Hoeveel mensen blijven er dan nog over? 
Godverdomme, nooit meer met de Beatbuzzzz gaan dus.
@MelvinFR, heb jij nog een plek op het rek van je Beatfietzzzzz?
Genoeg, al zeker zo'n 10 man.wrote:Hoeveel mensen blijven er dan nog over?
Er staat dan ook best en niet Best.wrote:Nee, 's Hertogenbosch, niet in Best inderdaad.
Mijn oprechte excuses. Was er zelf ook graag om 13:00 geweest maar dit gaat ook buiten mij om allemaalwrote:Echt naaistreek weer dit. Ik overweeg om heen met de trein te komen. wil verdomme minimaal 1400 voor de deur staan.
Ik geef jou niet op de kop maar ik betaal volle pond voor die bus dan wil ik uiteraard er gewoon voor aanvang feest zijn. kwart voor 12 vertrek betekent in de praktijk met stop gewoon dat je er pas rond 3 uur bent. Je hoort nog wat wij gaan doenwrote:Mijn oprechte excuses. Was er zelf ook graag om 13:00 geweest maar dit gaat ook buiten mij om allemaalwrote:Echt naaistreek weer dit. Ik overweeg om heen met de trein te komen. wil verdomme minimaal 1400 voor de deur staan.
wrote:Jammer man, dan maar Grim zn wagen open zetten!
Heb wel een Flip 3. Neem hem gewoon mee, zorg dat ik rond 13:00 aanwezig ben, en dan zie ik wel of het nodig is.wrote:wrote:Jammer man, dan maar Grim zn wagen open zetten!![]()
![]()
![]()
Ik zal mijn JBL Charge 3 meenemen. Als er nog andere zo eentje hebben, zeker meepakken, deze kunnen namelijk aan elkaar gekoppeld worden.
Kut jongwrote:Ik ben er ook rond 1 uur met een flinke zak pep
Die heeft ook 'JBL Connect'wrote: Heb wel een Flip 3. Neem hem gewoon mee, zorg dat ik rond 13:00 aanwezig ben, en dan zie ik wel of het nodig is.
Stuur maar door, zit er Russian Hardbass in?wrote:Hard4us en ik zijn niet meer aanwezig helaasWil iemand de mix nog die ik had gemaakt voor de meeting?
rietflikkerswrote:Hard4us en ik zijn niet meer aanwezig helaasWil iemand de mix nog die ik had gemaakt voor de meeting?
Komt er wel een groepssqaut?wrote:Stuur maar door, zit er Russian Hardbass in?wrote:Hard4us en ik zijn niet meer aanwezig helaasWil iemand de mix nog die ik had gemaakt voor de meeting?