wie??wrote:Ik hoop op een Bazz Implant Recordings / Dancetraxx bunker
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
E
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
K3 bunker hoppa
G
vs backstreetboyswrote:K3 bunker hoppa
My point exactly?wrote:Als ik je een protip mag geven: neem het niet zo serieuswrote:Precies dit. Steffnov, jouw mening is persoonlijk maar je kunt het ook gewoon zien als enthousiasme en als je dat niet deelt, laat het links liggen. Dat haten aanstekelijk werkt hebben we hier onderhand wel gemerkt, maar om positieve uitlatingen over een feest meteen negatief om te buigen is echt op veel manieren jammer.wrote:Jankception.ieder doet toch lekker zijn eigen ding, ik vind alleen de bekrompen gedachtengang van sommige mensen zo vermakelijk
Geweldige locatie, maar wil eerst de line-up afwachten.
G
+1wrote:Eeeeen het begint nu alweer :')
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Waarschijnlijk wel weer aanwezig. Hoop wel dat het muzikaal wat beter wordt dan vorig jaar. Echt heeeeeeel veel dubbele platen gehoord toen, gruwelijk irritant. Mysterias 4 keer, Bassplaat ook 3 of 4 keer, schijnt dat Bitch 6 keer is langsgekomen :')
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Ik dacht 8 keer?
Dat was Symbolswrote:Ik dacht 8 keer?
per uurwrote:Dat was Symbolswrote:Ik dacht 8 keer?
Heb Symbols alleen op de main meegekregen, verder ook niet heel veel dubbele tracks gehoord.
misschien wel weer een keertje tijd voor een q-base nachtje 
E
Dat jij niet veel mee kreeg was duidelijkwrote:Heb Symbols alleen op de main meegekregen, verder ook niet heel veel dubbele tracks gehoord.
B
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2012
last seen Mar 2014
Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij
E
ga op de fiets mee met mij en tomwrote:Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij
ik regel bier.
Ik ga niet weer fietsen mafkeeswrote:ga op de fiets mee met mij en tomwrote:Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij
ik regel bier.
G
mompelt iets over mais
E
Boeien, t was gezellig en ik fiets wel mee terug naar jouw huis en dan maken we voor de rest van de dag(zondag na q-base) wel iets leukswrote:Ik ga niet weer fietsen mafkeeswrote:ga op de fiets mee met mij en tomwrote:Sowieso daarbij ben ik aanwezig, en is lekker dichtbij
ik regel bier.
Nee ik vertik het, ik pak mooi een taxi/bus 
Je moest vorig jaar eens meefietsen, wat een helse fietstocht was dat, en gvd koud ook
Je moest vorig jaar eens meefietsen, wat een helse fietstocht was dat, en gvd koud ook
E
Hoer
fiets mee....
Kaartverkoop begint zaterdag 1 uur. Dit duurt altijd wel een tijd tot het uitverkocht is toch?
Heb vorig jaar m'n kaart een week van tevoren gehaald, volgens mij is het nooit helemaal uitverkochtwrote:Kaartverkoop begint zaterdag 1 uur. Dit duurt altijd wel een tijd tot het uitverkocht is toch?
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
4x revolution live edit, 4x bitch, 3x bassplaat gehoordwrote:Heb Symbols alleen op de main meegekregen, verder ook niet heel veel dubbele tracks gehoord.
Zitten er nog htraxxers op het Roompot vakantiepark? wij gaan heen met een groep van 12
Who was there
Nobody has said they're going yet.