Tsja ik ken het manwrote:Wat plaatselijke feesten hier (veel bier drinken en kut roepen), Koninginnedag, Beat The Bridge, kampioenschap van mn club (hopelijk) en anders Euphoria die avond. Dat allemaal in 2 weken
Wel eeuwig zonde man, my sorrow
Tsja ik ken het manwrote:Wat plaatselijke feesten hier (veel bier drinken en kut roepen), Koninginnedag, Beat The Bridge, kampioenschap van mn club (hopelijk) en anders Euphoria die avond. Dat allemaal in 2 weken
Haha precieswrote:Tsja ik ken het manwrote:Wat plaatselijke feesten hier (veel bier drinken en kut roepen), Koninginnedag, Beat The Bridge, kampioenschap van mn club (hopelijk) en anders Euphoria die avond. Dat allemaal in 2 weken, ik wil die gezelligheid hier uit het dorp ook nooit mislopen
Wel eeuwig zonde man, my sorrow
Mja, dat is toch anderswrote:Dus, kom je met ons mee. We gaan met zijn alle trein onveilig maken, ik ga ook alleen kom de andere Hardtraxxers wel tegen op Utrecht, Amsterdam of Den Bosh centraal.wrote:Omdat ze een nieuwe locatie hebben, wil ik zeker weer een keer gaan. Jammer dat mijn vrienden niet kunnen op de 21eVolgende keer beter
Wat is deze manwrote:+1wrote:Q-base was ik niet bij en IQ stond ik lekker te sitdownen bij de Noisecontrollers![]()
You want bad ass motherfucker? I'll show you bad ass!
Ik ben trouwens denk ik niet aanwezig hier, verschillende redenen
Goedzowrote:Kaartjes eindelijk gehaald, 7 daagjes!
Ga je met chris enzo? dan kom ik daar wel eventjes heen gewandeld :pwrote:Goedzowrote:Kaartjes eindelijk gehaald, 7 daagjes!![]()
Nee ik ga heen met Nando en Banaanslak van hier, maar het zal uiteindelijk wel 1 grote HT groep worden daar. Ik vraag aan chris wel even wie je bent op dat moment, want facebook foto's zijn altijd zo misleidendwrote: Ga je met chris enzo? dan kom ik daar wel eventjes heen gewandeld :p
18wrote:Wat is deze manwrote:+1wrote:Q-base was ik niet bij en IQ stond ik lekker te sitdownen bij de Noisecontrollers![]()
You want bad ass motherfucker? I'll show you bad ass!
Ik ben trouwens denk ik niet aanwezig hier, verschillende redenen
Haha dat denk ik ook, komt goed dus! zie je daar!wrote:Nee ik ga heen met Nando en Banaanslak van hier, maar het zal uiteindelijk wel 1 grote HT groep worden daar. Ik vraag aan chris wel even wie je bent op dat moment, want facebook foto's zijn altijd zo misleidendwrote: Ga je met chris enzo? dan kom ik daar wel eventjes heen gewandeld :p
Ik weet hetwrote:Jurre!!mwehh heb veel te lang niet meer kunnen salsadansen met jou, dat moet binnenkort echt weer hoor!
wrote:Imbeciel.wrote:John deere?
Dat duidt op mensen met een middelmatige tot zware zwakzinnigheid!wrote:wrote:Imbeciel.wrote:John deere?