hahahawrote:hahahaha:P viel wel mee tochwrote:Roberttt kent iedereen die op Q-Base was en heeft ook echt met iedereen staan praten, ongeacht of ze nou van Hardtraxx kwamen of niet :')
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
had ik waarschijnlijk me handen vol om me zelf onder controle te houden:Pwrote:hahahawrote:hahahaha:P viel wel mee tochwrote:Roberttt kent iedereen die op Q-Base was en heeft ook echt met iedereen staan praten, ongeacht of ze nou van Hardtraxx kwamen of niet :')nou toen niet met mij in ieder geval
Zou best kunnenwrote:
had ik waarschijnlijk me handen vol om me zelf onder controle te houden:P
daar heb je het probleem al :pwrote:Zou best kunnenwrote:
had ik waarschijnlijk me handen vol om me zelf onder controle te houden:Pis ook moeilijk want alphaverb of crypsis draaide toen
jawrote:daar heb je het probleem al :pwrote:Zou best kunnenwrote:
had ik waarschijnlijk me handen vol om me zelf onder controle te houden:Pis ook moeilijk want alphaverb of crypsis draaide toen
maar heb ik dan met jou staan te praten want ik weet dat eigenlijk ook niet meer XD zoals zoveel dingen die ik vergeten ben.
Ik kan ze niet zien sjef
En ik zag je van een afstandje lopen, dacht tik je even aan
Dit is die van de meeting:

Van links naar rechts: ? (Bas) , Chukkelz, Milan, Milans broer, Sjefke, Reinaldo (mijn huisgenoot), Roberttt, DarkBeatz (ik)

Van links naar rechts: ? (Bas) , Chukkelz, Milan, Milans broer, Sjefke, Reinaldo (mijn huisgenoot), Roberttt, DarkBeatz (ik)
Gezellig 
En bedankt voor de smsjes... Heb in totaal 6 smsjes ontvangen zaterdag nacht waar ik was :') (niet alleen van HT'ers) Ik was er dus niet haha
@Milan: Ben ik vorige week niet tegen jou aangelopen in de Matrixx? Of leek die gast heel erg op jou.
En bedankt voor de smsjes... Heb in totaal 6 smsjes ontvangen zaterdag nacht waar ik was :') (niet alleen van HT'ers) Ik was er dus niet haha
@Milan: Ben ik vorige week niet tegen jou aangelopen in de Matrixx? Of leek die gast heel erg op jou.
Hier zie ik er nog redelijk normaal uit tbh 
Zal morgen even fixen!wrote:Ik kan ze niet zien sjef![]()
Maar dan zag je me toch echt goed :O
Sorry dudewrote:Gezellig
Haha geeft echt helemaal niks jongen! Vond het juist wel leuk, toch nog een beetje sfeer mee kunnen pakken voor zover dat gaat via een sms haha.wrote:Sorry dudewrote:Gezellig
En bedankt voor de smsjes... Heb in totaal 6 smsjes ontvangen zaterdag nacht waar ik was :') (niet alleen van HT'ers) Ik was er dus niet hahamaar wist niet of jij er nou was :O Jammer dat je er niet was!
2 Oktober maken we het goed!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Die linker kijkt wappiewrote:Dit is die van de meeting:
Euhm, daar was ik vorige week wel jawrote:Gezellig
Hahaha zie je wel, je hebt nog een hele tijd om mij heen gezweefd voorin. Vond je al zo'n bekende kop hebben!wrote:Euhm, daar was ik vorige week wel jawrote:Gezellig
@Milan: Ben ik vorige week niet tegen jou aangelopen in de Matrixx? Of leek die gast heel erg op jou.Tis voor mij 8 minuten met de fiets, dus elke Xxlerator ben ik er wel te vinden!
Hmm toch maar volgende x is op gaan letten!wrote:Euhm, daar was ik vorige week wel jawrote:Gezellig
@Milan: Ben ik vorige week niet tegen jou aangelopen in de Matrixx? Of leek die gast heel erg op jou.Tis voor mij 8 minuten met de fiets, dus elke Xxlerator ben ik er wel te vinden!
Ben dit jaar op 1tje na nog alle xxlerator's geweest
Dan zullen we elkaar vast nog vaak gaan tegen komenwrote:Hmm toch maar volgende x is op gaan letten!
Ben dit jaar op 1tje na nog alle xxlerator's geweest
Allebei de meetings gemist blijkbaar, tijdens de eerste ging Digital Punk echt veels te hard, daar wou ik echt ni weg!
Tweede meeting op ongeveer 15m van het podium gestaan aan de linkerkant!!
Heb overigens nog wel ff hoi gezegd tegen Rik, maar hij herkende me niet echt!
Tweede meeting op ongeveer 15m van het podium gestaan aan de linkerkant!!
Heb overigens nog wel ff hoi gezegd tegen Rik, maar hij herkende me niet echt!
Aah, dat was jij dus. Kon je niet verstaan joh, sorrywrote:Heb overigens nog wel ff hoi gezegd tegen Rik, maar hij herkende me niet echt!
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Volgens mij heb ik Rik gezien bij het eerste half uur van Zany stond ie achter mij geloof ik redelijk vooraan
Dan heb je mij ook ongetwijfeld gezien 
http://henkjanolthof.hyves.nl/fotos/1101163412/0/LyYq/
De middelste
http://henkjanolthof.hyves.nl/fotos/1101163412/0/LyYq/
De middelste
Dat kan goed kloppen. Waarom zei je niet watwrote:Volgens mij heb ik Rik gezien bij het eerste half uur van Zany stond ie achter mij geloof ik redelijk vooraan
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Weet eigenlijk niet :p stond gewoon wat te kijken op een gegeven moment en daarna weer verder te ouwehoeren en stampen, eigenlijk niet bij nagedachtwrote:Dat kan goed kloppen. Waarom zei je niet watwrote:Volgens mij heb ik Rik gezien bij het eerste half uur van Zany stond ie achter mij geloof ik redelijk vooraan?
R
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Ziet er gezellig uit heren..wrote:Dit is die van de meeting:
Zal 's kijken of ik wat gezichten herken op Fusion.
Who's going
Nobody has said they're going yet.