Kijk er nu echt naar uit. Ff de schade van gister goedmaken 
Also my thoughts!wrote:Kijk er nu echt naar uit. Ff de schade van gister goedmaken
Also my thoughts!wrote:Kijk er nu echt naar uit. Ff de schade van gister goedmaken
Is er 1 van de Geminizerswrote: Is dat nou jou stem michel?
Zelfs dan zou ik komen, ergste wat er natuurlijk kan gaan gebeuren is dat het feest niet doorgaat..wrote:Is nu echt mijn ergste nachtmerrie, dat ik ziek word of dat ik mn enkel breek o.i.d.Die gebroken enkel van 3 weken terug breek ik dan gewoon weer, maar deze keer loop ik het er wel uit
Ik ben me zondag kapotgeschrokken, speelde een slopende tennispartij, super goed gespeeld.wrote:Zelfs dan zou ik komen, ergste wat er natuurlijk kan gaan gebeuren is dat het feest niet doorgaat..wrote:Is nu echt mijn ergste nachtmerrie, dat ik ziek word of dat ik mn enkel breek o.i.d.Die gebroken enkel van 3 weken terug breek ik dan gewoon weer, maar deze keer loop ik het er wel uit
Dat is de stem van Mark idd. Die van Michel zit er (volgens mij) ook in, maar hoor je niet op deze preview.wrote:Is er 1 van de Geminizerswrote: Is dat nou jou stem michel?
wrote:
- Er zijn waarschijnlijk geen belgen aanwezig, dus er zal niet de hele tijd HEEEEEHOOOO worden geroepen, er zullen dus ook geen verkapte emo's aanwezig zijn.
wrote:
- Het duurd nog 8 dagen
wrote:
BRENG DE FUCKING NOISE GEK
Hier moet ik je toch op teleurstellen, want wij komen al met een busje van 50 mensen!wrote:Waarom wordt dit geweldig?
- Er zijn waarschijnlijk geen belgen aanwezig, dus er zal niet de hele tijd HEEEEEHOOOO worden geroepen, er zullen dus ook geen verkapte emo's aanwezig zijn.
Hehe.. nja je moet eerlijk toegeven dat er kansloze belgen zijn bij feesten.. Bij qlimax ook weer aan sommige zitten ergeren, maar ook met sommige gewoon hard los gegaan en een goed gesprek gehad.wrote:Hier moet ik je toch op teleurstellen, want wij komen al met een busje van 50 mensen!wrote:Waarom wordt dit geweldig?
Kansloze opmerking weer trouwens, want de Belgen die wel naar dit event komen, moeten echt wel niet onderdoen voor jullie hoor!
Achja als ik je zie zal ik wel 'ns ff heeeeehooo in je oor komen roepen
Haha ja idd er zijn veel hopeloze gevallen bij!wrote:Hehe.. nja je moet eerlijk toegeven dat er kansloze belgen zijn bij feesten.. Bij qlimax ook weer aan sommige zitten ergeren, maar ook met sommige gewoon hard los gegaan en een goed gesprek gehad.wrote:Hier moet ik je toch op teleurstellen, want wij komen al met een busje van 50 mensen!wrote:Waarom wordt dit geweldig?
Kansloze opmerking weer trouwens, want de Belgen die wel naar dit event komen, moeten echt wel niet onderdoen voor jullie hoor!
Achja als ik je zie zal ik wel 'ns ff heeeeehooo in je oor komen roepen
Reactie was meer beetje grappig bedoeld.
Alleen maar omdat hij het zei ga ik nou de hele avond HEEEEHOOOO lopen roepenwrote:Haha ja idd er zijn veel hopeloze gevallen bij!
Maar de mensen die vanuit België naar dit feest komen, zullen echt niet zo zijn
wrote: Er zijn waarschijnlijk geen belgen aanwezig, dus er zal niet de hele tijd HEEEEEHOOOO worden geroepen, er zullen dus ook geen verkapte emo's aanwezig zijn.
Ja echt he, de tijd mag wel eens wat opschieten. Vandaag zo een saaie zaterdagavond thuis, ook omdat we door de sneeuw nergens heen kunnen. Was het maar al volgende week!wrote:
ja kut he.. klote sneeuw.. had nu graag naar xxlerator gegaan om op te warmenwrote:Ja echt he, de tijd mag wel eens wat opschieten. Vandaag zo een saaie zaterdagavond thuis, ook omdat we door de sneeuw nergens heen kunnen. Was het maar al volgende week!wrote:
wrote:Wh00tWh00t! Nog 128 uur en 58 minuten!
We need at least 155bmp to survive!wrote:wrote:Wh00tWh00t! Nog 128 uur en 58 minuten!