Ping pingwrote:Op Loudness zal ik jou eens in elkaar TIMmerenwrote:Ikwrote:Welke drugshond wil er vechten?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Bijpakken?wrote:Héwrote: Ping ping
Pilluh?
Ja uuh hij liever dan ik bij een beer zoals jij..wrote:Héwrote: Ping ping
Ben wel blij met deze time table. 
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken in de nieuwe locatie. Als ik aan Loudness denk, dan denk ik aan de Maassilo namelijk.
Vorige editie was best wel een domper voor mij, mede door extreem hoge verwachtingen denk ik, dit keer maar eens achterwege laten. 
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken in de nieuwe locatie. Als ik aan Loudness denk, dan denk ik aan de Maassilo namelijk.
Nog liever aan de factory010, de eerste en laatste Loudness van 2010
Vind ik tot nu toe echt de beste geweest, ben ze tot nu toe namelijk elke keer geweest.
Daar ben ik ook geweest. Denk er nog steeds best vaak aan terug, wát een nacht was dat. Alles klopte gewoon.wrote:Nog liever aan de factory010, de eerste en laatste Loudness van 2010Vind ik tot nu toe echt de beste geweest, ben ze tot nu toe namelijk elke keer geweest.
En de Loudness van april 2011 vond ik ook vet, maar dat had meer te maken dat ik toen voor het eerst echt met hardtraxxers in aanraking kwam, sindsdien ga ik ook gewoon alleen naar feesten, omdat ik iedereen toch wel tegenkom 
Een opbouwende set in de loudness sfeer, dus wel al hard en weinig tot geen euforische melodieën. Voor de rest weet ik t zelf ook nog niet, zin om wat vette nummers te selecterenwrote:Wat kunnen we verwachten van je Geck-o?
Iig niet iets wat ik zou willen missen, al zeg ik t zelf
Hebben jullie ook so'n sin!!??? (en nee die draai ik niet
View on YouTube
Niet??wrote: Hebben jullie ook so'n sin!!??? (en nee die draai ik niet)
Misschien dan wel een prophet remuxxje om het ijs te breken??
Van mij mag je The Hard Way er wel opknallen, stuiterend door de zaal heen
Geck-o moet gewoon hard openen dan heb ik alle ruimte op los te gaan 
He willwrote:Geck-o moet gewoon hard openen dan heb ik alle ruimte op los te gaan
draai een andere Prophet track uit 2006
Dipswitch bijvoorbeeld.
Dipswitch bijvoorbeeld.
geck-o moet gewoon Luna - Unlocked draaien 
Ik begin hier toch wel een beetje zin in te krijgen
Na b-front of halverwege B-front naar zaal 2 om daar heel de avond te blijven 
Ik hoop dat Syndrome de overplayed track van aanstaande Loudness wordt.
dat vind ik niet ergwrote:Ik hoop dat Syndrome de overplayed track van aanstaande Loudness wordt.
Mooi, gaan we saampjes.wrote:Ik begin hier toch wel een beetje zin in te krijgenNa b-front of halverwege B-front naar zaal 2 om daar heel de avond te blijven
wrote:Mooi, gaan we saampjes.wrote:Ik begin hier toch wel een beetje zin in te krijgenNa b-front of halverwege B-front naar zaal 2 om daar heel de avond te blijven
Last edited by JefQ on , edited 1 time in total.
Nog steeds 2 kaartjes te koop, 30 euro voor een kaartje!
[Verkocht] 2x Ticket Loudness (21-04-12)
[Verkocht] 2x Ticket Loudness (21-04-12)
Gaan er nog mensen naar Wild Motherfuckers
?
Wild Motherfuckers of Phrantic? Reken maar op een hardtraxx jerk fest in zaal 2wrote:Gaan er nog mensen naar Wild Motherfuckers?
Who was there
Nobody has said they're going yet.