Ik waarschijnlijk wel haha. Dat hoor je binnenkort, PM ik je wel. Moet namelijk even wachten tot mijn loon binnen iswrote:Iemand kaartje kopen voor 25euries?
Kan er helaas niet bij zijn
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxxer
195 posts member since 2012
last seen Aug 2014
Crypsis sluit af dus. Hoop dat het beuken wordt 
PM reeds verstuurdwrote:Iemand kaartje kopen voor 25euries?
Kan er helaas niet bij zijn
Wist ik al.wrote:Crypsis sluit af dus. Hoop dat het beuken wordt
Vet stoer.
wrote:Crypsis sluit af dus. Hoop dat het beuken wordt
stoer manwrote:Wist ik al.wrote:Crypsis sluit af dus. Hoop dat het beuken wordt
Vet stoer.
Ben dan toch wel echt benieuwd hoe ie het gaat afsluiten. Hoop dan toch echt niet met nummers zoals Gangsta Shit en Place Of Terror Remix etc
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Crypsis afsluiten met die kutkicks van tegenwoordig? 2 jaar geleden mocht hij nog afsluiten..
Gewoon spammen dat we een goede set willen met dikke tracks die het gebouw doen exploderenwrote:Crypsis afsluiten met die kutkicks van tegenwoordig? 2 jaar geleden mocht hij nog afsluiten..
Hoop dat iig hard gaat worden. Maar we zullen zienwrote:Ben dan toch wel echt benieuwd hoe ie het gaat afsluiten. Hoop dan toch echt niet met nummers zoals Gangsta Shit en Place Of Terror Remix etc
gewoon zijn cd erop legen dan komt het goed 
Dikke kak dat Crypsis afsluit, wou zo graag kapot gaan op theracords met een lekker industrieel einde.
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Die kicks van Crypsis moet je live horen, niet thuis achter je pc 
C
Hopen dat Titan area 2 dan doet... die kan me ook lekkere setjes neerzetten!
Necropsywrote:Hopen dat Titan area 2 dan doet... die kan me ook lekkere setjes neerzetten!
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Jaaaa Titan is echt een held wat betreft goed mixwerk/platenkeuzeswrote:Hopen dat Titan area 2 dan doet... die kan me ook lekkere setjes neerzetten!
wrote:Hopen dat Phrantic/Solutio & The I's/Prefix & Density area 2 dan doet... die kunnen me ook lekkere setjes neerzetten!
C
sorry HJ, tis al 3 tegen 1.. u lose this timewrote:wrote:Hopen dat Phrantic/Solutio & The I's/Prefix & Density area 2 dan doet... die kunnen me ook lekkere setjes neerzetten!![]()
Titan blijft baas als ik kijk naar TBYD en Decibel.. en dan hoor je verhalen van afgelopen XXL Easter dusja
Geef Henk-Jan toch echt gelijk. Die 3 kunnen stuk voor stuk veel harder afsluiten dan Titan. En Crypsis gaat ook heus wel gewoon z'n eigen plaatjes als Gangsta Shit en z'n remixes van Struggle For Existence en Place Of Terror draaien, hij staat daar natuurlijk ook om z'n eigen werk te laten horen.
ik bezoek nou niet met grote regelmaat feesten, maar ik ben het ook wel eens met HJ. al doen ze alle 3 niet veel aan elkaar onder qua afsluitende hardheid.
wrote:wou zo graag kapot gaan op theracords met een lekker industrieel einde.
Agh crypsis kan ook wel lekker afsluiten, we zullen wel zien.
Ja, dat klopt maar niet met zijn nieuwe nummers maar ik heb goede hoopwrote:wrote:wou zo graag kapot gaan op theracords met een lekker industrieel einde.![]()
Agh crypsis kan ook wel lekker afsluiten, we zullen wel zien.
We zullen maandag wel de TT krijgen. Ik ben erg benieuwd. 
Crypsis als afsluiter
Durf er geld op te leggen dat dat he-le-maal niks wordt. Beetje A²/ Fusion/ eigen tracks/ Chain Reaction tracks/ paar Radical tracks en ik verwacht geen afsluiter zoals Qbase 2010. Maar goed, daar kun je eigenlijk alleen maar op hopen.
Niet dat ik anti Crypsis ben trouwens, maar dit is wel ERG laat, vooral na Theracords spul al gehoord te hebben.
Durf er geld op te leggen dat dat he-le-maal niks wordt. Beetje A²/ Fusion/ eigen tracks/ Chain Reaction tracks/ paar Radical tracks en ik verwacht geen afsluiter zoals Qbase 2010. Maar goed, daar kun je eigenlijk alleen maar op hopen.
Niet dat ik anti Crypsis ben trouwens, maar dit is wel ERG laat, vooral na Theracords spul al gehoord te hebben.
Who was there
Nobody has said they're going yet.