Ja maar ik bedoel naar Prefix en Density ipv Zany 
Haha ja weet dat je dat bedoeld, maar P&D zijn ook Theracords natuurlijkwrote:Ja maar ik bedoel naar Prefix en Density ipv Zany
Haha ja weet dat je dat bedoeld, maar P&D zijn ook Theracords natuurlijkwrote:Ja maar ik bedoel naar Prefix en Density ipv Zany
ik geloof dat ik aardig veel achter jou aan ga lopenwrote:Prima timetable, alleen Zany en Prefix & Density vallen samen, kan Zany echt niet missen..
Dit word mijn persoonlijk TT denk ik:
Stage 001
22:00 – 23:30 Geck-o
23:30 – 00:30 B-Front
00:30 – 01:30 Adaro
01:30 – 02:00 Digital Punk Live
02:00 – 03:00 Phrantic
03:00 – 04:00 Solutio & The I's
04:00 – 04:30 Prefix & Density
04:30 – 05:00 Theracords live
05:00 – 05:55 Zany
05:55 – 06:30 Titan (laatste half uurtje even meepakken)
06:30 – 07:00 Crypsis + evt uitloper
Zal wel vanwege Black zijnwrote:Hehe, best vet dat Zany zo laat staat, had vorige keer grote verwachtingen maar die vielen helaas een klein beetje tegen. Ga dus niet te vroeg voorspellingen doen
Hee, ja is goed manwrote:Precies, dat wil ik ookwrote:22.00u gaan we gewoon aanwezig zijn hoorTrouwens Rik, paap als je dit leest, zou je aub Members Of Ruff Day willen draaien?
Heb er ondertussen echt onwijs veel zin in
Hij bedoelt Geck-O hoor, die heet ook Rik.wrote:Hee, ja is goed manwrote:Precies, dat wil ik ookwrote:22.00u gaan we gewoon aanwezig zijn hoorTrouwens Rik, paap als je dit leest, zou je aub Members Of Ruff Day willen draaien?
Dat is wel flink droog.wrote:Hee, ja is goed manwrote:Precies, dat wil ik ookwrote:22.00u gaan we gewoon aanwezig zijn hoorTrouwens Rik, paap als je dit leest, zou je aub Members Of Ruff Day willen draaien?
wrote: Hij bedoelt Geck-O hoor, die heet ook Rik.

Hap hap.wrote:wrote: Hij bedoelt Geck-O hoor, die heet ook Rik.
Geen Early setje duswrote:Blijf jij maar lekker thuis Rik
Blijf jij maar thuis.wrote:Blijf jij maar lekker thuis Rik
Op Loudness zal ik jou eens in elkaar TIMmerenwrote:Ikwrote:Welke drugshond wil er vechten?