Volgende dag wordt hij 50.. Dan is Loudness allang afgelopen..wrote:Kut kom er net achter dat mijn pa 50 wordt de volgende dagWaarschijnlijk dus niet aanwezig, want dat wordt me vast niet in dank afgenomen.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Ik mag die zondag erop lekker naar Toscane touren met school 
Ja maar voordat ik thuis ben vanuit Eindhoven is het allang 12 uur en geloof dat ze er wel iets speciaals van willen makenwrote:Volgende dag wordt hij 50.. Dan is Loudness allang afgelopen..wrote:Kut kom er net achter dat mijn pa 50 wordt de volgende dagWaarschijnlijk dus niet aanwezig, want dat wordt me vast niet in dank afgenomen.
Echt balen vond de vorige loudness echt mega.
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Ken een hele groep die gaat vanuit omgeving Maastrichtwrote:ook maar een kaartje gekocht. geen volk hier in maastricht dat ik al ken dat er heen gaat. gaan er überhaupt mensen uit maastricht?![]()
ik zie de ht'ers wel tijdens de meeting
Even op het feest op partyflock posten en er reageert vast wel iemand binnen 1 dag
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
wrote:Ken een hele groep die gaat vanuit omgeving Maastrichtwrote:ook maar een kaartje gekocht. geen volk hier in maastricht dat ik al ken dat er heen gaat. gaan er überhaupt mensen uit maastricht?![]()
ik zie de ht'ers wel tijdens de meeting![]()
Even op het feest op partyflock posten en er reageert vast wel iemand binnen 1 dagzitten namelijk volgens mij niet hier op HT
Eerste Loudness waar ik helaas niet bij kan zijn.
K
Eerste loudness dat ik hoogstwaarschijnlijk bij ben! 
Hoop alleen wel dat de timetables niet neuk gaan worden !:-p
T
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Kaartje binnen 
die kan niet neuk worden is altijd iets leuks in zaal 1 of zaal 2wrote:Eerste loudness dat ik hoogstwaarschijnlijk bij ben!
Als bijv. Theracords live en Solutio & The I's tegelijk staan, is dat best neuk hoor!
gewoon half uur theracords live en half uur solutio and the i's ?
ja beter komt solutio and the i's onder zany ofzo mis ik niks
ja beter komt solutio and the i's onder zany ofzo mis ik niks
tweede loudness waar ik niet bij kan zijn ivm ons eigen feestje 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Enige wat ik hoop is dat Zany en Solutio & The I's niet tegelijk staan. Dat zijn eigenlijk de enige must-sees.
Prefix & Densitywrote:Enige wat ik hoop is dat Zany en Solutio & The I's niet tegelijk staan. Dat zijn eigenlijk de enige must-sees.
Zo, nog even een verjaardagscadeau uitgedeeld dit weekend

C
Jeroen (andere jarige) die heeft er ook een gekregen toch voor z'n verjaardag, maar ook van jullie?
Toch aanwezig met mijn vriendin. Ouders boden aan het eèn en ander mee te betalen, dus dan wordt het een stuk aantrekkelijker. 
Deze week of volgende week maar eens een kaartje scoren hiervoor 
dan word t een instant buywrote:Toch aanwezig met mijn vriendin. Ouders boden aan het eèn en ander mee te betalen, dus dan wordt het een stuk aantrekkelijker.
C
Heb hier eigenlijk wel zin in...
maatjes hebben vandaag ticket gehaald... ben benieuwd of me beste maat er nog een haalt
maatjes hebben vandaag ticket gehaald... ben benieuwd of me beste maat er nog een haalt
Die ook. En andere vriendin van ons ook voor dr verjaardag.wrote:Jeroen (andere jarige) die heeft er ook een gekregen toch voor z'n verjaardag, maar ook van jullie?
En mn vriendin ook, voor zomaar
C
wil je ook mijn decibel, dominator, tbyd, qlimax en wish ticket betalen?wrote:Die ook. En andere vriendin van ons ook voor dr verjaardag.wrote:Jeroen (andere jarige) die heeft er ook een gekregen toch voor z'n verjaardag, maar ook van jullie?
En mn vriendin ook, voor zomaar
zie net dat je geld teveel hebt!
Who was there
Nobody has said they're going yet.