Heuy, ik doe met je mee, dit gaat echt een heeeeel erg feestje worden...wrote:ik heb echt nog geen idee, regel ik tegen die tijd wel.. ik ga wel flink vdk, erger dan op td denk ik!
Moeten daar 100% ff meeten
Heuy, ik doe met je mee, dit gaat echt een heeeeel erg feestje worden...wrote:ik heb echt nog geen idee, regel ik tegen die tijd wel.. ik ga wel flink vdk, erger dan op td denk ik!
dat komt vast wel goed, en als je me niet kunt vinden, zweef ik ergens tussen mars en jupiterwrote:Heuy, ik doe met je mee, dit gaat echt een heeeeel erg feestje worden...wrote:ik heb echt nog geen idee, regel ik tegen die tijd wel.. ik ga wel flink vdk, erger dan op td denk ik!
Daar ben ik hoogstwaarschijnlijk ookwrote:dat komt vast wel goed, en als je me niet kunt vinden, zweef ik ergens tussen mars en jupiterwrote:Heuy, ik doe met je mee, dit gaat echt een heeeeel erg feestje worden...wrote:ik heb echt nog geen idee, regel ik tegen die tijd wel.. ik ga wel flink vdk, erger dan op td denk ik!
+1wrote:Mad Dog was ooit heel goed, maar die draait tegenwoordig bijna alleen maar z'n eigen hitjesmeuk.
Weet nog wel dat Mad Dog 2 jaar geleden op MoH een gruwelijk dikke set draaide met Tommyknocker... die tijden lijken voorgoed voorbij helaas.
wrote:Mad Dog is en blijft altijd held!
Alleen draait hij tegenwoordig zo ontzettend voorspelbaar...wrote:Mad Dog is en blijft altijd held!
De enigste die nog voorspelbaarder is is Amnesyswrote:Alleen draait hij tegenwoordig zo ontzettend voorspelbaar...wrote:Mad Dog is en blijft altijd held!
Noize Suppressor kan er anders ook wel wat van. Maar dat terzijde :pwrote:De enigste die nog voorspelbaarder is is Amnesyswrote:Alleen draait hij tegenwoordig zo ontzettend voorspelbaar...wrote:Mad Dog is en blijft altijd held!die draait echt overal hetzelfde
U r trolling? Of kijk je breder dan de main nu, dan kan het nog :p hoewel TD zijn van de mindere namen erg dik was.wrote:MoH lineup is zowaar beter dan de Thunderdome lineup.
Daar lijkt het idd wel opwrote:Angerfist, Catscan, Dyprax en Outblast staan alle 4 in de line-up op partyflock, betekent dat dat zij de masters elite zijn?
Vorig jaar stond hij met Eastside Connection in de new breedwrote:Ik denk overigens niet dat T-junction op de main staat eigenlijk. Kan hij geen early of classics staan ofzo? Vind hem eigenlijk overal beetje buitenvallen