Waar bestel ik dat loudness t-shirt?
Meen je toch niet serieus, je zit altijd in off-topic.. Dan hoor je dat te weten :pwrote:Waar bestel ik dat loudness t-shirt?
Meen je toch niet serieus, je zit altijd in off-topic.. Dan hoor je dat te weten :pwrote:Waar bestel ik dat loudness t-shirt?
Inderdaad. Het Loudness T-Shirt Topic dus.wrote:Meen je toch niet serieus, je zit altijd in off-topic.. Dan hoor je dat te weten :pwrote:Waar bestel ik dat loudness t-shirt?
Nou sorry hoor ben net wakker dus me ogen zitten nog half dichtwrote:Inderdaad. Het Loudness T-Shirt Topic dus.wrote:Meen je toch niet serieus, je zit altijd in off-topic.. Dan hoor je dat te weten :pwrote:Waar bestel ik dat loudness t-shirt?
Je weet niet waar je zojuist in terecht bent gekomenwrote: Tuurlijk kan dat wel! Bestel hem nu even voor hem
Gvd! Heb tog geen pinpas, kan tog nie betalen jong! Desalniettemin ben ik HELAAS heel goed in wanbetalen, ik vergeet dat gewoon heel snelwrote:Je weet niet waar je zojuist in terecht bent gekomenwrote: Tuurlijk kan dat wel! Bestel hem nu even voor hemWanbetaler die Jurriën
Man of 30wrote:ook maar een kaartje gekocht. geen volk hier in maastricht dat ik al ken dat er heen gaat. gaan er überhaupt mensen uit maastricht?![]()
ik zie de ht'ers wel tijdens de meeting
ik woon hier net 3 wekenwrote:Man of 30wrote:ook maar een kaartje gekocht. geen volk hier in maastricht dat ik al ken dat er heen gaat. gaan er überhaupt mensen uit maastricht?![]()
ik zie de ht'ers wel tijdens de meeting
Vorige was 9 dagen voor het feest bijna uitverkocht, heb geen idee wanneer precies uitverkocht was.wrote:Iemand enig idee hoe snel dit uitverkocht zal zijn? Moet ik snel kaarten kopen?
toetwrote:Onbekend rekeningnummer
Me 2wrote:Ik heb m'n kaartje ook binnen
Klopt, stom van me. Kun je 'm even verwijderen uit je post? Heb ik zelf iig ook al gedaan.wrote:wrote:Zo.![]()
*plaatje in kwestie*