig jaar, Fusion vs Dirty Workz was beetje taai. Maar Hangar had sowieso alles dubbel en dwars goedgemaakt. :worship:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Btw gooien ze wel even die hardcore in zo'n bunker ipv van een schrale tent op te zetten zoals vorig jaar.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
chicken wrote:
Hard4Us wrote:
patrickjeb wrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D
Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internet :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Ik hoop op een Bazz Implant Recordings / Dancetraxx bunker
F
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Brainweavers wrote:
patrickjeb wrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer :D
Ik snap deze reacties niet echt, je wil toch graag naar een feest/festival of niet? Het enige wat je hoeft te doen is een kaartje kopen.. daar hoef je toch niet echt je best voor te doen? Tegenwoordig kan dit namelijk heel makkelijk via internet :thumbsup:
Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat er rond die tijd ook andere verplichtingen kunnen zijn, en niet zozeer de beschikbaarheid van kaarten.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Firetrap wrote:
Brainweavers wrote:
Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat er rond die tijd ook andere verplichtingen kunnen zijn, en niet zozeer de beschikbaarheid van kaarten.
Matties fixen enzo.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 15 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 19 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago