Ik heb precies hetzelfde man echt super herkenbaar. Ik ga me volgend jaar ook meer richten op trance feestjes en pak daarbij gewoon nog een aantal festivals.wrote:Ik denk dat dit mijn laatste feest wordt. Vind het wel mooi geweest kost me allemaal klauwe vol geld en begin de laatste tijd toch meer van house te houden
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Ik denk dat dit mijn laatste feest wordt. Vind het wel mooi geweest kost me allemaal klauwe vol geld en begin de laatste tijd toch meer van house te houden
wrote:Omg, jij bent niet wijs...
wrote:wrote:Ik denk dat dit mijn laatste feest wordt. Vind het wel mooi geweest kost me allemaal klauwe vol geld en begin de laatste tijd toch meer van house te houdenwrote:Omg, jij bent niet wijs...
wrote:Ik denk dat dit mijn 3e feest wordt volgend jaar. Vind het wel mooi geweest kost me allemaal klauwe vol geld.
G
voor mij ook:wrote:wrote:Ik denk dat dit mijn 3e feest wordt volgend jaar. Vind het wel mooi geweest kost me allemaal klauwe vol geld.
XQ, HB, MOH, nummertje 3 dus
de rest zien we dan wel
Beter kom je niet vs. Partyraiser, (Misschien XXlerator), Vendetta/Icon, MOH, word waarsschijnlijk mn 4e,wrote:voor mij ook:wrote:wrote:Ik denk dat dit mijn 3e feest wordt volgend jaar. Vind het wel mooi geweest kost me allemaal klauwe vol geld.
de rest zien we dan wel
Is nog niet zeker hoor!
T
wrote:Ik denk dat dit mijn 7e feest wordt volgend jaar.
Hardcore4Life trouwens ook nog waarsschijnlijk, misg wel 5 dus, maar misschien sla ik XXlerator of een andere wel over, MOH en BKJN zijn zekerheden!wrote:Beter kom je niet vs. Partyraiser, (Misschien XXlerator), Vendetta/Icon, MOH, word waarsschijnlijk mn 4e,wrote:voor mij ook:wrote:Ik denk dat dit mijn 3e feest wordt volgend jaar. Vind het wel mooi geweest kost me allemaal klauwe vol geld.
de rest zien we dan wel
Is nog niet zeker hoor!
T
Wanneer is BKJN?
21 januari, 6 uur lang partyraiser!wrote:Wanneer is BKJN?
Aanwezig. Woensdag pas tentamens. Die verslagen moet ik maar zorgen dat ik ze voor die dag af heb
En ik moet hier gewoon mijn verjaardag vieren vind ik!
C
4 posts member since 2011
last seen Dec 2011
zeker aanwezig!!
T
Ongunstige dag valt tegelijk met x-qlusivewrote:21 januari, 6 uur lang partyraiser!wrote:Wanneer is BKJN?
Ik zie een kandidaat voor het eerste rondje?wrote:Aanwezig. Woensdag pas tentamens. Die verslagen moet ik maar zorgen dat ik ze voor die dag af hebEn ik moet hier gewoon mijn verjaardag vieren vind ik!
Tik me maar aan dan krijg je een drankje van me!wrote:Om te ontvangen ja
Voor iedereen tot mijn munten op zijn!wrote:Geldt dat ook voor mij?
Ik neem zoiezo een dop mee vriend!
Volgens mij doen ze hier wel aan flesjes water!
Klopt ja
Spa als ik het me goed herinner, ga de dopjes alvast sparen hehe
Raakt dit uitverkocht eigenlijk? Zou ik in Januari nog een ticket kunnen halen?
Beter beter, zie je daar wel man!wrote:Klopt jaSpa als ik het me goed herinner, ga de dopjes alvast sparen hehe
In Januarie nog tickets zat, ik haal hem eind februarie denk ik!wrote:Raakt dit uitverkocht eigenlijk? Zou ik in Januari nog een ticket kunnen halen?
Kan me tot nu toe maar 1 editie herinneren die uitverkocht was, 2008 of 2009 dacht ik.
Tijd zat dus, helemaal nu er 6 zalen zijn
Tijd zat dus, helemaal nu er 6 zalen zijn
wrote:Ohhhhh eind februari, dat scheelt, kan ik ff sparen
G
vorige keer MOH vroeg ik lief voor een dopje en kreeg ik die gewoonwrote:Voor iedereen tot mijn munten op zijn!wrote:Geldt dat ook voor mij?![]()
Ik neem zoiezo een dop mee vriend!![]()
Volgens mij doen ze hier wel aan flesjes water!
Who was there
Nobody has said they're going yet.