Fuckzooi. Nu moet ik I:Gor missen.
Meccano Twins
Amnesys/Dyprax
Daarna geen idee
Ophidian
State of Emergency
I:gor
DaY-már/Unexist
Mad Dog/Noize Suppressor
Afsluiten geen idee
Met die kan ik ook erg leven, denk dat wij 2 samen rond gaan huppelenwrote:22:00-23:00 Nitrogenetics vs Javi Boss of Meccano Twins of Pavo
23:00-00:00 Dyprax vs Amnesys, Meagashira, Buzz Fuzz, Bonehead, whatever
00:00-01:00 Accelarator vs Re-Style - LIVE, mss Lowroller
01:00-02.00 GODVERDOMME Bass D en Ophidian tegelijk
02:00-03.00 Negative Audio, State of Emergency, Panic
03:00-04:00 Tymon, I:GOR
04:00-05:00 Day-Mar vs Unexist of Anime
05:00-06:00 Noize Suppressor vs Mad Dog - LIVE of Vince
06:00-07:00 Tha Playah vs Nosferatu, Sickest Squad - LIVE
Hier alle mogelijkheden voor mij per uurBaal er wel echt heel erg van dat Bass-D en Ophidian tegelijk staan, eigenlijk de 2 die ik allebei absoluut niet wou missen
En dan voor de rest ook nog Day-Mar vs Unexist tegelijk met Anime, terwijl Anime me positief heeft verrast laatste keren. Dus die moet ik dan jammer genoeg missen. En dan waarschijnlijk ook nog eindbaas Vince missen voor NS vs MD.
Zeker niet, maar dan zou ik Negative Audio, Tymon of I:Gor een deel moeten missenwrote:Waarom geen Drokz vs Akira? Te hard?
Je hoeft toch ook niet een heel uur ergens te blijven? je kan ook 20 min die pakken, 20 min die ander, enz.wrote: Miosa, Ophidian EN Goetia tegelijk, wou ik alle drie graag zien..
.
Juist een hele set meepakken is gaaf. Dan heb je ook de opbouw enzovoorts.wrote:Je hoeft toch ook niet een heel uur ergens te blijven? je kan ook 20 min die pakken, 20 min die ander, enz.wrote: Miosa, Ophidian EN Goetia tegelijk, wou ik alle drie graag zien..
.
Ik hoef echt niet iedereen 1 uur te zien snap niet dat je hier een probleem van kan maken!
22:00-23:00 Nitrogenetics vs Javi Boss [Vortex of Vengeance]
23:00-00:00 Dyprax vs Amnesys [Vortex of Vengeance]
23:00-00:00 Decipher & Shinra [Arch of Anarchy]
23:00-00:00 Meagashira [Tyrants Void]
00:00-01:00 Angeldust [Arch of Anarchy]
01:00-02:00 Miosa [Arch of Anarchy]
02:00-03:00 State of Emergency [Vortex of Vengeance]
03:00-04:00 Masters Elite (Angerfist / Outblast / Catscan) – LIVE [Vortex of Vengeance]
04:30-05:30 Lady Kate [Tyrants Void]
05:00-06:00 Noize Suppressor vs Mad Dog - LIVE [Vortex of Vengeance]
06:30-07:00 Sickest Squad - LIVE [Tyrants Void]
06:00-07:00 Tha Playah vs Nosferatu [Vortex of Vengeance]
Ja opzich wel, maar als een maat van mij vraagt of ik even ergens anders heen wil ga ik niet zeggen dat ik de hele set wil zien, ik ben nog al makkelijk daarmeewrote:Nou ja ga het liefst gewoon een vol uur naar Bass D, dan zit je er lekker in. Ipv steeds maar paar nummers meepakken..
Goed to the motherfucking bezig!wrote:Ik ben aan to the motherfucking wezig!
Goed om te horen. Speciaal voor jou heb ik hoog bezoek geregeld.wrote:Ik ben aan to the motherfucking wezig!
Gaat Rik mee dan?wrote:Goed om te horen. Speciaal voor jou heb ik hoog bezoek geregeld.wrote:Ik ben aan to the motherfucking wezig!
De paus?? Komt die ook even een danspasje wagen?wrote:Goed om te horen. Speciaal voor jou heb ik hoog bezoek geregeld.wrote:Ik ben aan to the motherfucking wezig!
WOEIwrote:Ik ben aan to the motherfucking wezig!
Ik zorg er wel voor dat wij daar staan, die set gaan we dus echt NIET missen hewrote: Behalve van 6 tot 7, dan wil ik naar onze Boze Hond en Geluidsdemper
Ik heb m'n hele bericht in zomertijd staan, dus ik hou daar rekening mee. Zeker als ik vaag benwrote:Ja dan zou ik vooral van 6 tot 7 gaan want dan staan ze er niet.
(oké zomertijd wel)
Nee niet de paus.
Ik kan wel tegen een nachtje slaap skippen, zondagnacht lekker 12u slapen en ik ben maandag zo fit als een hoentjewrote:Dacht dat jij altijd zo 'gezond' mogelijk wou doen, hoort toch echt een goede nachtrust bij
+100wrote:Ik kan wel tegen een nachtje slaap skippen, zondagnacht lekker 12u slapen en ik ben maandag zo fit als een hoentjewrote:Dacht dat jij altijd zo 'gezond' mogelijk wou doen, hoort toch echt een goede nachtrust bij
Ben benieuwd of jij het straks nog snapt, want ik vind het nu al ingewikkeldwrote:Ik heb m'n hele bericht in zomertijd staan, dus ik hou daar rekening mee. Zeker als ik vaag benwrote:Ja dan zou ik vooral van 6 tot 7 gaan want dan staan ze er niet.
(oké zomertijd wel)
Nee niet de paus.
Wordt er vaak geklaagd dat jullie over droeks praten enzowrote:Ben benieuwd of jij het straks nog snapt, want ik vind het nu al ingewikkeldwrote:Ik heb m'n hele bericht in zomertijd staan, dus ik hou daar rekening mee. Zeker als ik vaag benwrote:Ja dan zou ik vooral van 6 tot 7 gaan want dan staan ze er niet.
(oké zomertijd wel)
Nee niet de paus.