Gezelligwrote:Mailtje inmiddels binnen, zin in.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mooi zo!wrote:Mailtje inmiddels binnen, zin in.
Ik heb hem ook binnen. Die 'cold one' staat al te wachten op ons denk ikwrote:Mooi zo!wrote:Mailtje inmiddels binnen, zin in.
Ik volg het even niet, cold one?wrote:Ik heb hem ook binnen. Die 'cold one' staat al te wachten op ons denk ikwrote:Mooi zo!wrote:Mailtje inmiddels binnen, zin in.
Hij zal wel een pilsje bedoelen?wrote: Ik volg het even niet, cold one?
Jupwrote:Hij zal wel een pilsje bedoelen?wrote: Ik volg het even niet, cold one?
go straight to the front of the cue and come join us for a cold one backstage
Ah ok dan
Denk dat ik er ook wel eentje mee mag drinken 
Last edited by XtD on , edited 1 time in total.
Jij gaat dus ook zekerweten? Rematch voor dat roadtripje dan maarwrote: Done.
Last edited by McLovin on , edited 1 time in total.
ahh eentje danwrote:Jupwrote:Hij zal wel een pilsje bedoelen?wrote: Ik volg het even niet, cold one?
go straight to the front of the cue and come join us for a cold one backstage
Hopen maar dat mn bob wil rijden dan hahahah 
Ik ben de bobwrote:Hopen maar dat mn bob wil rijden dan hahahah
Thera heeft de meest droge BOB die er bestaat! 
Chauffeur Benwrote:Thera heeft de meest droge BOB die er bestaat!
Nee, hij gaat mee naar Penozewrote:Ik ben de bobwrote:Hopen maar dat mn bob wil rijden dan hahahah, maar eentje kan altijd natuurlijk , Superveel zin in al! @daveytl , ging uwi nou ook mee dan?
Ja, regel dat evenwrote:Hopen maar dat mn bob wil rijden dan hahahah
Ik ga nu zeker wetenwrote:Jij gaat dus ook zekerweten? Rematch voor dat roadtripje dan maarwrote: Done.
En deal!
Moet ik bij Patronaat een beetje denken aan De Loft XL qua grootte?
Ligt het aan mij of is dat echt een kutlokatie? Ligt gewoon midden in een woonwijk, zal wel op de decibel-metertjes letten worden neem ik aan? 
wat zo aan ik het filmpje zie, miss zelfs iets groter.wrote:Moet ik bij Patronaat een beetje denken aan De Loft XL qua grootte?
Kan niet uit eigen ervaring spreken maar de geluidsinstallatie schijnt juist een behoorlijk pluspunt aan de locatie te zijnwrote:Ligt het aan mij of is dat echt een kutlokatie? Ligt gewoon midden in een woonwijk, zal wel op de decibel-metertjes letten worden neem ik aan?
De installatie misschien wel, maar mag het volume wel een beetje hoog?wrote:Kan niet uit eigen ervaring spreken maar de geluidsinstallatie schijnt juist een behoorlijk pluspunt aan de locatie te zijnwrote:Ligt het aan mij of is dat echt een kutlokatie? Ligt gewoon midden in een woonwijk, zal wel op de decibel-metertjes letten worden neem ik aan?
Inderdaad, dat is wat ik me afvraag. Zoals het eruit ziet, zijn er appartementen pal naast het Patronaat, dan lijkt het me dat het geluid gedempt moet worden.wrote:De installatie misschien wel, maar mag het volume wel een beetje hoog?wrote:Kan niet uit eigen ervaring spreken maar de geluidsinstallatie schijnt juist een behoorlijk pluspunt aan de locatie te zijnwrote:Ligt het aan mij of is dat echt een kutlokatie? Ligt gewoon midden in een woonwijk, zal wel op de decibel-metertjes letten worden neem ik aan?
D
Gebouw is vast wel extra geïsoleerd. 
Is dat niet gewoon kantoorruimte wat toch leeg zal staan 's avonds en 's nachts?wrote:Inderdaad, dat is wat ik me afvraag. Zoals het eruit ziet, zijn er appartementen pal naast het Patronaat, dan lijkt het me dat het geluid gedempt moet worden.
Stelletje zeikerds 
er is een speciale constructie gemaakt dat de gehele zaal zelfs op een soort van dempingsveren is gebouwd dus de vloer zelfs meegebeweegt als iedereen losgaat.
En ja, het geluid staat er hard en is een goede installatie. Gewoon komen dus
er is een speciale constructie gemaakt dat de gehele zaal zelfs op een soort van dempingsveren is gebouwd dus de vloer zelfs meegebeweegt als iedereen losgaat.
En ja, het geluid staat er hard en is een goede installatie. Gewoon komen dus
Who was there
Nobody has said they're going yet.