Zekerheid boven alles Kasper 
Dit dus!wrote:Zekerheid boven alles Kasper
Ik neem gewoon een dopje mee, als hij maar niet bij entree word afgepakt!
Dit dus!wrote:Zekerheid boven alles Kasper
Daar zit mijn zooi, heb liever dat ze mijn dopjes afpakken dan dat ze die dopjes voelen bij mn ballen en het ff allemaal gaan controleren!wrote:Ik kan me nog wel herinneren dat ik de eerste keer 2 dopjes mee had genomen in een plastic zakje in m'n onderbroek haha
Drugs are bad, mmkay?wrote:Daar zit mijn zooi, heb liever dat ze mijn dopjes afpakken dan dat ze die dopjes voelen bij mn ballen en het ff allemaal gaan controleren!wrote:Ik kan me nog wel herinneren dat ik de eerste keer 2 dopjes mee had genomen in een plastic zakje in m'n onderbroek haha
Mmmmmkaywrote:Drugs are bad, mmkay?wrote:Daar zit mijn zooi, heb liever dat ze mijn dopjes afpakken dan dat ze die dopjes voelen bij mn ballen en het ff allemaal gaan controleren!wrote:Ik kan me nog wel herinneren dat ik de eerste keer 2 dopjes mee had genomen in een plastic zakje in m'n onderbroek haha
Misschien? Zei je misschien?wrote:Goh, met zo'n opkomst, moet ik misschien ook maar heen...xD
Realy?wrote:Drugs are bad, mmkay?wrote:Daar zit mijn zooi, heb liever dat ze mijn dopjes afpakken dan dat ze die dopjes voelen bij mn ballen en het ff allemaal gaan controleren!wrote:Ik kan me nog wel herinneren dat ik de eerste keer 2 dopjes mee had genomen in een plastic zakje in m'n onderbroek haha
Nope.wrote:Realy?
Ligt beetje aan school hewrote:Misschien? Zei je misschien?wrote:Goh, met zo'n opkomst, moet ik misschien ook maar heen...xD
Als ik niet de week erna tentamens heb wel jawrote:MOH in NL is sowieso verplicht om heen te gaan!
Eenschwrote:MOH in Den Bosch is sowieso verplicht om heen te gaan!
WAAR IS DIE LIKE BUTTON VOOR DIT BERICHT!??!!wrote:Eenschwrote:MOH in Den Bosch is sowieso verplicht om heen te gaan!
Gezelligwrote:Ik ga hier waarschijnlijk ook naar toe.![]()
Hopelijk dat ik nu wel tot het eind mag binnen blijven op een harde keur feestje.
Check je daar weer maat, we moeten nog ff feesten wat we eigenlijk nog niet gedaan hebben!wrote:Ik ga hier waarschijnlijk ook naar toe.![]()
Hopelijk dat ik nu wel tot het eind mag binnen blijven op een harde keur feestje.
kan?wrote:Check net ff, eerste tentamens beginnen 9 april, dus deze kan ik meepakken
Las net even Kleuter feeste, ipv keur feestjewrote:Ik ga hier waarschijnlijk ook naar toe.![]()