Top! Ik ben benieuwd wat je er allemaal hebt ingestoken. 
Oh. Bij deze ook Hardtraxx Veteran. Morgen vieren.
Chris one is er in ieder geval klaar voorwrote:Russian hardbass pls, ik wil full Cheeki breeki gaan.

TRI POLOSKIwrote:Chris one is er in ieder geval klaar voorwrote:Russian hardbass pls, ik wil full Cheeki breeki gaan.
Ik kan het ook halen maar dan moet ik op de SVB tour gaanwrote:Top! Ik ben benieuwd wat je er allemaal hebt ingestoken.
Moe je nie willen, we respecteren je zoals je bent! Xxwrote:Ik kan het ook halen maar dan moet ik op de SVB tour gaanwrote:Top! Ik ben benieuwd wat je er allemaal hebt ingestoken.
JBL Flip 4 meewrote:wrote:Jammer man, dan maar Grim zn wagen open zetten!![]()
![]()
![]()
Ik zal mijn JBL Charge 3 meenemen. Als er nog andere zo eentje hebben, zeker meepakken, deze kunnen namelijk aan elkaar gekoppeld worden.
wrote:JBL Flip 4 meewrote:wrote:Jammer man, dan maar Grim zn wagen open zetten!![]()
![]()
![]()
Ik zal mijn JBL Charge 3 meenemen. Als er nog andere zo eentje hebben, zeker meepakken, deze kunnen namelijk aan elkaar gekoppeld worden.
Man man manwrote:Mijn JBL speaker is niet opgeladen. Dus daar hebben we niet veel aan helaas.
Gewoon met oe handen maatwrote:Al in Den Bosch . Had ik mooi een potje spaghetti meegenomen, ben ik het bestek vergeten. Dan maar geen eten
Tot zo
HOU TREKLIST BIJ! WIL NIKS MISSEN!!wrote:Biermeeting is aan. Derde plaat nu.