Ik heb op een tshirt laten bedrukken:wrote:Denk niet dat die weten waar het voor staat.wrote:Haha die is briljant! 'T is dat ik nog bij m'n ouders woon anders had ik m gekocht
Sjefke on Space Tour
Enigste reactie was: Oh oke..
Ik heb op een tshirt laten bedrukken:wrote:Denk niet dat die weten waar het voor staat.wrote:Haha die is briljant! 'T is dat ik nog bij m'n ouders woon anders had ik m gekocht
De pilvorm is wel redelijk duidelijkwrote:Denk niet dat die weten waar het voor staat.wrote:Haha die is briljant! 'T is dat ik nog bij m'n ouders woon anders had ik m gekocht
Nouja ik/mijn vader rijdt dan vanuit Weert naar Weeze, en dan rijdt mijn vader gewoon weer naar huis, en ga ik dus met de bus terugwrote:en je auto?wrote:Ik heb cursus tot 5 uur in Weert, dan ga ik met de auto naar Weeze (ruim een uur rijden gok ik). Dan moet ik daar nog mijn groep zoeken. Mocht dat niet lukken ben ik sowieso op de meeting, als ik mijn groep wel vind is de kans klein dat ik kom.
Terugweg wel met de Eventtravel bus, naar Valkenswaard (Dus misschien ook wel die van Eindhoven!)
Heb er zin in!
Nee joh, ik ga zaterdag alleen aan de alcohol maar trek hem toch aan hoorwrote:Ik denk dat ze zelfs dat er niet achter zien
Wel een briljant shirt! Past bij mijn stijlkleren, alleen ik gebruik geen drugs dus dat zou zinloos zijn
Haha komt zo een dwaas af, you have some pills for me.. No no I dont do drugswrote:Nee joh, ik ga zaterdag alleen aan de alcohol maar trek hem toch aan hoorwrote:Ik denk dat ze zelfs dat er niet achter zien
Wel een briljant shirt! Past bij mijn stijlkleren, alleen ik gebruik geen drugs dus dat zou zinloos zijn
Haha inderdaad!wrote:De pilvorm is wel redelijk duidelijkwrote:Denk niet dat die weten waar het voor staat.wrote:Haha die is briljant! 'T is dat ik nog bij m'n ouders woon anders had ik m gekocht
Zeg je gewoon sportmerken, want het Nike teken staat er ook opwrote:Haha Vet shirtMaar zoiezo dat je ouders gaan vragen waar al die tekentjes voor staan
![]()
Ik ga ook proberen bij de meeting te zijn. Waarschijnlijk ben ik de heletijd wel in de buurt van die bar.

Ik heb ook een shirt met vanalle pilletjes op en daar zie je echt de pilvorm en staat zelfs een halfje op en men ouders hebben zich nog nooit afgevraagd wat het eigenlijk betekendwrote:Haha Vet shirtMaar zoiezo dat je ouders gaan vragen waar al die tekentjes voor staan
![]()
Ik ga ook proberen bij de meeting te zijn. Waarschijnlijk ben ik de heletijd wel in de buurt van die bar.
op het terrein zelf heb ik t altijd gewoon in me broekzakwrote:waar laten jullie dat spul dan? In kluisjes of slepen jullie dat gewoon mee?
Volgens mij hadtie t over kleding? Zo niet idd, als je binnenbent ff naar de pisbakken lopen en daar uit je boxer halen of ergens waar t druk is ofzo, en dan lekker in de broekzak voor easy access.wrote:op het terrein zelf heb ik t altijd gewoon in me broekzakwrote:waar laten jullie dat spul dan? In kluisjes of slepen jullie dat gewoon mee?
Haha lachen, toch niet de enige die vanuit Maastricht vertrekt dan van hierwrote:@ DarkBeatz
Haha ik ga ook vanuit Maastricht met eventtravel
Geweldigwrote:Mensen, morgen dus 21.25 meeting bij Area 9! Bij de bar achterin! Let op het a4-tje met HARDTRAXX erop!
wrote:ik krijg nog steeds van iemand een ijsje, en iemand anders nog 2 bier en een cola......