wrote:Wijsneus
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Maar natuurlijk! uitstekend bevallen laatste paar feestjeswrote:Jorg, je kwam toch bij mij en mijn jonge deerne staan
Morgen de timetable.
Ik gok zoiets qua volgorde:
Adaro
Geck-O
Wild Motherfuckers
Zany
LIVE: Digital Punk
Radical Redemption
B-Front
LIVE: Theracords
Crypsis
Ironite
Re-volt
Tartaros
Prefix & Density
Solutio & The I's
Phrantic
Titan
Adaro
Geck-O
Wild Motherfuckers
Zany
LIVE: Digital Punk
Radical Redemption
B-Front
LIVE: Theracords
Crypsis
Ironite
Re-volt
Tartaros
Prefix & Density
Solutio & The I's
Phrantic
Titan
Denk eerder dat Geck-O gaat openen. Hoop het niet trouwens want de kans bestaat dat ik pas wat later kom...
Als titan afsluit in zaal 2 sta k daar.. Vroeger zou ik voor crypsis gekozen hebben, nu niet.
Yeswrote:Maar natuurlijk! uitstekend bevallen laatste paar feestjeswrote:Jorg, je kwam toch bij mij en mijn jonge deerne staan
Laat in zaal 2 aub Prefix & Density of iets dergelijks afsluiten..wrote:Als titan afsluit in zaal 2 sta k daar.. Vroeger zou ik voor crypsis gekozen hebben, nu niet.
Hoop ik ook, maar ik zou er niet op rekenen.. Zou wel bruut zijn.wrote:Laat in zaal 2 aub Prefix & Density of iets dergelijks afsluiten..wrote:Als titan afsluit in zaal 2 sta k daar.. Vroeger zou ik voor crypsis gekozen hebben, nu niet.
Zaal 2 gaat zoiezo eerder dicht dan zaal 1 denk ik.

BAM, gister bij HardShock van een boom afgerukt, had er 2
Zaal 2 gaat een half uur eerder dicht, en de breedste man van het concert sluit er af.wrote:Zaal 2 gaat zoiezo eerder dicht dan zaal 1 denk ik.
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Pfooee je zal maar af moeten sluiten bij crypsis wat een strafwrote:Hoop ik ook, maar ik zou er niet op rekenen.. Zou wel bruut zijn.wrote:Laat in zaal 2 aub Prefix & Density of iets dergelijks afsluiten..wrote:Als titan afsluit in zaal 2 sta k daar.. Vroeger zou ik voor crypsis gekozen hebben, nu niet.Maar ik denk dat zaal 2 sowieso eerder sluit dan zaal 1, dus iedereen is verplicht om naar Crypsis of naar huis te gaan.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ach gewoon met z'n allen een goed dansje doen op het einde, gaat dat helemaal goed komen denk ik zo
!
NICE!wrote:
BAM, gister bij HardShock van een boom afgerukt, had er 21 voor Rickert, en 1 voor mij.. Dingen zijn wel lomp groot!
Komende week ga ik ook ff rond fietsen en kijken of ik er eentje kan claimen.
ik hoop persoonlijk dat Geck-o opent omdat we dan Early krijgen 
Ik denk alleen niet dat dit gebeuren gaat, het is niet voor niets Loudness, al zou het wel vet zijn 
Ik zeg ook niet dat ik het erg vind.wrote: Pfooee je zal maar af moeten sluiten bij crypsis wat een straf
Hoop niet dat P&D tegelijk valt met Theracords Live! Voorderest maakt het me niet zo heel veel uit.
nee maar je gaat toch niet gelijk beginnen met knallen meestal bouw je het een beetje op en dat kan geck-o goed !wrote:Ik denk alleen niet dat dit gebeuren gaat, het is niet voor niets Loudness, al zou het wel vet zijn
Ik denk niet dat dit gaat gebeuren, denk zelfs dat dit een kleine afgang zou kunnen zijn voor b2s, hoe meer Theracords hoe beter denk ik voor dit concept.wrote:Hoop niet dat P&D tegelijk valt met Theracords Live! Voorderest maakt het me niet zo heel veel uit.
Oh ja zeker, alleen ik denk dat dit niet zo'n grote kans is.wrote:nee maar je gaat toch niet gelijk beginnen met knallen meestal bouw je het een beetje op en dat kan geck-o goed !wrote:Ik denk alleen niet dat dit gebeuren gaat, het is niet voor niets Loudness, al zou het wel vet zijn
agja ik hoop dat adaro een Wish 2011 set neerzet 
Onwijs veel zin in! Vooral Stage 2! 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Adaro heeft vorige keer al geopend, die opent echt niet nog eens. 99% zeker dat Geck-o opent.
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Zin was een beetje weg, maar na dat setje van phrantic weer eens opgezet te hebben

02:15 - 03:15 Zany vs B-Front
zo laat s taan ze op black dus ze draaien laat of vroeg
zo laat s taan ze op black dus ze draaien laat of vroeg
Who was there
Nobody has said they're going yet.