Hardcoresjors, junk! 
wrote:Hardcoresjors, gebruiker!
Één pot nat.wrote:wrote:Hardcoresjors, gebruiker!
klopt welwrote:Pff gast, kan jij nog ergens anders over praten dan droekz?
De sfeer is juist hardstikke goed op deze feesten hoor, valt niks negatiefs over te zeggen...wrote:Kan hier eigenlijk nauwelijks nog op wachtenBen wel zeer benieuwd naar de sfeer. Dit is 1 van de grootste hardcorefeesten van Nederland, dus kan me zo voorstellen dat de sfeer minder is dan op kleine hardcorefeestjes.
wrote:Hardcore brengt gewoon een heerlijke sfeer met zich mee
Tja, die meeting is 99% zeker bij de main, maar daar zul je me het grootste deel van de avond niet vinden, en zéker tijdens de 5 voorgenoemde namen niet :pwrote:Oh en Stefan, ik las ergens een comment dat je niet wilde meeten tijdens Ophidian? Toch kom ik je gewoon opzoeken dan hoorEven lekker samen knallen denk
idd, laten we eerst maar de TT eens afwachtenwrote:Tsja het gaat sws nog afhangen van de TT.. Maar kan ook al niet iedereen leven met een meeting bij bijv Noize Suppressor? En misschien staat Ophidian ook wel op de main, vorig jaar ook
Nog een reden om niet op de main te staan: allemaal 16-jarige kutkinderen die daar beetje geen fuck doen, behalve EA en Angerfist aanbidden.wrote:Hoop het niet, vorig jaar draaide Ophidian een monsterlijk vette set maar bijna iedereen stond zo van 'the fuck is this shit'
Vriend, ik ben 16 en Angerfist is gewoon goed hoorwrote:Nog een reden om niet op de main te staan: allemaal 16-jarige kutkinderen die daar beetje geen fuck doen, behalve EA en Angerfist aanbidden.wrote:Hoop het niet, vorig jaar draaide Ophidian een monsterlijk vette set maar bijna iedereen stond zo van 'the fuck is this shit'
Ik bedoel ook niet elk 16-jarige kutkind :pwrote:Vriend, ik ben 16 en Angerfist is gewoon goed hoorwrote:Nog een reden om niet op de main te staan: allemaal 16-jarige kutkinderen die daar beetje geen fuck doen, behalve EA en Angerfist aanbidden.wrote:Hoop het niet, vorig jaar draaide Ophidian een monsterlijk vette set maar bijna iedereen stond zo van 'the fuck is this shit'