En die ijsverkoperswrote:So-wie-so aanwezig. Dat terrein, dat geluid, die sfeer
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
Festival der festivals
Hoop wel dat ze deze keer de hangar raw only maken. Code Black etc. was echt een aanfluiting.
2011 TillT records bunker en Crypsis 2010 was

Hoop wel dat ze deze keer de hangar raw only maken. Code Black etc. was echt een aanfluiting.
2011 TillT records bunker en Crypsis 2010 was
Na afgelopen jaar dit gemist te hebben, dit jaar 100% aanwezig!!
Vetste festival van het jaar dit!
Vetste festival van het jaar dit!
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
wrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:wrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wrote:wrote:wrote:Ga m'n best doen om dit jaar wel aanwezig te zijn. Wordt m'n eerste keer
Hoop wel op een beter line-up dan vorig jaar.
Een Hangar met namen als Chris One, Thera, Crypsis, B-Front, Solutio & The I's of zo zou ik helemaal niet erg vinden, en dan een kleine bunker erbij met Blackburn, The Geminizers, Deetox, The Machine en dergelijke, zou echt ziek zijn
Een Hangar met namen als Chris One, Thera, Crypsis, B-Front, Solutio & The I's of zo zou ik helemaal niet erg vinden, en dan een kleine bunker erbij met Blackburn, The Geminizers, Deetox, The Machine en dergelijke, zou echt ziek zijn
Gewoon Theracords & Spoontech in de bunker neerzetten 
Sowieso weer aanwezig, alles klopt hier. En dan ook nog zo'n vet thema erbij
Als er artiesten á la Chris One/ The Machine/ Thera/ Adaro/ B-Front in de hangar staan dan ben ik er hoogstwaarschijnlijk bij.
Wegens vakantie vorig jaar gemist. Fout die ik niet gauw weermaak. 100% Aanwezig 
Ik hoop Kswoosh dit jaar trouwens wel tegen te komen

Zijn set van vorig jaar was magistraalwrote:Adaro in de hangar
Adaro is altijd magistraal, dus verbaast me niks 
+1wrote:Adaro is altijd magistraal, dus verbaast me niks
E
wrote:Gewoon Theracords & Spoontech in de bunker neerzetten
wrote:Hoop wel op een beter line-up dan vorig jaar.
Eeeeen het begint nu alweer :')
PRSPCT Stage en een USB Stage zoals vorig jaar en knallen denk
In ieder geval ben ik er gewoon bij 
Wat ?wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.wrote:Wat ?wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
Ik hoorde wel van Pieter dat er nog een festival is waar ze een eigen stage hebben... dus het zou kunnen 
Verder: ben nog nooit op Q-Base geweest, lijkt me wel heel gaaf om een keer heen te gaan... misschien dat ik dan zelfs Ground Zero of Dreamvillage (of zelfs allebei...) maar laat schieten... Line up afwachten iig.
Verder: ben nog nooit op Q-Base geweest, lijkt me wel heel gaaf om een keer heen te gaan... misschien dat ik dan zelfs Ground Zero of Dreamvillage (of zelfs allebei...) maar laat schieten... Line up afwachten iig.
E
Als je 1 keer op q-base bent geweest wil je niks anders meer 
die sfeer, muziek, terrein
die sfeer, muziek, terrein
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Heb je Dance Valley al meegeteld?wrote:Ik hoorde wel van Pieter dat er nog een festival is waar ze een eigen stage hebben... dus het zou kunnen
Er staat nergens wie er niet moet staan, alleen hopen op bepaalde artiesten, er staat ook nergens dat alles raw moet, de voorkeuren gaan wel uit naar rawwrote:Gejank op namen die er wel/niet moeten staan en dat alles rawr moet, liefst zes stages.wrote:Wat ?wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
Who was there
Nobody has said they're going yet.