Mooi zo
Ik wilde zelf wel antwoorden maar ik ben er nog nooit geweest, zou het dus ook niet weten zelf. Maar inderdaad, gewoon goan!
Sowieso.wrote:Gewoon komen dus
Daar zijn de afters voor uitgevondenwrote:Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein.
Heb vanwege die reden een hotel geboekt in het centrum van Haarlem.wrote:Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein.
Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel inwrote:mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?
Neem het hem niet kwalijk, Robert is de slimste niet.wrote:Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel inwrote:mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?
Hmm, nou wij waren laatst in Amsterdam in een 'Stay ok' hotel, daar werden we om 10 uur in de ochtend uit getrapt :p Vandaar mijn vraag even.wrote:Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel inwrote:mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?
Veel hotels menen een uitcheck te hebben van 10.00 of 12.00 inderdaad, maar gewoon even bellen en je hebt een kosteloze late uitcheck.wrote:Hmm, nou wij waren laatst in Amsterdam in een 'Stay ok' hotel, daar werden we om 10 uur in de ochtend uit getrapt :p Vandaar mijn vraag even.wrote:Hoe denk je dat dat gebeurt als djs in t buitenland moeten draaien dan? Je kan (meestal met de kamersleutel) altijd 24u per dag zo'n hotel inwrote:mag je bij een hotel dan nog na 4 uur na binnen? en uitslapen tot uur of 1 ?
Meende dat hotels altijd streng op tijden waren..
@chukkels sterf
wrote:Heb vanwege die reden een hotel geboekt in het centrum van Haarlem.wrote:Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein.
Dat zei ik dus ook al. Ik woon niet heel ver hier vandaanwrote: Afterparty?
Waar?wrote:wrote:Heb vanwege die reden een hotel geboekt in het centrum van Haarlem.wrote:Dikke line up voor niet veel geld, alleen enorm kut dat het tot 4 duurt. Weinig zin om te wachten op de trein.![]()
Afterparty?
Dat duswrote:Ik hou me aanbevolen.wrote:
Afterparty?
wrote:Ook hiervoor hou ik me aanbevolen.wrote:I'm in.Kan btw ook nog wel iemand bij mij pitten mocht dat nodig zijn en mocht er geen after zijn.
Ahhhhh zoooo... klinkt aantrekkelijk.wrote:In jou hotelkamer, doh!
Met wie ga je? Misschien kunnen we samen rijden? Wij zijn met z'n tweeen (davey en ik)wrote:Dikke zin erin!
Dit wordt een feest wat een lange autorit wel waard maakt.