Ja maar jij bent ook de meeting-king van HTwrote:vent moet niet de hele tijd andere dingen lopen roepenwrote:Zooitje ongeregeld dit.
gewoon 1 ding en klaar
zo moeilijk is het toch nietsjesus
back in de days toen ik de meeting topics maakte ging et veel beter haha
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal. 
G
uiteraard kamelenstaartwrote:Ja maar jij bent ook de meeting-king van HT
Morgen, tussen 1e en 2e paal, ben er bij !
Ja wat is dit nou weerwrote:Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Streepje?wrote:Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal.
G
was jij kaal?wrote:Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal.
Milimetertje dan.wrote:was jij kaal?wrote:Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal.
En ja, Ramirez. Heb nu een bescheiden landingsbaan. Ook wel geil.
en ook geen beugelbekkie meerwrote:Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal.
Ik ben gewoon helemaal lekker geworden. Wonderbaarlijk.wrote:en ook geen beugelbekkie meerwrote:Ik kom misschien wel langs, paars Two and a half kings Tshirt. Oh, en voor de mensen die het nog niet weten: ik ben niet meer kaal.
Te herkennen aan Loudness 2012 Klokgebouw shirt (Creatie van onze KSwoosh).
Wss met scheur in mouw na uurtje of 2.
Kort haar (geen millimeter), Spijkerbroek en Blauwe plek op me rechterarm (Bicep)
Kort haar (geen millimeter), Spijkerbroek en Blauwe plek op me rechterarm (Bicep)
G
hier een foto van mezelf mocht iemand me zoeken:

C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ok, ik zal kijken of ik je kan herkennen, kasper.
We wisten al allemaal dat je al uit de kast was gekomen en er dus niet meer in zit 
Ik ben te herkennen aan de gezellige mensen waarmee ik ben.
G
valt niet mee, ik zal wss ergens langs de kant staanwrote:Ok, ik zal kijken of ik je kan herkennen, kasper.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Ben je wezen powerliften?wrote: Blauwe plek op me rechterarm (Bicep)
Ik kom ook wel ff langs en dan hallo wie ben jij zeggen.

wrote:Te herkennen aan Loudness 2012 Klokgebouw shirt (Creatie van onze KSwoosh).
G
ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop
Jah vet kut had hem denk 3/4 feesten aan gehad en opeens begon me mouw te scheuren, weer laten fixen maar was niet genoeg en volgende feest scheurde het gewoon weer.wrote:Ik kom ook wel ff langs en dan hallo wie ben jij zeggen.wrote:Te herkennen aan Loudness 2012 Klokgebouw shirt (Creatie van onze KSwoosh).
Dus vandaag maar even voor de laatste keer aan doen, en hopen dat hij het zo lang mogelijk overleeft
Die ene met al die pilletjes?wrote:ik heb een grijs shirt aan met allemaal dingen erop
Gebeurt dan zeker tijdens het fistpumpen.wrote:Jah vet kut had hem denk 3/4 feesten aan gehad en opeens begon me mouw te scheuren, weer laten fixen maar was niet genoeg en volgende feest scheurde het gewoon weer.
Dus vandaag maar even voor de laatste keer aan doen, en hopen dat hij het zo lang mogelijk overleeft
Aanwezig in Loudness 2011 shirt, vrij gemakkelijk te herkennen denk. 
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Misschien ook aanwezig.
Ik heb een grijs t-shirt aan met aan de bovenkant gekleurde banen.
Ik heb een grijs t-shirt aan met aan de bovenkant gekleurde banen.
Zwart Theracords Allstars shirt, spijkerbroek en wit/blauw/zwarte airmax 
Who's going
Nobody has said they're going yet.