Er was een tijd dat ik het heerlijk vond dat crypsis afsloot.. Maajaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tijden veranderen blijkbaar.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
ik ben benieuwd wie dan in zaal 2 afsluit
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Als het maar niet RR iswrote:ik ben benieuwd wie dan in zaal 2 afsluit
Heb al vervoer, maar toch bedankt

wrote:sorry HJ, tis al 3 tegen 1.. u lose this timewrote:wrote:Hopen dat Phrantic/Solutio & The I's/Prefix & Density area 2 dan doet... die kunnen me ook lekkere setjes neerzetten!![]()
![]()
tjonge jonge man, wat mankeert jou
Zal iig niet to 7-en zijn lijkt me.. dus word sws voor iedereen afsluiten @ Crypsis, of lekker om 6 naar huis.wrote:ik ben benieuwd wie dan in zaal 2 afsluit
Die staat ook in zaal 1wrote:Als het maar niet RR iswrote:ik ben benieuwd wie dan in zaal 2 afsluit
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Owh, dan heb ik niks gezegdwrote:Die staat ook in zaal 1wrote:Als het maar niet RR iswrote:ik ben benieuwd wie dan in zaal 2 afsluit
Denk dat ik grotendeels in zaal 2 te vinden ben. En degene die tegelijk staat met B-Front heeft pech 
Hoop dat zaal 2 mooi met hardstyle afsluit en niet met afgezaagde hardcore nummers.
wrote:Hoop dat zaal 2 mooi met hardstyle afsluit en niet met afgezaagde hardcore nummers.
Crypsis vind ik altijd net wat te kort komen om zo'n feest af te sluiten. Heb m nu al een paar keer zien afsluiten op een feest maar vond het keer op keer net wat te kort komen. Zeker als je daarvoor al mensen als B-Front of Theracords-DJ's hebt gehad.
Die 2e zaal zal denk ik niet tot 7 uur gaan. Je zit dus sowieso met hem opgescheept. Tenzij je vroeg naar huis wil
Die 2e zaal zal denk ik niet tot 7 uur gaan. Je zit dus sowieso met hem opgescheept. Tenzij je vroeg naar huis wil
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ik heb er weer veel zin in
. Vorige editie super vermaakt, totaal geen last gehad van alle minpunten toen. En zoals het er nu naar uit ziet zijn we weer met een mega groep wat ook geweldig was vorige keer. Ook is het nu ongeveer 3 kwart zo weinig reizen, ook niet onbelangrijk
En deze keer sla je godverdomme niet weer mn pils uit mn klauwenwrote:Ik heb er weer veel zin in. Vorige editie super vermaakt, totaal geen last gehad van alle minpunten toen. En zoals het er nu naar uit ziet zijn we weer met een mega groep wat ook geweldig was vorige keer. Ook is het nu ongeveer 3 kwart zo weinig reizen, ook niet onbelangrijk
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ik hoop echt op B-Front als afsluitert in zaaltje 1.
Wel super dat het nu al bijna over een weekje is, volgens mij is Loudness echt HET feest waas de meeste HT'ers komen en meetings plaatsvinden als ik dat zo van vorige edities hoor
?
Wel super dat het nu al bijna over een weekje is, volgens mij is Loudness echt HET feest waas de meeste HT'ers komen en meetings plaatsvinden als ik dat zo van vorige edities hoor
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Crypsis sluit af, staat al op deze hele pagina zowatwrote:Ik hoop echt op B-Front als afsluitert in zaaltje 1.
Wel super dat het nu al bijna over een weekje is, volgens mij is Loudness echt HET feest waas de meeste HT'ers komen en meetings plaatsvinden als ik dat zo van vorige edities hoor?
Maar de vorige keer waren er veel HTers ja, komt natuurlijk omdat het een hard en rauw feestje is he
Op Q-Base in IQ sloot die af als een eindbaas.wrote:Crypsis vind ik altijd net wat te kort komen om zo'n feest af te sluiten. Heb m nu al een paar keer zien afsluiten op een feest maar vond het keer op keer net wat te kort komen. Zeker als je daarvoor al mensen als B-Front of Theracords-DJ's hebt gehad.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nee ik wacht dit keer tot je zo'n kartonnetje met 6 pilskes hebt en dan sla ik dat uit je klauwenwrote:En deze keer sla je godverdomme niet weer mn pils uit mn klauwenwrote:Ik heb er weer veel zin in. Vorige editie super vermaakt, totaal geen last gehad van alle minpunten toen. En zoals het er nu naar uit ziet zijn we weer met een mega groep wat ook geweldig was vorige keer. Ook is het nu ongeveer 3 kwart zo weinig reizen, ook niet onbelangrijk
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ow falend actie van mij :')wrote:Crypsis sluit af, staat al op deze hele pagina zowatwrote:Ik hoop echt op B-Front als afsluitert in zaaltje 1.
Wel super dat het nu al bijna over een weekje is, volgens mij is Loudness echt HET feest waas de meeste HT'ers komen en meetings plaatsvinden als ik dat zo van vorige edities hoor?
![]()
Maar de vorige keer waren er veel HTers ja, komt natuurlijk omdat het een hard en rauw feestje is he
Heb er kapot veel zin in, zelden zoveel zin gehad in een feest, en dat terwijl ik met totaal nieuwe mensen ga en er niemand van m'n vaste vriendengroep heengaat
Das alweer bijna 2 jaar geleden zowat. Bij Crypsis is ook veel veranderd sinds die tijd.wrote:Op Q-Base in IQ sloot die af als een eindbaas.wrote:Crypsis vind ik altijd net wat te kort komen om zo'n feest af te sluiten. Heb m nu al een paar keer zien afsluiten op een feest maar vond het keer op keer net wat te kort komen. Zeker als je daarvoor al mensen als B-Front of Theracords-DJ's hebt gehad.
Maar je had het over altijd.wrote:Das alweer bijna 2 jaar geleden zowat. Bij Crypsis is ook veel veranderd sinds die tijd.wrote:Op Q-Base in IQ sloot die af als een eindbaas.wrote:Crypsis vind ik altijd net wat te kort komen om zo'n feest af te sluiten. Heb m nu al een paar keer zien afsluiten op een feest maar vond het keer op keer net wat te kort komen. Zeker als je daarvoor al mensen als B-Front of Theracords-DJ's hebt gehad.
Q-base was ik niet bij en IQ stond ik lekker te sitdownen bij de Noisecontrollers 
C
Ach boeiend wie er afsluit.. laten we gewoon lol hebben en LOSgaan!
Who was there
Nobody has said they're going yet.