Je moet zelf maar op onderzoek uit gaan koekje.
Tijdens Loudness.
Tijdens Loudness.
dat gaat goed komen, mister Someren..wrote:Je moet zelf maar op onderzoek uit gaan koekje.
Tijdens Loudness.
Je kunt het beter rond 12 uur doen, als iedereen nog fit is etc.wrote:NDK?
Maar lijkt me gewoon leuk om met iedereen vooraan fucking hard los te gaan bij Wavo, vooral dat laatste half uur als ik mijn ritme daarin kan vinden.
Ja ik dan ook NDK (lichamelijk dan).wrote:Naar de klote
Tenminste, ik ben echt helemaal op dan
Weet ik :pwrote:Je kunt het beter rond 12 uur doen, als iedereen nog fit is etc.wrote:NDK?
Maar lijkt me gewoon leuk om met iedereen vooraan fucking hard los te gaan bij Wavo, vooral dat laatste half uur als ik mijn ritme daarin kan vinden.
wow, that`s like a great plan!wrote:Jongens, ff en tip. Ga hier zelf niet naar toe, maar waarom gaan jullie niet gewoon meeten tussen 23:30 en 0:30 tijdens Kronos/Secret Unity, ze zijn beide niet interessant en zo mis je niks qwa muziek. Is maar een tip
alsof je door een meeting wat mist van de muziekwrote:Jongens, ff en tip. Ga hier zelf niet naar toe, maar waarom gaan jullie niet gewoon meeten tussen 23:30 en 0:30 tijdens Kronos/Secret Unity, ze zijn beide niet interessant en zo mis je niks qwa muziek. Is maar een tip
Niet?wrote: ik zal je de teleurstelling besparen, we gaan dit keer geen knutseluurtje houden.
wrote:jesus wat doen jullie allemaal moeilijk, dit wordt em gewoon, klaar:
Wanneer: 00:00
Waar: Linksvoor Stage 1 (tussen 1ste en 2de paal)
hahahahahahahahahahawrote:Waar kan ik die bestellen dan?
vent moet niet de hele tijd andere dingen lopen roepenwrote:Zooitje ongeregeld dit.