Als ik het ticket in mijn broekzak hou dan is het doorweekt tegen dat het 19u iswrote:Op de tickets staat: Hardtraxx loyalty, wellicht dat dit een manier is om de biertjes te verdelen , dat je het ticket bewaard ?wrote:Tja dan kan je eigelijk nog terplekke een account aanmaken... Lijkt me niet dat dit voor problemen gaan zorgen als ze het zelfde systeem gebruiken als op VWAB.
Zomaar een ideetje hoor
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 27 days ago
True story!wrote:Als ik het ticket in mijn broekzak hou dan is het doorweekt tegen dat het 19u iswrote:Op de tickets staat: Hardtraxx loyalty, wellicht dat dit een manier is om de biertjes te verdelen , dat je het ticket bewaard ?wrote:Tja dan kan je eigelijk nog terplekke een account aanmaken... Lijkt me niet dat dit voor problemen gaan zorgen als ze het zelfde systeem gebruiken als op VWAB.
Zomaar een ideetje hoor
Komt er eigenlijk iemand van de organisatie nog even op de koffie (een biertje mee doen)? Kunnen ze de lelijke koppen van hier ook zien en direct de biermeeting regelen ;-)
Remi moet een nieuwe Adolf profielfoto hebben dus graag een nieuwe groepsfoto.
Als Remi een rond brilletje meeneemt kan hij deze keer voor de Himmler-look gaan.wrote:Remi moet een nieuwe Adolf profielfoto hebben dus graag een nieuwe groepsfoto.
wrote:Als Remi een rond brilletje meeneemt kan hij deze keer voor de Himmler-look gaan.wrote:Remi moet een nieuwe Adolf profielfoto hebben dus graag een nieuwe groepsfoto.
hahahahahaha godver helemaal mijn humor dit.wrote:wrote:Als Remi een rond brilletje meeneemt kan hij deze keer voor de Himmler-look gaan.wrote:Remi moet een nieuwe Adolf profielfoto hebben dus graag een nieuwe groepsfoto.![]()
![]()
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Vorige keer een biertje van Lennard in m'n hand gedrukt gekregen, prima als het deze keer weer zo lukt.
Als zelfs een parkeerplaats-pre-party topic meer posts haalt dan 8/10 andere feesten hier weet je dat de hype real is.
wrote:Als zelfs een parkeerplaats-pre-party topic meer posts haalt dan 8/10 andere feesten hier weet je dat de hype real is.
Krat Jupiler staat klaar in de garage. Lekker fris Belgisch bier morgen voor de liefhebbers. 
Die krat is al op als jullie verdomme daar aankomen. Stelletje zuiplappen.wrote:Krat Jupiler staat klaar in de garage. Lekker fris Belgisch bier morgen voor de liefhebbers.
Mwah Gertje dat lijkt me heerlijkwrote:Krat Jupiler staat klaar in de garage. Lekker fris Belgisch bier morgen voor de liefhebbers.
Daarom een 2e bak. Eentje is geentjewrote:Die krat is al op als jullie verdomme daar aankomen. Stelletje zuiplappen.wrote:Krat Jupiler staat klaar in de garage. Lekker fris Belgisch bier morgen voor de liefhebbers.
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Wij zijn er met ons clubje rond 14:00 uur. Zie jullie binnen en tijdens de biermeeting natuurlijk. Zin in!! 
Dat doe ik dus ook altijd in de trein. Maar op een andere manier ga ik dan sneller drinken...wrote:Daarom een 2e bak. Eentje is geentjewrote:Die krat is al op als jullie verdomme daar aankomen. Stelletje zuiplappen.wrote:Krat Jupiler staat klaar in de garage. Lekker fris Belgisch bier morgen voor de liefhebbers.
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Dat is te laatwrote:14:00 uur
Haha ja, da's mooi he. Soort van: "we zijn er bijna en ik heb nog 9 pils dus nog even doorzetten".
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Sorry, sta al in de stafhoekwrote:Dat is te laatwrote:14:00 uur
Ik zeg altijd maar zo: Geen gejank, aan de drank of Nie mauwen, maar bouwen.wrote:Haha ja, da's mooi he. Soort van: "we zijn er bijna en ik heb nog 9 pils dus nog even doorzetten".
Was te merken in Amsterdam voordat we naar HHZ gingenwrote:Ik zeg altijd maar zo: Geen gejank, aan de drank of Nie mauwen, maar bouwen.wrote:Haha ja, da's mooi he. Soort van: "we zijn er bijna en ik heb nog 9 pils dus nog even doorzetten".
pep is lekker whhawhawhawrote:Geen gemekker
Godverwrote:Was te merken in Amsterdam voordat we naar HHZ gingenwrote:Ik zeg altijd maar zo: Geen gejank, aan de drank of Nie mauwen, maar bouwen.wrote:Haha ja, da's mooi he. Soort van: "we zijn er bijna en ik heb nog 9 pils dus nog even doorzetten".
M
Hardtraxxer
211 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Mede Hardtraxxers,
Zojuist bericht van party-vervoer gehad. Betreft de preparty heb ik heel slecht nieuws. De Beatbuzz is pas beschikbaar vanaf 11:45 door een misberekening vanuit Beatbuzz. Dit betekent dat wij pas met de rit om 11:45 kunnen starten en zeker niet voor 14:00 a 14:30 in Den Bosch zullen zijn. Van te voren zullen wij dus helaas niet aanwezig zijn
Zojuist bericht van party-vervoer gehad. Betreft de preparty heb ik heel slecht nieuws. De Beatbuzz is pas beschikbaar vanaf 11:45 door een misberekening vanuit Beatbuzz. Dit betekent dat wij pas met de rit om 11:45 kunnen starten en zeker niet voor 14:00 a 14:30 in Den Bosch zullen zijn. Van te voren zullen wij dus helaas niet aanwezig zijn
Who was there
Nobody has said they're going yet.