Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
roberttt wrote:
Chukkels wrote:Roberttt kent iedereen die op Q-Base was en heeft ook echt met iedereen staan praten, ongeacht of ze nou van Hardtraxx kwamen of niet :')
hahahaha:P viel wel mee toch :P
hahaha xd nou toen niet met mij in ieder geval :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jopsem wrote:
roberttt wrote:
Chukkels wrote:Roberttt kent iedereen die op Q-Base was en heeft ook echt met iedereen staan praten, ongeacht of ze nou van Hardtraxx kwamen of niet :')
hahahaha:P viel wel mee toch :P
hahaha xd nou toen niet met mij in ieder geval :P
had ik waarschijnlijk me handen vol om me zelf onder controle te houden:P
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
roberttt wrote:
Zou best kunnen xd is ook moeilijk want alphaverb of crypsis draaide toen :bomb:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jopsem wrote:
roberttt wrote:
Zou best kunnen xd is ook moeilijk want alphaverb of crypsis draaide toen :bomb:
daar heb je het probleem al :p
:P maar heb ik dan met jou staan te praten want ik weet dat eigenlijk ook niet meer XD zoals zoveel dingen die ik vergeten ben.
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
roberttt wrote:
Jopsem wrote:
roberttt wrote:
daar heb je het probleem al :p
:P maar heb ik dan met jou staan te praten want ik weet dat eigenlijk ook niet meer XD zoals zoveel dingen die ik vergeten ben.
ja :P ik was te laat voor de meeting. Ik stond daarvoor nog ff met milan te praten die stelde me aan jou voor :P Ik had een leger broek aan zonder shirt volgens mij (of had ik die nog aan :/ )
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Ik kan ze niet zien sjef :(
En ik zag je van een afstandje lopen, dacht tik je even aan ^^
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Dit is die van de meeting:

Meeting Q-Base 2010

Van links naar rechts: ? (Bas) , Chukkelz, Milan, Milans broer, Sjefke, Reinaldo (mijn huisgenoot), Roberttt, DarkBeatz (ik)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 22 days ago
Gezellig :D

En bedankt voor de smsjes... Heb in totaal 6 smsjes ontvangen zaterdag nacht waar ik was :') (niet alleen van HT'ers) Ik was er dus niet haha

@Milan: Ben ik vorige week niet tegen jou aangelopen in de Matrixx? Of leek die gast heel erg op jou.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hier zie ik er nog redelijk normaal uit tbh ^^
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Tel wrote:Ik kan ze niet zien sjef :(
En ik zag je van een afstandje lopen, dacht tik je even aan ^^
Zal morgen even fixen!
Maar dan zag je me toch echt goed :O
maarten1410 wrote:Gezellig :D

En bedankt voor de smsjes... Heb in totaal 6 smsjes ontvangen zaterdag nacht waar ik was :') (niet alleen van HT'ers) Ik was er dus niet haha

@Milan: Ben ik vorige week niet tegen jou aangelopen in de Matrixx? Of leek die gast heel erg op jou.
Sorry dude :( maar wist niet of jij er nou was :O Jammer dat je er niet was!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
[NL]Sjefke wrote:

Sorry dude :( maar wist niet of jij er nou was :O Jammer dat je er niet was!
Haha geeft echt helemaal niks jongen! Vond het juist wel leuk, toch nog een beetje sfeer mee kunnen pakken voor zover dat gaat via een sms haha.

2 Oktober maken we het goed! :evil:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
DarkBeatz wrote:Dit is die van de meeting:

Meeting Q-Base 2010

Van links naar rechts: ? (Bas) , Chukkelz, Milan, Milans broer, Sjefke, Reinaldo (mijn huisgenoot), Roberttt, DarkBeatz (ik)
Die linker kijkt wappie :D
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017

Euhm, daar was ik vorige week wel ja ;) Tis voor mij 8 minuten met de fiets, dus elke Xxlerator ben ik er wel te vinden!
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
Milán wrote:

Euhm, daar was ik vorige week wel ja ;) Tis voor mij 8 minuten met de fiets, dus elke Xxlerator ben ik er wel te vinden!
Hahaha zie je wel, je hebt nog een hele tijd om mij heen gezweefd voorin. Vond je al zo'n bekende kop hebben!
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Milán wrote:

Hmm toch maar volgende x is op gaan letten!
Ben dit jaar op 1tje na nog alle xxlerator's geweest :D
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
[NL]Sjefke wrote:Hmm toch maar volgende x is op gaan letten!
Ben dit jaar op 1tje na nog alle xxlerator's geweest :D
Dan zullen we elkaar vast nog vaak gaan tegen komen :)
Hardtraxx Addict
1568 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Allebei de meetings gemist blijkbaar, tijdens de eerste ging Digital Punk echt veels te hard, daar wou ik echt ni weg!
Tweede meeting op ongeveer 15m van het podium gestaan aan de linkerkant!!

Heb overigens nog wel ff hoi gezegd tegen Rik, maar hij herkende me niet echt! xd
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
bourzwain wrote:Heb overigens nog wel ff hoi gezegd tegen Rik, maar hij herkende me niet echt! xd
Aah, dat was jij dus. Kon je niet verstaan joh, sorry :innocent:
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Volgens mij heb ik Rik gezien bij het eerste half uur van Zany stond ie achter mij geloof ik redelijk vooraan
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
Dan heb je mij ook ongetwijfeld gezien ;)
http://henkjanolthof.hyves.nl/fotos/1101163412/0/LyYq/
De middelste ;)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
WIJNUH wrote:Volgens mij heb ik Rik gezien bij het eerste half uur van Zany stond ie achter mij geloof ik redelijk vooraan
Dat kan goed kloppen. Waarom zei je niet wat :/?
W
Hardtraxxer
568 posts member since 2009
last seen Nov 2015
Rik wrote:
WIJNUH wrote:Volgens mij heb ik Rik gezien bij het eerste half uur van Zany stond ie achter mij geloof ik redelijk vooraan
Dat kan goed kloppen. Waarom zei je niet wat :/?
Weet eigenlijk niet :p stond gewoon wat te kijken op een gegeven moment en daarna weer verder te ouwehoeren en stampen, eigenlijk niet bij nagedacht :P
R
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jun 2013
DarkBeatz wrote:Dit is die van de meeting:

Meeting Q-Base 2010

Ziet er gezellig uit heren.. xd met name de gasten links, in het midden en uiterst rechts hadden het prima naar hun zin, zo te zien.

Zal 's kijken of ik wat gezichten herken op Fusion.

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators