Tickets zijn binnen, wij zijn aanwezig! 
Ook nog een teaser:
View on YouTube
Ja dat kanwrote:Kan iemand me vertellen of er een beetje parkeergelegenheid is?
Ja, Raaks heet die als het goed iswrote:Volgens de site van Patronaat zit er schuin tegenover een parkeergarage
Klopt. Is ook niet superduur om daar te parkerenwrote:Ja, Raaks heet die als het goed iswrote:Volgens de site van Patronaat zit er schuin tegenover een parkeergarage
Gevonden en mail verstuurdwrote:De winnaars van de contest worden aankomende donderdag bekend gemaakt! Voor degenen die het nog niet hadden meegekregen;
Waar kun je dat zien!?!? Ik heb namelijk geen bericht daarvan.wrote:Davey en Nando gewonnen.. Lijkt verdacht maar ik heb er niets mee te makenGefeliciteerd
Nope, geen mail ontvangen. Ik zag het net wel staan ja.
Idd totaal niet verdacht dat jij eerder weet dat Davey heeft gewonnen dan hij zelfwrote:Davey en Nando gewonnen.. Lijkt verdacht maar ik heb er niets mee te makenGefeliciteerd
Ik moest eerst vanochtend naar school, en vanmiddag en vanavond moest ik werken tot 21.30, dus is niet zo gek denk ikwrote:Idd totaal niet verdacht dat jij eerder weet dat Davey heeft gewonnen dan hij zelfwrote:Davey en Nando gewonnen.. Lijkt verdacht maar ik heb er niets mee te makenGefeliciteerd