Het gaat helemaal niet over drugs lol 
Jullie staan op de main dus van de muziek ga je ook niet vaag wordenwrote:Het gaat helemaal niet over drugs lol
Jullie staan op de main dus van de muziek ga je ook niet vaag wordenwrote:Het gaat helemaal niet over drugs lol
Met Thrillogy ging dat ook goedwrote:Maar wel van zijn persoonlijke timetable-zomertijd-verneuking
Gaat automatisch over en mijn horloge staat nog op zomertijdwrote:Zolang je je telefoon op oude tijd houdt, niks aan het handje!
Ik zag een incoming remix.wrote:Lowroller heeft zoveel previews
Had hem op FB gevraagd :wrote:Ik zag een incoming remix.wrote:Lowroller heeft zoveel previews
Ben benieuwd
wrote:Bijna zover!
wrote:Wel super kut dat EA vs Korsakoff samen met Ophidian staat :S.

Sowiesowrote:Ik ga echt wel naar korsakoff fok industrial korsakoff is harderr
Inderdaad, en bij de Industrial zijn niet eens mee zing nummertjes! Daar zit toch helemaal geen sfeer in man..wrote:Ik ga echt wel naar korsakoff fok industrial korsakoff is harderr
jup..hoop echt zo op nothing else matters enzooo dan iedereen aanstekertje mooi dansen mooi zingen en gaat harde ook nog manwrote:Inderdaad, en bij de Industrial zijn niet eens mee zing nummertjes! Daar zit toch helemaal geen sfeer in man..wrote:Ik ga echt wel naar korsakoff fok industrial korsakoff is harderr
We beuken dan lekker die hele zaal door in Hakkenaise, iedereen zingt mee uit volle brost en het feest kan niet meer stuk. (Zelf Frans Bouwer zal er blij van worden)wrote:jup..hoop echt zo op nothing else matters enzooo dan iedereen aanstekertje mooi dansen mooi zingen en gaat harde ook nog manwrote:Inderdaad, en bij de Industrial zijn niet eens mee zing nummertjes! Daar zit toch helemaal geen sfeer in man..wrote:Ik ga echt wel naar korsakoff fok industrial korsakoff is harderr