Laat je even iemand Sloopvergunning draaien 
Een selecte kring heeft hem al, eens kijken of er iets te regelen valt ja!wrote:Laat je even iemand Sloopvergunning draaien
Zou wel tof zijn.
Een selecte kring heeft hem al, eens kijken of er iets te regelen valt ja!wrote:Laat je even iemand Sloopvergunning draaien
B-front staat er ook meestal wel voor openwrote:Avio zie ik wel zo gek om hem te draaien, misschien chris one?
Idd.. Morgen dan maar denk ikwrote:Waar blijft die verdomde timetableHeb er keihard zin in!
Psycho hoef je niet als verzoek bij Titan te doen, die draait altijd kei hardwrote:Psycho werd gedraaid door Titan op FusionEn dat was op niemands verzoek - dat was gewoon omdat die het een dikke plaat vond
Bij Euphoria kwam die pas de donderdag voor t feest.wrote:Waar blijft die verdomde timetableHeb er keihard zin in!
Meen je nietwrote:Crypsis zal wel heel vroeg staan, want hij moet van 4 tot 5 draaien in Etten-Leur. B-Front zal wel later dan 4 uur staan, aangezien hij eerder op de avond draait in Eindhoven.
wrote:Crypsis zal wel heel vroeg staan, want hij moet van 4 tot 5 draaien in Etten-Leur. B-Front zal wel later dan 4 uur staan, aangezien hij eerder op de avond draait in Eindhoven.
wrote:wrote:Crypsis zal wel heel vroeg staan, want hij moet van 4 tot 5 draaien in Etten-Leur. B-Front zal wel later dan 4 uur staan, aangezien hij eerder op de avond draait in Eindhoven.![]()
Laat Crypsis toch afsluiten man vieze RATTEN!![]()
Ik zag hem echt als de enige wie dit feest kan afsluiten, wie moet het nu wordenwrote:wrote:wrote:Crypsis zal wel heel vroeg staan, want hij moet van 4 tot 5 draaien in Etten-Leur. B-Front zal wel later dan 4 uur staan, aangezien hij eerder op de avond draait in Eindhoven.![]()
Laat Crypsis toch afsluiten man vieze RATTEN!![]()
![]()
![]()
Godverdomme dat is wel echt KUT nieuws, wie gaat hier dan sluiten als B-Front als voorlaatste draait?
Voor mij hetzelfde, maar ik ben dan ook een grote Crypsis fan, lekker zaterdag mn Crypsis shirt weer aan (ik moet en zal op zijn godverdomse aftermovie staanwrote:Ik zag hem echt als de enige wie dit feest kan afsluiten, wie moet het nu worden![]()
Haha kom ik er naast staanwrote:Voor mij hetzelfde, maar ik ben dan ook een grote Crypsis fan, lekker zaterdag mn Crypsis shirt weer aan (ik moet en zal op zijn godverdomse aftermovie staanwrote:Ik zag hem echt als de enige wie dit feest kan afsluiten, wie moet het nu worden![]()
)
Ah okwrote:Psycho werd gedraaid door Titan op FusionEn dat was op niemands verzoek - dat was gewoon omdat die het een dikke plaat vond
wrote:Crypsis zal wel heel vroeg staan, want hij moet van 4 tot 5 draaien in Etten-Leur. B-Front zal wel later dan 4 uur staan, aangezien hij eerder op de avond draait in Eindhoven.
Gewoon doen! Anders gaan ze maar een beetje fucken met die line-up in Etten-Leur. Dit kan écht niet!wrote:wrote:Crypsis zal wel heel vroeg staan, want hij moet van 4 tot 5 draaien in Etten-Leur. B-Front zal wel later dan 4 uur staan, aangezien hij eerder op de avond draait in Eindhoven.
Aan de andere kant... het is 45 minuten rijden van etten-leur naar R.damMaar denk niet dat ze dat risico nemen
Denk dat ik liever Chris One als afsluiter heb dan Crypsis hoor... Maar inderdaad, anders moet ie gewoon écht te vroegwrote:Gewoon doen! Anders gaan ze maar een beetje fucken met die line-up in Etten-Leur. Dit kan écht niet!wrote:wrote:Crypsis zal wel heel vroeg staan, want hij moet van 4 tot 5 draaien in Etten-Leur. B-Front zal wel later dan 4 uur staan, aangezien hij eerder op de avond draait in Eindhoven.
Aan de andere kant... het is 45 minuten rijden van etten-leur naar R.damMaar denk niet dat ze dat risico nemen
wrote: Today finished a brand new track with digital punk. Like it much :-)
Will be played by him at Loudness. Dont miss it. Now chilling with wildstylez.