Yeah Right!wrote:Van Loudness krijg ik dus echt een dikke kop!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Yeah Right!wrote:Van Loudness krijg ik dus echt een dikke kop!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Van Loudness krijg ik dus echt een dikke lans!
R
6 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Dit word zeker weer een mooie Loudness!
best lekkere Line-Up, en nieuwe locatie.. ben benieuwd.
Best lekker? Gruwelijk vet!!! ...daar krijg ik zelfs een dikke vanwrote:Dit word zeker weer een mooie Loudness!
Nog 7 weken en 4 dagen en 5 uren
Haha, vreselijk .. ik ga jou nu niet proberen te ontmoetenwrote:Best lekker? Gruwelijk vet!!! ...daar krijg ik zelfs een dikke vanwrote:Dit word zeker weer een mooie Loudness!
best lekkere Line-Up, en nieuwe locatie.. ben benieuwd.Ben ook erg benieuwd naar de locatie ja.
Nog 7 weken en 4 dagen en 5 uren![]()
In ben idd een manwijf jahwrote:Haha, vreselijk .. ik ga jou nu niet proberen te ontmoetenwrote:Best lekker? Gruwelijk vet!!! ...daar krijg ik zelfs een dikke vanwrote:Dit word zeker weer een mooie Loudness!
best lekkere Line-Up, en nieuwe locatie.. ben benieuwd.Ben ook erg benieuwd naar de locatie ja.
Nog 7 weken en 4 dagen en 5 uren![]()
haha
Ik heb je wel zien rondlopen afgelopen zaterdag, en het valt gelukkig wel mee 
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Ook eindelijk kaartjes besteld. 
C
wrote:In ben idd een manwijf jah

I'm sexy and i know it
De schade is beperkt geblevenwrote:Ik heb je wel zien rondlopen afgelopen zaterdag, en het valt gelukkig wel mee
Geachte Chris Two, bij deze wil ik u mededelen dat het mij gelukt is om Dhr. de Kinderen te overtuigen deel te nemen aan ons bezoek aan Loudness. Tevens is zijn entreebewijs reeds aangeschaft 
Was het maar zo'n feestwrote:isset al zover???
C
Hell yeah, als jij regelt dat je daar pit kunnen we nog met z'n 3'n reizen?wrote:Geachte Chris Two, bij deze wil ik u mededelen dat het mij gelukt is om Dhr. de Kinderen te overtuigen deel te nemen aan ons bezoek aan Loudness. Tevens is zijn entreebewijs reeds aangeschaft
wrote:Een vriendin van me wilde me dit kaartje kado doen voor mijn verjaardag, maar ik kan niet aanwezig zijn.De ouders van mijn beste maat zijn dan 25 jaar getrouwd. Ik kan dat echt niet laten schieten.
Helaas de eerste Loudness die ik moet missen sinds de 2010 editie.
Toevallig de volgende dag een dagje vrij van tennis.

Anders had ik misschien de volgende dag 3 wedstrijden moeten tennissen.

Anders had ik misschien de volgende dag 3 wedstrijden moeten tennissen.
Ik verwacht trouwens wel een grote HT-aanwezigheid in zaal 2
'Wij' zijn al met ±15 man ofzo, dus lijkt me niet nodigwrote:Hell yeah, als jij regelt dat je daar pit kunnen we nog met z'n 3'n reizen?wrote:Geachte Chris Two, bij deze wil ik u mededelen dat het mij gelukt is om Dhr. de Kinderen te overtuigen deel te nemen aan ons bezoek aan Loudness. Tevens is zijn entreebewijs reeds aangeschaft
wrote:Een vriendin van me wilde me dit kaartje kado doen voor mijn verjaardag, maar ik kan niet aanwezig zijn.De ouders van mijn beste maat zijn dan 25 jaar getrouwd. Ik kan dat echt niet laten schieten.
Helaas de eerste Loudness die ik moet missen sinds de 2010 editie.

C
pff, reist jeroen de K vanuit valkie of vanuit waar?wrote:'Wij' zijn al met ±15 man ofzo, dus lijkt me niet nodigwrote:Hell yeah, als jij regelt dat je daar pit kunnen we nog met z'n 3'n reizen?wrote:Geachte Chris Two, bij deze wil ik u mededelen dat het mij gelukt is om Dhr. de Kinderen te overtuigen deel te nemen aan ons bezoek aan Loudness. Tevens is zijn entreebewijs reeds aangeschaft
Geen idee. Ligt eraan, als hij vrijdag in Ehv moet werken denk ik wel, anders gewoon met ons vanaf Bredawrote:
pff, reist jeroen de K vanuit valkie of vanuit waar?
C
Hmm okee, dan wordt het ff afspreken bij Klokgebouw ergens..]
Kut kom er net achter dat mijn pa 50 wordt de volgende dag
Waarschijnlijk dus niet aanwezig, want dat wordt me vast niet in dank afgenomen. 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Neem je hem mee! ..als verjaardagscadeautje 
Who was there
Nobody has said they're going yet.