Sprak nog iemand aan waarvan ik dacht dat jij het was, maar die heette Timothy W blijkbaarwrote:Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Die had zijn trommelstokjes wel bij zich.wrote:Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!
T
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Oct 2017
vlgns mij stond ik ook nog een tijdje met jouw te lullen (Qz)
in zaal 2 bij de bar
maar kan ik me ook in vergissen hoor 
Nee, je vergist je zeker niet! Ik heb jou inderdaad gesproken.wrote:vlgns mij stond ik ook nog een tijdje met jouw te lullen (Qz)in zaal 2 bij de bar
maar kan ik me ook in vergissen hoor
Ik heb best een aantal HT'ers gesproken. En van sommigen kwam ik er gister pas achter dat ze op HT zaten. (flevoboys)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Woei! Jij hebt mij zeker zien trommelen tijdens Done?wrote:Die had zijn trommelstokjes wel bij zich.
wrote:Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!
Ja, toen stond ik achter jou te trommelenwrote:Woei! Jij hebt mij zeker zien trommelen tijdens Done?wrote:Die had zijn trommelstokjes wel bij zich.
wrote:Lekker losgegaan met Jurheinen tijdens Crypsis!
Heerlijk
Hahah dat heeft dat uur voor mij zoveel vetter gemaakt. 
G
+1wrote:Hahah dat heeft dat uur voor mij zoveel vetter gemaakt.
Waren er überhaupt mensen aanwezig op de afgesproken plek op het afgesproken tijdstip?
Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.
Goede keus om afwezig te blijven dus. 
Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie 
Wilde je mij niet zien?wrote:Goede keus om afwezig te blijven dus.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dat je mij zomaar even vergeet...wrote:Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie
Ik had het nu over de meeting daar was je nietwrote:Dat je mij zomaar even vergeet...wrote:Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie
Heb buiten de meeting om wel heel veel nieuwe Hardtraxxers gesproken
Ik heb jou wel gezien!wrote:Wilde je mij niet zien?wrote:Goede keus om afwezig te blijven dus.
Nog veel meer hoor best grootte groep heeft er gestaan maar iedereen was binnen 2 minuten weer weg.wrote:Ik en biscuit waren er ook, Delt-A ook geloof ik (of dat was iets later?), stefan_helmond en Nerazurro stonden ook ergens daar, en nog 2 of 3 anderen ook dacht ik maar weet niet meer wie
Ik heb Sjefferd, El Mare, Nerazzuru, urdesigner (ofzoiets), The Skribbler, En-Er-Gy, Fuzzylogic, K-swoosh, Delt-A gesproken. En nog 2 andere waarvan ik de naam niet meer weet.' 
Klopt, mja ik ga sws niet meer naar de meetings, ik zie de meesten toch wel tijdens het feest. Toen ik voorheen nog alleen naar feestjes ging in het hele begin wel.wrote:Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.
Ik heb de meeting toch weer opnieuw gemist
. Enigste die ik helaas nog gezien had was Jrn.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Woei! Jij hebt mij zeker zien trommelen tijdens Done?wrote:Die had zijn trommelstokjes wel bij zich.![]()
G
G1LL ook nogwrote:Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.
Ach, noem meer dan 5 HT'ers die niet vdk waren en je krijgt van mij een pluim. Zo enorm veel wappies gezien daar, kan geen enkel hardstyle feest aan tippen.wrote:G1LL ook nogwrote:Sander, Kasper, twee vrienden van Sander en dat was het geloof ik.soortvan
Who's going
Nobody has said they're going yet.