Nando had het al wel op facebook gezet, dus ging ik even bij het statusbericht van Multigroove checken (wat davey nog niet had gedaan blijkbaar), en daar stonden ze beiden 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Als ik een oneindige gastenlijst had mocht je mee maar denk niet dat ik plaatsen over hou helaas 
Uhm, wat moet ik daar onder verstaan? 
Ja hallo, wat moet ik daar nou weer mee 
Als Mandy het zegt moet je het gewoon meteen accepteren .. te twijfelen; tututut 
En komt hier ook een aftermovie van mandy?
Hmm ik zal erover na denken
Als ik plaatsen over hou op de lijst zal ik nog eens terugdenken aan je spannende aanbod
Overigens ben ik ook te vinden op hardclassics, mindcontroller en penoze voor verdere overtuigende argumenten
Voor stage inderdaad
Ik ben benieuwd 
Bij wijzen uit het oosten maakte je me toch wel een beetje aan het lachen
Maar, moet bij elk feest even afwachten hoeveel plaatsen ik krijg etcetera, als ik plaatsen over heb kom ik altijd wel even terug naar hier
Maar, moet bij elk feest even afwachten hoeveel plaatsen ik krijg etcetera, als ik plaatsen over heb kom ik altijd wel even terug naar hier
@XtD gezellig dat je hier en op Penoze ook aanwezig bent 
Gaan we wel even meeten dan, mag je ook een pilsje drinken of moet je nuchter blijven?? (omdat het voor stage opdracht is)
Gaan we wel even meeten dan, mag je ook een pilsje drinken of moet je nuchter blijven?? (omdat het voor stage opdracht is)
Dank jullie wel!wrote:Klopt. Is ook niet superduur om daar te parkerenwrote:Ja, Raaks heet die als het goed iswrote:Volgens de site van Patronaat zit er schuin tegenover een parkeergarage
...en al zou je gastenlijst staan, dan kan je alsnog geen druppel drinken. Wat heb je er dan te zoeken?wrote:bweehhh ik wil hier ook heen!!
m'n geldboom is alleen dood
Vrienden hebben die best wel eens een cola/red-bull/flesje water kunnen donerenwrote:...en al zou je gastenlijst staan, dan kan je alsnog geen druppel drinken. Wat heb je er dan te zoeken?wrote:bweehhh ik wil hier ook heen!!
m'n geldboom is alleen dood
Ik mag wel een biertje nog dus dat gaan we gewoon even gezellig doenwrote:@XtD gezellig dat je hier en op Penoze ook aanwezig bent
Gezelliewrote: Ik mag wel een biertje nog dus dat gaan we gewoon even gezellig doen
Nog steeds geen mailtje/ bericht gehad van Multigroove
Maar ik heb d'r zin in!!
Ik ook niet, maar misschien hoeven we ons daar alleen te melden.. Onze namen hebben ze in ieder geval.wrote:Nog steeds geen mailtje/ bericht gehad van MultigrooveMaar ik heb d'r zin in!!
En anders regel ik t daar terplekke wel voor jullie, komt helemaal goed 
wrote:En anders regel ik t daar terplekke wel voor jullie, komt helemaal goed
Mensen die nog een kaartje willen kopen, koop dan alsjeblieft mijn aangeboden kaartje: Multigroove: Masters of the Chapel kaartje
Sorry mannen, ik neem even contact op over de gewonnen kaartjes
Ik laat het weten zodra ik wat weet!
Edit: Jullie kunnen binnenkort nog een bevestigingsmail verwachten!
Edit: Jullie kunnen binnenkort nog een bevestigingsmail verwachten!
Done.wrote:wrote:En anders regel ik t daar terplekke wel voor jullie, komt helemaal goed![]()
Mensen die nog een kaartje willen kopen, koop dan alsjeblieft mijn aangeboden kaartje: Multigroove: Masters of the Chapel kaartje
Jep, thanks browrote:Done.wrote:wrote:En anders regel ik t daar terplekke wel voor jullie, komt helemaal goed![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.