Q-Base in 2010 was wel episch

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
In before verhalen over draaiende boxen en een over de toeren Crypsis 
C
vertel.. want dar weet ik niks vanwrote:In before verhalen over draaiende boxen en een over de toeren Crypsis
gaat die zaal 2 nou eerder dicht dan zaal 1? hoop niet dat het veel eerder is, ben niet zo'n fan van Crypsis
Mooi was datwrote:vertel.. want dar weet ik niks vanwrote:In before verhalen over draaiende boxen en een over de toeren Crypsis
Dat verhaal kennen alleen de eckte.wrote:vertel.. want dar weet ik niks vanwrote:In before verhalen over draaiende boxen en een over de toeren Crypsis
Youtube ma friend! Dan zie je het tenminste, het verhaal erachter..wrote:vertel.. want dar weet ik niks vanwrote:In before verhalen over draaiende boxen en een over de toeren Crypsis
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Dat had ik dus vorige Loudness, ging normaal altijd met mijn eigen vriendengroep. Maar vorige Loudness voor het eerst met Daveytl, Pete en Janus meegegaan. Was baaswrote: Ow falend actie van mij :')
Heb er kapot veel zin in, zelden zoveel zin gehad in een feest, en dat terwijl ik met totaal nieuwe mensen ga en er niemand van m'n vaste vriendengroep heengaat
En sindsdien wil je niet anders. Hardtraxx unites, jwz!wrote:Dat had ik dus vorige Loudness, ging normaal altijd met mijn eigen vriendengroep. Maar vorige Loudness voor het eerst met Daveytl, Pete en Janus meegegaan. Was baaswrote: Ow falend actie van mij :')
Heb er kapot veel zin in, zelden zoveel zin gehad in een feest, en dat terwijl ik met totaal nieuwe mensen ga en er niemand van m'n vaste vriendengroep heengaat
Jurriën en wij (Pete & Janus) waren al wel kameraden hoorwrote:En sindsdien wil je niet anders. Hardtraxx unites, jwz!wrote:Dat had ik dus vorige Loudness, ging normaal altijd met mijn eigen vriendengroep. Maar vorige Loudness voor het eerst met Daveytl, Pete en Janus meegegaan. Was baaswrote: Ow falend actie van mij :')
M
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Aug 2013
zo'n fucking zin in!! hopelijk sluit theracords af en gooien ze wat lekkere schranz er doorheen.
Crypsis sluit af, anders zou Theracords Live toch geen Schranz erdoorheen gooien omdat ze Live staanwrote:zo'n fucking zin in!! hopelijk sluit theracords af en gooien ze wat lekkere schranz er doorheen.
Theracords live staat ook lekker laat hoor dus dat is gelukkig wel mooi, voor mij hoeft theracords live ook niet als laatste, binnen een live act van hun past geen industrial hardcore en dergelijke zoals Thera destijds heerlijk afsloot op Loudness. En voor mij mag het laatste kwartier toch wel een tikkel sneller gaan als de rest van de avond..wrote:Crypsis sluit af, anders zou Theracords Live toch geen Schranz erdoorheen gooien omdat ze Live staan
Omdat ze een nieuwe locatie hebben, wil ik zeker weer een keer gaan. Jammer dat mijn vrienden niet kunnen op de 21e
Volgende keer beter
Dus, kom je met ons mee. We gaan met zijn alle trein onveilig maken, ik ga ook alleen kom de andere Hardtraxxers wel tegen op Utrecht, Amsterdam of Den Bosh centraal.wrote:Omdat ze een nieuwe locatie hebben, wil ik zeker weer een keer gaan. Jammer dat mijn vrienden niet kunnen op de 21eVolgende keer beter
Op In Qontrol 2010 stortte toch heel die tent van die stage in?wrote:In before verhalen over draaiende boxen en een over de toeren Crypsis
Was mijn eerste grote feest, maar ik was daar helaas niet bij want ik stond hiertussen:
:')wrote:Q-base was ik niet bij en IQ stond ik lekker te sitdownen bij de Noisecontrollers
+1wrote:Q-base was ik niet bij en IQ stond ik lekker te sitdownen bij de Noisecontrollers
You want bad ass motherfucker? I'll show you bad ass!
Ik ben trouwens denk ik niet aanwezig hier, verschillende redenen
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Whai?wrote: Ik ben trouwens denk ik niet aanwezig hier, verschillende redenen
Geld, reis, drukke periode met andere 'festiviteiten' en ook de echte zin is er nietwrote:Whai?wrote: Ik ben trouwens denk ik niet aanwezig hier, verschillende redenen
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Geld: Kan ik begrijpenwrote:Geld, reis, drukke periode met andere 'festiviteiten' en ook de echte zin is er nietwrote:Whai?wrote: Ik ben trouwens denk ik niet aanwezig hier, verschillende redenen
Reis: Ik moet ook 2.5 uur reizen met de trein
'Festiviteiten': Die snap ik niet, tell me more
Geen zin: What tha fack? Hoezo niet? Loudness man! Godverdomme raggen tot je er bij neervalt
Who was there
Nobody has said they're going yet.