Kunnen we niet later doen? Zodat ik er ook bij kan zijn 
Kun je niet gewoon eerder gaan, zodat jij er ook bij kan zijn?wrote:Kunnen we niet later doen? Zodat ik er ook bij kan zijn
Kun je niet gewoon eerder gaan, zodat jij er ook bij kan zijn?wrote:Kunnen we niet later doen? Zodat ik er ook bij kan zijn
Inderdaadwrote:Kun je niet gewoon eerder gaan, zodat jij er ook bij kan zijn?wrote:Kunnen we niet later doen? Zodat ik er ook bij kan zijn
Zo'n busmaatschappij uit mijn dorp vertrekt pas om 7 uur uit Raamsdonksveer ofzo. Oftewel, half 10 ben je net binnen als t meezit. Vorig jaar toch maar m'n geld teruggevraagd en, net zoals dit jaar, lekker met Eventtravelwrote:Inderdaad
half 10.. hallo het begint om 5 uur al.. dus je mist al zoon 5 uur feesten? WAAROM?
Ik ga met Eventtravel van uit Zwijndrecht..wrote:Zo'n busmaatschappij uit mijn dorp vertrekt pas om 7 uur uit Raamsdonksveer ofzo. Oftewel, half 10 ben je net binnen als t meezit. Vorig jaar toch maar m'n geld teruggevraagd en, net zoals dit jaar, lekker met Eventtravelwrote:Inderdaad
half 10.. hallo het begint om 5 uur al.. dus je mist al zoon 5 uur feesten? WAAROM?
Gaan er trouwens nog meer mensen hier met Eventtravel vanuit Eindhoven?
Vanuit Maastricht hier, misschien is het wel dezelfde bus, geen idee hoe dat werktwrote:Zo'n busmaatschappij uit mijn dorp vertrekt pas om 7 uur uit Raamsdonksveer ofzo. Oftewel, half 10 ben je net binnen als t meezit. Vorig jaar toch maar m'n geld teruggevraagd en, net zoals dit jaar, lekker met Eventtravelwrote:Inderdaad
Gaan er trouwens nog meer mensen hier met Eventtravel vanuit Eindhoven?
Daar kom ik elke dag langs, doetinchemwrote:scheelt dat het voor ons maar een half uurtje rijden isomgeving doetinchem
en je auto?wrote:Ik heb cursus tot 5 uur in Weert, dan ga ik met de auto naar Weeze (ruim een uur rijden gok ik). Dan moet ik daar nog mijn groep zoeken. Mocht dat niet lukken ben ik sowieso op de meeting, als ik mijn groep wel vind is de kans klein dat ik kom.
Terugweg wel met de Eventtravel bus, naar Valkenswaard (Dus misschien ook wel die van Eindhoven!)
Heb er zin in!

hahahahawrote:Ziezo, mn nighttime shirt is ook klaar :-D
Omdat onze bus niet eerder gaatwrote:Inderdaadwrote:Kun je niet gewoon eerder gaan, zodat jij er ook bij kan zijn?wrote:Kunnen we niet later doen? Zodat ik er ook bij kan zijn
Heb je die zelf gemaakt of? Is echt een super vet shirt! Waar zou je 'm kunnen bestellen?wrote:Ziezo, mn nighttime shirt is ook klaar :-D
Deeltjesversneller heeft hem ontworpen, hij kan volgens mij ook wel bestellingen regelen :-D Een maat heeft hem voor mij en mn maat en hem zelf gedrukt in Slovenië en pakt ze zaterdag mee voor ons naar Q-Base. Dus Deeltjesversneller even pm'enwrote:Heb je die zelf gemaakt of? Is echt een super vet shirt! Waar zou je 'm kunnen bestellen?
Denk niet dat die weten waar het voor staat.wrote:Haha die is briljant! 'T is dat ik nog bij m'n ouders woon anders had ik m gekocht