Te herkennen aan: Zwart Shirt...
Last edited by rakkietakkie on , edited 1 time in total.

Zeker man!wrote:We waren veuuuuls te laat voor de meeting.Toch de nodige mensen als Kswoosh en Kevin Raw gezien.
Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen.wrote:Zeker man!wrote:We waren veuuuuls te laat voor de meeting.Toch de nodige mensen als Kswoosh en Kevin Raw gezien.
wat ben jij trouwens een beer geworden zeg, niet normaal!
echt mooi hoeveel oude HTers ik ook tegen ben gekomen!
Hoeksemad bevoorbeelden modernization
ouwe knakkers die ik echt al minstes een jaar niet had gezien fzo
mooi dat ze toch allemaal deze meepakken dan
klopt ja, zag em gister ook nog ff, eigen huisje dit datwrote:Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen.Ja Danny is de man! Hij post alleen nooit meer wat!!!
Hoi.wrote:Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen.wrote:Zeker man!wrote:We waren veuuuuls te laat voor de meeting.Toch de nodige mensen als Kswoosh en Kevin Raw gezien.
wat ben jij trouwens een beer geworden zeg, niet normaal!
echt mooi hoeveel oude HTers ik ook tegen ben gekomen!
Hoeksemad bevoorbeelden modernization
ouwe knakkers die ik echt al minstes een jaar niet had gezien fzo
mooi dat ze toch allemaal deze meepakken danJa Danny is de man! Hij post alleen nooit meer wat!!!
wrote:Flauw hoor
als je met pillen bedoeld blauwe driehoekjes, dan ja, anders heb ik geen idee waar je het over hebtwrote:Die ene met al die pilletjes?wrote:ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop
Volges mij ben jij juist ook echt de enige die ik niet tegen bengekomen hahawrote:Enige die ik gezien heb: 93wesley93
(en Vik, Joykill & stefaneke dan, maar die reken ik niet mee)
1 dus, een record haha
Dus wanneer je een eigen huisje hebt dan moet je eigenlijk stoppen met Hardtraxx?wrote:klopt ja, zag em gister ook nog ff, eigen huisje dit datwrote:Beer? Haha ja ik zit nu op 96 kilo maar heb ook al 105 gewogen.Ja Danny is de man! Hij post alleen nooit meer wat!!!
nice
et wordt wel wat met die hardtraxxers haha
neewrote:Dus wanneer je een eigen huisje hebt dan moet je eigenlijk stoppen met Hardtraxx?![]()
Dan had ik mij niet eens mogen registreren dus.
Ik bedoelde deze, maar die is blijkbaar helemaal niet grijs.wrote:als je met pillen bedoeld blauwe driehoekjes, dan ja, anders heb ik geen idee waar je het over hebtwrote:Die ene met al die pilletjes?wrote:ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop

Wat een eer.wrote:Enige die ik gezien heb: 93wesley93
(en Vik, Joykill & stefaneke dan, maar die reken ik niet mee)
1 dus, een record haha